Végül a két táskámmal, a két itallal a kezemben és persze Ági néni bíztatásával léptem ki a hűvös Áprilisi tavaszba.
A kora tavaszi idő egyre kellemesebb lett ahogyan odaértem az oviba. Miután tavaly bezárt az ovi ahol Lillával dolgoztunk, így mind a ketten egy Budai óvodába kerültünk át, ami mind kettőnk tetszését jobban elnyerte.
Modernebb, tisztább és újabb környezet, talán még könnyebben kezelhetőbb gyermekek, és szülők is.
Kínok árán ugyan, de minden szükséges dolgot kipakoltam, majd pár nyomtatás után a terembe lépve Lilla fogadott.-Hogy egy ilyen szép napot egy szülői rontson el. - ásította fáradtan, majd az asztalra tekintve felcsillant a szeme. - Bár egy limonádé mindenen segít..
-Tudtam, hogy mára csak ez kell. - mosolyogtam rá.
Ránézve az órára még volt 30 percünk, így az ablakból bámészkodva elemeztük az utcán elhaladó tömeget. Sokan voltak, de koránt sem annyian mint hajnalban.
-Tegnap találkoztam Lilivel. - ivott egy kortyot. - Képzeld vett három jegyet valami koncertre még Januárban.
-Milyen koncert?
-Most nem ez a lényeg. - csitított le. - De amúgy fogalmam sincs.
-Érdekes. - forgattam meg a szemem.
-Mindegy. - nézett rám égő szemekkel. - A lényeg, hogy megvette, de akikkel ment volna, már nem szeretnének.
-És?
-És.. - nézett vissza boci szemekkel. - Volt olyan kedves, hogy megkérdezett engem, hogy szeretnék e.
-És szeretnél, de?
-De azt mondta, hogy hozhatok akit szeretnék. - vigyorodott el. - És én téged mondtalak.
-Engem?
-Igen-igen. - állt fel kidobni a palackot.
-Mikor lesz ez egyáltalán?
-Most szombaton.-Nem igazán..
-Nemár Linett, sosem mozdulunk ki manapság. - fogta meg két kezével a vállam.
-Tök mindegy ki lép fel, de megyünk.-De nekem...
-Nincs programod tudom. - igazította meg a ruháját. - Majd megkérdezem, hogy hol lesz.
Mivel ellent mondani már nem tudtam, vagy inkább nem mertem, így belenyugodva a tudatba, próbáltam izgatott lenni. Az első csajos esténk, amit nem otthon töltünk az ágy melegében, popcornt zabálva és sírós romantikus filmeket nézve.
A nap eseményei gyorsan teltek, bár a szülői hagyott maga után némi kívánni valót, azonban hat óra után már boldogan pakoltam le a lakásomban. Silver nyávogásával már tudtomra adta, hogy itt a vacsora ideje, így miután mind a ketten ettünk, egy gyors esti rutin után az ágyamban feküdve a telefonom csipogása keltett fel félálmomból.
Lillusz: Monyoland, Kispest :)
~A hét gyorsabban nem is telhetett volna. Lilla mindennap az orromra varrta, hogy szörnyen várja a koncertet. Bár semmit sem tudtam az előadókról, Lili is megígértette velem telefonon, hogy rá ne merjek keresni. Valahol belül pedig örültem a meglepetésnek.
-It's been long time coming but... - énekelt teli torokból Lilla szombat reggel a konyhámban.
-Nagyon örülök, hogy ilyen jól érzed magad. - halkítottam le a zenét. - De a szomszédaim szerintem nem.
VOUS LISEZ
Summer Love(Azahriah ff.)
FanfictionLinett első nyári munkája egy Balatoni tábor, ahol akaratlanul is, de megismer valakit, aki talán igyekszik kirángatni ebből a bezártságból amiben él. De egy helyes fiú nem mindig aranyos és érzékeny lélekkel rendelkezik.. "Not even the Gods above...