Ardan 1 yıl geçmişti doruk abim nişanlanmıştı ve bugün kına vardı aşiretin tek kızı olduğum için kuaföre ben gitmeliymişim.
Rojin: anne Allah aşkına gitmim.
Annem: Rojin vallah döverim.
Yaren: of kızım abartma.
Şevval: yeğenim haklı zorla gönderiyorsunuz.
Nur: Şevval şu kızı gazlama zaten gitmiyor.
Rojin: anne nolur ya Şevval yengem gitsin yaren yengem gitsin.
Annem: Rojin sen oraya bizi temsil etmeye gidiceksin nolur düğün ve kınada gidiceksin bitti.
Rojin: temsil etmeye gidicem bitti.Rojin: olmuşmu.
Annem: bal gibi olmuşsun sana vereceğim altınları yengene tak yada ver.
Şevval: onlar birazcık yaşlıları sana koca bulmaya çalışır ama umursama.
Rojin: niye ya kısmet çıkar işte hatta gidim ben bulayım.
Yaren: vallah abimler ve kuzenlerin öğrensin nolur sen düşün.
Rojin:neyse ben çıkıyorum.
Annem: Burak bırakacak seni.
Rojin: ailemizi temsil ediceğim için ben gidicem. Aşağı indim Burak'tan anahtarı aldım ve arabaya atladım. Kısa sürede kuaföre varmıştım arabayı park ettim kapıyı kitledim ve gözlüğümü takıp içeri adımladım benim içeri girmemle herkes bana baktı gözlüğümü gözümden çıkardım ve onlara baktın gülümsediler bende çantamı koltuğa bıraktım ve yengeme koştum.
Rojin: yengem ne güzel olmuşsun sen.
Dilan: daha bir şey yapmadımki.
Rojin: olsun sen hep güzelsin.
Gül: yengeni çokmu seviyorsun. Bu Dilan'ın annesiydi yani dünürlerimiz.
Rojin: evet.
Efnan: size ne yapılacak.
Rojin: saç ve makyaj.
Efnan: burası boş buyrun. Telefonumu alıp yengemin yanındaki koltuğa geçtim be bir hasta aradı Fransız önce onu cevapladım. Ve full Fransızca konuştum aradan biraz zaman geçti ve İspanyol biri aradı onu cevapladım onlarda full İspanyolca konuştum onuda kapatım ve sonra İngiliz bir adam vardı beni canı sıkıldıkça arıyor en sonda delirdim.
Rojin: hay böyle işin.
Gül: hastaların çokmu.
Rojin: öyle.
Dilba: eee sevgilin varmı.
Rojin: yok.
Gül: düşünüyormusun.
Rojin:yani seversem neden olmasın. Birbirlerine bakıp gülümsediler Dilan'a döndüm noluyor gibi kafamı salladım.
Dilan: biraz sonra soracakları soruları rahatlıkla cevaplayabilirsin ve güvenebilirsin.
Gül: eee kızım hayalindeki erkeği anlat merak ettik.
Rojin: seni daha iyi anlıyorum.
Dilan: içini dök.
Dilba: mesela kumralmı sarışınım yoksa esmermi.
Rojin: sarışın yada kumral.
Gül: mesleği.
Rojin: asker.
Efnan: boyu.
Rojin: 1.90 okeyim. Kuaförcü abla öğrendiğime göre Dilanlarla akrabaymış ben bunu dediğim an herkes zılgıt çaldı.
Adam: anne ablamla rojini ben alıcam. Bu çocuğu daha önce duymuştum ama hiç görmemiştim. Dilan yengemin erkek kardeşi benden bir yaş büyük kendileri.
Dilan: naneyi yedin.
Gül: Rojin tanıştırım oğlum ziryan, ziryan doruk eniştenin kardeşi Rojin. Elini uzatı sıktım.
Ziryan: memnun oldum.
Rojin: bende memnun oldum.
Efnan: asker bu tam senlik yakışıklıda al kendine.
Rojin: abla!
Dilan: Efnan abla yapmasa annemler kınada yapar.
Rojin: beni korursun dimi yenge.
Dilan: dibimden ayrılma.
Ziryan: abla işiniz ne zaman biter.
Dilan: 2 saate biter ablacım.
Ziryan: ben dışardayım.
Efnan: Ziryan bir kahve iç.
Ziryan: yok bayanlar rahatsız olur abla.
Gül: biz rahatsız olmayızda Rojin rahatsız olurmusun.
Rojin: cık kalabilirsin Ziryan abi.
Ziryan: aramızda bir yaş var.
Rojin: abi dememi istemiyorsun.
Ziryan: cık istemiyorum.
Rojin: peki.
Gül: oldu bu iş. Şimdi anladım bunlar bana ziryanı ayarlıcak günaydın canım dedi iç sesim ulan nasıl zekiler aslında Ziryan istediğim gibi biri asker yapılı yakışıklı tam benlikde karakter önemli. Saçım tırnaklarım makyajım bitti arka tarafa giyinmeye gittim. Giyindim ama elbisenin fermuarını kapattamadım.
YOU ARE READING
Yabancı kız
ContoYabancı bir kız yurt dışında büyümüş ve yıllar sonra gerçek ailesi ortaya çıkıyor...