XXV.

5 1 0
                                    

Vstúpila som do kancelárie profesora Dumbledora. Áno idem svojho riaditeľa žiadať o nezákonnú vec.

,, Slečna Lewis Vitajte. Očakával som vás tu. Viem čo vás sem privádza. " Toto ma vždy desilo. Ako môže vedieť že prideme a čo potrebujeme.

,, A pomôžete mi s tým? "

,, Viete že je to nezákonné. Stať sa nezaregistrovaním zveromágom. "

,, Viem. Ale nemôžem sa stať registrovaným. "

,, Iste chápeme vás. Otec zástupca ministra. Hneď by sa to dozvedel. " Povedal a ja som prikývla.

,, Dobre teda. Pomôžem vám. Ale budeme musieť do zakázaného lesa. Za úplňku ktorý bude za tri dny. " Povedal a ja som pochopila že chce aby sme sa tam stretli.

Potom už sme sa iba pozdravili a ja som odišla. Keby ste sa pýtali ako zistím o koľkej sa stretneme tak patronusom.

***
Prišiel za mnou patronus Fénixa. Mal hlas Dumbledora takže som vedela že je čas.

,, Prídte za mnou slečna Lewis. Preberieme to vaše správanie. " Povedal výhovorku keby to niekto okrem mňa počul.

Bolo desať hodín večer takže všetci spali. A ja som sa mala obliecť tak aby ma nepočuli. Ja čo mám sloní dupod.

Nakoniec sa mi to nejako podarilo a podarilo sa mi vypližiť von z hradu pred Les. Tam už čakal Dumbledore.

,, Ste pripravená slečna? "

,, Áno. " Hneď ako som to povedala sa rozišliel do lesa. Ja som samozrejme išla za ním.

Zastavili sme presne v strede lesa kde bolo presne vidieť na Mesiac. Spomenula som si že dnes sa Remus premieňa.

,, Nebojte sa slečna. Pán Lupin do tejto časti lesa nechodí. "

,, Nejde mi o to. Keby sa mi to podarilo mohla by som mu ešte dnes pomôcť? "

,, Asi áno. " Usmial sa na mňa a ja som mu úsmev opätovala.

,, Dobre slečna. Budete sa musieť veľmi zamyslieť. A predstaviť si že ste voľná a bežíte lesom. V cítenie sa do vašeho vnútorného zvieratá vám pomôže. Pomali sa vám pred očami začína zjavovať vaše zviera. " Počúvala som ho a postupovala som presne tak ako mi nakázal.

A za pár minút som bežala lesom v podobe bieleho tigra. Otvorila som oči a naozaj bola som biely tiger.

Mala som strašnú chuť na mäso. Bolo to dosť divné.

,, Výborne slečna. Teraz sa skúsite premeniť späť. Zase bežíte lesom no teraz ste tiger. Čiže si musíte zase predstaviť že ste človek. Pomali sa meníte. A zase sa začínate cítiť človekom. " Premenila som sa späť na človeka. Dumbledore sa usmieval.

,, Chcete skúsiť patróna? " Spýtal sa ma z ničoho nič.

,, Ja neviem. Ale asi áno. "

,, Skúšali ste ho niekedy? " Pokrútila som hlavou.

,, Viete ako sa robí? " Prikývla som.

,, Prosím. Skúste ho. "

Zamyslela som sa nad nejakou najšťastnejšou spomienkou. Napadli mi dve. A oby dve boli s Regom. Jedna bola spomienka na naše prvé stretnutie a druhá bola na to ako ma odniesol do veľkej siene na chrbte a rozprávali sme si blbosti.

Nakoniec som skúsila tú prvú.

,, Expecto Patronum. " Povedala som a z môjho prútika vyšiel najprv iba modrý dým ale potom sa sformuloval do tigra.

,, Myslím že už ma nebudete potrebovať. Ale štvorica chlapcov bude potrebovať vás. " Žmurkol na mňa a ja som pochopila. On odišiel.

,, Expecto Patronum. " Zase som privolala svojho tigra.

,, Okamžite odíďte od Remusa. Je to moc nebezpečné ja sa o neho postarám. Choď nájsť záškodníkou. "

Piaty záškodníkحيث تعيش القصص. اكتشف الآن