- Na csajok, kibeszéltétek magatokat? Mert akkor mennék az első sorba - jött oda hozzánk Beni, és átkarolta Hannát.
- Ja, én sem akarok az utolsó sorban állni - folytatta a nyafogást Bence, és odaadott nekem egy zacsi chipset.
- Ezzel mit kezdjek? - fordultam felé.
- Hát mit? Gondolom edd meg - röhögött Beni, majd kivette a kaját a kezemből, kinyitotta, belemarkolt, és visszaadta nekem félig üresen. Mekkora ennek a faszinak a tenyere?
- Vagy megetesselek? - nevetett már Bence is.
- Nem már gyerek, de azért kösz-vagyok rá a nyelvemre, és elkezdtem enni a chipset.
- Na akkor megyünk a koncertre, vagy itt poshadunk , míg be nem sötétedik? - kérdeztem fennhangon.
- Megyünk már.
**********************************
Végül hátra tudtunk csak menni, mert nem tudtuk, hogy ennyire szeretik a Maneskine -t. A cowgir - el kezdtek, majd folyamatosan váltották a számokat. Én csak egy dalt ismertem az a I wanna be your slave volt .
- Nem látok semmit- nyafiztam.
- Majd látsz - vetette oda Hanna nevetve.
Egyszer csak azt éreztem, hogy valaki megfogja mindkét lábamat, és a levegőbe emel. Hál istennek a sikítás elmaradt, úgyanis már Bence nyakában voltam.
- Most már látod David- et? - nézett fel rám Bence.
- Igen - mosolyodtam el . Nem bírtam megállni, hogy a pihe - puha hajába ne turjak bele. Szó szerint vigyorogva ének a dalt, biztonságban éreztem magam Hepi karjai között.
De csak most jöttek a bajok java.
-Ott egy csaj! -kiabálta Hepi, majd nemességgel ledobott a nyakából ( !!!!!!!) , mire én jól bevertem a fejem. Bence a csaj után futott - gondollom jók a keblei - és ott hagyott engem. Hannáék is eltűntek, gondolom elmentek smacizni.
- Jól vagy kicsi lány? - jött oda hozzám egy helyes srác, és leguggolt mellém.
- Nehemmmmm - nyöszörögtem.
- Hogy hívnak kicsi lány? - kérdezte egy srác.
- Edina- mondtam. - Te ki vagy?
- Achilles vagyok - mosolygott verseny. - Hogy vagy?
- Rosszul. Fáj a fejem.
- Ki volt az a paraszt? Aki ledobott .
- Bence a neve- éreztem, hogy egy - két könnycsepp lehullik az arcomról.
- Ne sírj kicsi lány. Nincs semmi gond- húzott magához.
- De itt hagytak - kezdtem el bőgni.- Itt hagyott a crushom egy lányért- itt már elszakadt a mécses.
- Itt vagyok oké? Elmeséled? - kérdezte. Furcsa, benne első látástól megbíztam. Elmeséltem neki mindent. Elejétől a végéig. Ahogyan megismerkedtem vele, a mai napig. Mindent.
- Nagyon szeretheted. - jelentette ki mosolyogva.
- igeeeeeeeehnenenenn - fújtam ki az orromat.
- Gyere, kiviszlek a tömegből.- kapott fel mennyasszonypózba, én meg akaratlanul is átkaroltam a nyakát. Maga a fiú szöszi, szép zöld szemekkel. Kicsit bongyorka, de pont ez teszi kisfiússá őt.
Lerakott egy padra, amjd leüllt mellém.
- Mi a teljes neved kicsi lány? - kérdezte óvatosan.
- Méhföldi Edina. Neked? - passzoltam vissza a labdát.
- Juhász Achilles.
Halikaa! Remélem izgalmasra sikerült ez a rész!
Puszika: Jázmin
BINABASA MO ANG
Vajon igazi? / Hepi ff/ Befejezett
RomanceA 18 éves Edina idén nyáron nem szeretne mást, mint az egész nyarat végig koncertezni,legjobb barátnőével, Hannával. Első megálló Benisso x Hepi lesz, amit már nagyon vár, hisz ők a kedvenc előadói. Nagyon, de nagyon várja már ezt a hosszas nyarat...