[27]

24 15 9
                                    

( Alisa Aktaş *Yaman* )

Herkes uyuyordu. Bense her gözümü kapattığımda onu görüyodum. Olmuyodu uyuyamıyordum.. birden balkonun kapısı açıldı içeri giren mirzaydı. Elindeki hırkayı üzerime bıraktı ve yanıma oturdu."iyi misin?" Diye sordu. Bir süre durdum ardından."mirza.."dedim.

"He gülüm."

"Benimle evlenir misin?.."durdu. Kaşları çatıldı ve ardından düzeldi sonra."Ne?"dedi şaşkınlıkla."o kadın onun soy adindan kurtulmadiğim sürece ondanda kurtulamayacağımı söyledi..Alaz soy adini değiştirip annemin soy adini alacak..mirza..Soy adini bana verir misin..?"

"Bunu benim sormam gerekiyodu!"dedi. Güldüm ve."iyi,sor"dedim.

"Sorayim mi?"

"Sor.."

"Benimle evlenir misin?"

"Evet!-"

"Ne!?"diyen alaz,eslem,inci ve yiğit ile hızlıca oraya döndük.

"Sizin burda ne işiniz var?"dedi mirza. Yiğit."bu benim kız kardeşimi köşeye çekmişti bende gittim yanlarına-"

"Ee mirza abi budan senin kız kardeşle fısır fısır birşeyler konu-"demesine kalmadan yiğit alazın ağızını eliyle kapattı ve."konuşursan esoyla bir daha seni görüştürmem kara oğlan!"diye tehdit etti, mirza ayağa kalktı ve."kardeşimle!."dedi ve yiğite doğru yürümeye başladı."fısır fısır!."dedi ve yiğitin tam önünde durdu."ne konuşuyodun?!"dedi. İnci."hiçbirş-"diyemeden mirza."sana sormadım."dedi. İnci susarken yiğit."mirza..ben senin kardeşini seviyorum!"dediğinde. Mirza ona bir süre ters ters baktı. Yiğit dövülmeye bile kabul bir şekilde inciyi savunmaya başladı."İncinin hiçbir suçu yok ona kızm-"demesine kalmadan mirzanın sinirli hali kayboldu ve mirza gülmeye başladı.

"Ne gülüyon lan!"dedi. Eray birden ortaya çıkarak. Sonra mirza."sizin sevgili filan olduğunuzu enn başından beri biliyodum."dediğinde ayağa kalkıp onların yanına gittim."nerden biliyodun?"diye sordu yiğit.

"Eray söyledi, hadi sizde bitirin şu saçma küslüğüde barışın."dedi. Yiğit."ben küsmedim ki o bana trip atıyodu!"dediğinde eray gülerek."gel lan"dedi ve onu kendine çekti ikiside sıkıca sarılırken inci."kızmadın mi?"diye sordu.

"Yalan yok ilk bir kızdım ama sonra kıyamadım sana.."dedi. İnci gülümseyerek abisine sarıldı."bi dakka, bi dakka!"diyerek öne çıktı alaz."şimdi ablam elden mi gittiyy!"dediğinde ben kahkaha atarak."aynen!"dedim. O bana ters ters bakarken ben gülüyodum."ama daha isteme,nişan,kına ve düğün var belki vazgeçersin.."dedi umutlanarak mirzayla ben ise aynı anda."hiç sanmam!"dedik inci eslemin yanına giderken ben mirzaya sarıldım.

"Ayıp y-"demesine kalmadan yiğit onun kafasına bir tokat geçirdi ve."senin benim kardeşimle fıngırdeşmen ayıp değil mi?"dedi

"Ee sende aynısını yapmışsın ya.."dedi alaz başını tutarak.

"Ama sen benim kardeşime yürümüşsün!"dedi yiğit,

"Ee sende benim kardeşime yürümüşsün"diyen mirzaya ters ters bakıp."sende benim ablamı alıyorsun!"dedi Alaz.

"Siz nasıl bir delikanlısınız!"dedi eray onun ardından yiğit."sen ne demek istiyosun zambo ya!"dedi.

Hepimiz gülmeye başladık..

...

Sabah uyanıp anneme yemek için yardım etmeye başladım. Aylis ile yağmurda benimle yemeğe yardım ediyolardı.

"Düğün ne zamaan!?"diyerek içeri girdi yiğit. Konuyu bilmeyenlerin kaşları çatılırken alaz."anne ablam kocaya gidceek!"diyerek annesinin yanına oturdu alaz. Gözlerimi devirdiğimde annem."Ne?"dedi.

bilinmeyen numaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin