-
Salıncak.
Üzerindeki dizlerine kadar gelen kaprisi ve kolsuz tişörtüyle öylece sallanıyordu.
Parkın ileri taraflarında oturan ve kendisini süzen birkaç kişinin yakınındaki bankta oturan Taehyung, namı diğer sevdiği kişi de vardı. Jeongguk'un yaptığı tek şey sallanmaktı fakat Taehyung'un adını bile bilmediği yanındakilerin konuştuğu konular sadece salıncakta sallanan bir genç için düşünülmesi gerekenden daha kirliydi.
Hiçbir şeyden haberi yoktu onun. Sadece müziğini dinleyerek ayrı bir havada, uçuşan saçlarının ve yüzüne vuran rüzgârın verdiği etkiyle rahatça ayaklarını sallıyor, bedenini ileri geri götürerek salıncağın hareket halinde kalmasını sağlıyordu.
Taehyung kulağına dolan kelimeleri dinlerken avuç içindeki nasırların yanına birkaç tane geçici tırnak izi ekleniyordu.
"Bacakları bir kızın bacaklarından daha güzel."
"Onlara dokunmak isterdim!"
"Hey Doyeop, Sıranı beklemelisin!"
"Sırayla olması gerektiğini kim söyledi?"
Gülüşmeler.
Tenin tene değdiğini belli eden bir ses.
Bir tane de kemik sesi.
Taehyung ellerinin arasındaki üç kişiyi yarınlar yokmuşçasına döverken Jeongguk her şeyin farkındaydı. Kavga sesleri kulaklığından gelen sesleri bastırırken gülümsedi ve şarkının sözlerini mırıldandı.
"I'm born nude 변태는 너야."
[Ben çıplak doğdum, niyeti bozuk olan sensin.]
(G)-idle/ NXDE şarkısından esinlenilmiştir.
Merinana