1

2 0 0
                                    

Kiedyś istniała dziewczyna zniszczona przez innych. Nie wiedziała co ma robić. Nigdy nie była sobą. Udawała kogoś kim nie jest. A on? Każdy chłopak z jakim miała do czynienia unikała go lub starała się nie nawiązywać głębszej relacji. Spotkała jednak kogoś. Chłopaka o jasnych zielonych, pięknych oczach i cieszącego się ze wszystkiego co możliwe. W końcu postanowiła złamać barierę, która ja blokowała przed chłopakami. Spotykała się z nim przez 3 miesiące pisali dużo i śmiali się ze wszystkiego co możliwe. Zapomniała o ludziach którzy zniszczyli jej życie. Kiedyś przyszedł do niej i oznajmił że się wyprowadza i będą się widywać ale bardzo bardzo rzadko. Nie wiedziała co robić wpadła w histerię, tęskni za nim cały czas. Widzi go w szkole, ale gdy na niego patrzy ma takie ukłucie w sercu. Boli ją to, że możliwe jest nie zobaczenie już go. Powiedział jej, że jego siostra wpadła na pomysł aby napisał do jakiejś dziewczyny aby miał dziewczynę z nowego miasta. Nie byli w związku ale tak się zachowywali. Zabolało ja to że rzeczywiście tak zrobił. Zaczął pisać z inną. Mówił że ją kocha ale mimo to pisał z inną. Zrozumiała, że go kocha. Zawsze mówił do niej zdrobnieniami nigdy pełnym imieniem, ponieważ wiedział, że tego nie lubi. Był to jedyny chłopak którego pokochała od dłuższego czasu. Teraz jedynie prosi o to aby cofnąć się w czasie i powiedzieć samej sobie aby uważała na to z kim rozmawia. Chłopak też ją kochał z całych sił ale nie wiedział co zrobić w takiej sytuacji. Nie znamy zakończenia tej historii może oby dwoje będą szczęśliwi albo jedno z nich. Wiedzieli jedno, że zawsze będą o sobie pamiętać. Czy losy tych dwojga potoczą się dobrze czy może nie. Dowiemy się gdy się spotkają po latach rozłąki.






Skrócona historia o tym jak go poznałam jak się w nim zakochałam jak bardzo był dla mnie ważny.

Nie Zostawiaj MnieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz