פרק שביעי - {לוגן}

43 1 0
                                    

״הלכת להתנדבות הזאת?״ שאלתי את ג׳ון, בזמן ששנינו מסדרים את המיטה. הוא הנהן בראשו, לפני שפרץ בגיחוך.
״איך לא סיפרת לי שיש לך ידידה כזאת שווה?״ אמר בשעשוע, תופס אותי לא מוכן. קימטתי את גבותיי, ״אתה מדבר על מיה?״ שאלתי, מביט בו בתוקפנות.

״כן כן. הבלונדינית החמודה״ אמר, נחירי התרחבו בזעם, לא הייתי מובן מספיק? שמטתי את השמכה מידי, מביט בו במבט קר, ״היא מחוץ לתחום״ אמרתי בתוקף, ג׳ון נרתע מעט.
אף בחורה אחרת לא גרמה לי לצאת מדעתי כפי שהיא גורמת לי, המחשבה עליה עם מישהו שהוא לא אני מצליחה להרתיח את דמי, היא לעולם לא תהיה שלי אבל היא גם לא תהיה של מישהו אחר.

״מובן, אתה יכול לנשום״ אמר, מסיט את מבטו. הנהנתי בראשי בקשיחות, חוזר לסדר את המיטה.
״אתה יודע שאתה חייב לבוא להתנדבות, כן?״ שאל, מנסה לשנות את הנושא. הנהנתי בראשי, ״אבוא פעם הבאה.״
ההתעניינות הפתאומית של ג׳ון במיה גרמה לי לחשוד בו, הוא בנבחרת הכדורסל בדיוק כמו איתן, ואם אני זוכר נכון אני חושב שראיתי אותם מדברים פה ושם.
אז לא רק שאבוא ליום התנדבות הזה, אבוא לכל ימי ההתנדבות הבאים, כי הידיים של אף בחור אחר מלבדי לא יהיו עליה.

༺♥︎༻

מתחתי את שרירי, לפני תרגול זריקות חופשיות כשצלצול הודעת טלפון הסיח את דעתי.
מיה: אני הלכתי עם חברה לקניון, קונות בגד ים למסיבה הלילה, אתה הולך?
אני: למסיבה בים? אני הולך.

״קדימה בחורים, למגרש!״ שאג המאמן, הנהנתי בראשי.
מחזיר את המים לתיק וחוזר למגרש בריצה, מתעלם מהכאב החד בכתפי. למרות שאיתן היה נראה גרוע בהרבה אחרי המריבה שלנו, הוא לא היה חלשלוש והצליח לפגוע בי ולגרום לנזק קל.

״המשחק הראשון של העונה שבוע הבא, ואין מקום להבכות!״ אמר, לאחר שאסף את כולנו למרכז המגרש. הבחורים שאגו והריעו, ״נכסח אותם!״ צעק איתן, עיקמתי את שפתי בלעג.
״תסתדרו בעמדות שסידרתי אתכם שלשום, צריך לעבוד על תרגילי התקפה והגנה״ אמר המאמן, הלכתי לעמדתי כשהכדור בידי, וקול הצעדים שלי ושל הבחורים על הפרקט מהדהד.

התאמנו על תנועות בלי כדור, חסימות, יציאות מהירות והתקפות מהירות.  ״קדימה בחורים, המצב נראה מבטיח!״ צעק המאמן, שאגתי ורצתי מהר יותר מכדרר את הכדור בידיי.

༺♥︎༻

האוויר במועדון היה מוצף בריח של סיגריות וזיעה.
התאורה הייתה עמומה, ריצודי אורות צבעוניים נצנצו מכל פינה, מהפנסים המהבהבים שהיו תלויים מהתקרה ועד לנורות לד שזעקו מכל קירות הבר.

קליעה עוצמתית [2]Where stories live. Discover now