11.Bölüm

44 5 83
                                    

Bodrumda gözlerim kapalı ellerim ayaklarım bağlı yerde yatıyordum babam eski günlerdeki gibi beni böyle cezalandırıyordu böceklerede böyle fobim oldu çünkü her an her yerden bir şey çıkıyordu..nasıl babamın değiştiğine inandımki o halen daha yavuz korkmaz'dı ve hiç değişmiyecekti. Vurduğu yerler okadar acıyorduki hareket edemiyordum.

...

2 gündür burdayım aç ve susuz anneme noldu..onu çok merak ediyorum peki ya Ayaz her zaman nerde olursam olayım beni bulan Ayaz nerde şimdi..onu çok özledim...

Kapı açılma sesi ile uykumdan uyandım babamıydı? Umarım o değildir ya yine beni döverse..ayaklarımı ve ellerimi çözdüğünü hissetim gözlerimi açmasıyla Ayaz'ın korkan bakışları ile karşılaştım yaralarıma bakıyordu.

"Bunu bir baba kızına nasıl yapar anlamıyorum.."

Gözlarim okadar kurumuştuki ağlamak istesemde artık ağlayamıyordum.

"Ayaz"

Sesim zar zor çıkıyordu dilim damağım kurumuştu Ayaz elindeki suyu yavaşça bana içirdi.

"Seni babammı gönderdi..annemme zarar verdimi?"

"Annen iyi merak etme babanı terk etti kendi evine geri döndü beni arayıp seni kurtarmam için yalvardı..ve baban evde değil şuan oyüzden hemen kaçmalıyız"

"Ne ama..babam seni öldürür hemde işkence ederek"

"Eslem şuan hiç umrumda değil biliyormusun..seni bu hâlde bırakacağımımı sanıyordun"

"Ama evdeki çalışanlar babama ispiyonlayabilirler seni"

"Sorun yok sen sadece bana güven..."

Ona sarılmak istedim ama gücüm yoktu Ayaz yavaşça beni kucağına aldı kafamı ona yaslayıp bilincimi kaybettim.

...

"Durumu nasıl nazlı?"

"Çok fazla morluk var aşırı hemde ateşide yüksek açlık ve susuzluktan bayılmış olmalı ben yine tedavi ediyorum ama hastaneye gitmesi şart"

Yavaş yavaş gözlerim açıldı Ayaz hemen oturduğu yerden kalkıp yanımda geldi.

"Eslemim iyimisin"

"Hm..su"

Ayaz beni yavaşça doğrultu masadaki suyu alıp yavaşça içirdi.

"Ayaz abi ben gidiyorum şimdi eğer çok önemli bir şey olursa yine ararsın"

Ayaz kıza bakıp kafası ile onayldı sonra tekrar bana döndü.

"Anlatabilirmisin bana ne olduğunu?"

"..hane ben küpe bulmuştum ya havuzun kenarında annem küpe kullanmıyormuş zaten bende..bende babamın annemi aldatığından şüpelendim..onunla konuşmaya gidincede olan oldu"

"..var ya ben senin bu babanı hiç anlamıyorum acaba 2 kişiliğimi var bu adamın yada delidir belkide..sence?"

Ayaz'ın söylediklerine güldüm.

"Bence Deli az kalır"

"Haklısın deli bile böyle davranmaz kızına"

Etrafıma baktım şömine yanıyordu başka bir ışık kaynağı yoktu.

"Burası neresi?"

"..Ailemin evi..bizi burda bullamazlar diye bende buraya getirdim seni"

Sormamalımıydım acaba ailesini aklınamı getirmiştim aslında şöyle bir bakınca sanki terk edilmiş bir ev gibide değildi tertemizdi"

Kor AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin