****
Beril Mira Safir
Kahkahasız geçen bir gün, harcanmış bir gündür der Charlie Chaplin... Hayat üzülmek için çok kısa, dolu dolu yaşamak gerekir. Her anın tadını çıkara çıkara yaşamak.. Karan hayatıma girdiğinden beri her anımın kıymetini çok daha iyi anlıyor ve tadını çıkara çıkara yaşıyordum.
Yaşamak sanki onunla anlam kazanmıştı. Onun yanında nefes almak bile başkaydı..
Huzurlu uykumu bölen telefonumun zil sesiydi. Karan ile çok geç uyumuştuk. Bugün ikimizde işe gitmeyecektik. Dışarda güzel bir Pazar kahvaltısı yapmak istiyordum. Önce telefonuma cevap vermem gerekiyordu. Bakalım bu ısrarcı kimdi?
' Alo.'
' Uyuyor musun hala Beril?'
' Sıla sabah sabah rüyanda beni mi gördün?'
' Akşam'a geliyoruz. Dışarda yemek mi ayarlasak diyecektim.'
' Bunu akşama doğru konuşuruz kapat lütfen!' diyerek telefonu yüzüne kapatmıştım.
Karan belimden kendine daha çok çekmişti. Yüzünü boynuma gömüp orda konuşmaya başladı.
' Arkadaşını bu sefer ceza olarak ülkenin bir ucuna göndermeyi düşünüyorum güzelim.'
' Karan hadi kahvaltıya gidelim iyi oldu araması yoksa uyanamayacaktık.'
'Yavrum biraz daha uyusak.. Koynun çok sıcak acaba kadınlığında sıcakmış... Ahh!'dirseğimi karnına geçirmemle cümlesi yarıda kalmıştı.
' Edepsiz hallerine bakıyorum erken başlamışsın. Kalk hemen üzerimden!'
' Güzelim bu hallerimi sevdiğini biliyorum, ayrıca altımda olmayı da seviyorsun kabul et..'
' Karan hemen üzerimden kalk, hazırlanacağım.'
'Günaydın öpücüğümü almadan asla altımdan çıkarmam seni yavrum.'
' Peki.. Çok ısrar ettin öp bakalım..' dememle Karan çoktan dudaklarımda ki yerini almıştı.
Kısa bir öpüşmenin ardından üzerimden kalkmış duş almak için banyoya girmişti. Bende arkasından kalkıp dolaba yönelmiştim. Bugün pembe giyinmek istiyordum.
Önünde kurdele detaylı beyaz crop ve altına pembe eteğimi giyecektim. Saçımın üst kısmını toplayacaktım sadece. Hafif pembe tonda bir makyaj yaptıktan sonra hazırdım. Ben işlerimi hallederken Karan belinde havlusu ile çıkmıştı. Onun için seçtiğim kıyafetleri yatağa bırakmıştım.
Beyaz polo yaka tişört ve mavi kot pantolon seçmiştim. İkimizde hazır olduğumuzda Aşağıya doğru inmeye başladık. Şoför Ömer, arabanın kapısını açmış bizi bekliyordu. Karan'ın koluna dokunmamla durmuş ve soru sorar gibi bana bakmıştı.
' İkimiz gitsek?'
' Güzelim sadece Ömer olacak ilerde duracak zaten.'
' Olsun..' deyip omuz silkmiştim.
Karan beni kırmamış Ömer'e gelmesine gerek olmadığını söyleyip sürücü koltuğuna geçmişti. Radyodan müzik açıp arkama yaslandım..
**
' Karan burası çok güzelmiş..'
' Tam bir Pazar kahvaltı yeri diye düşündüm güzelim beğenmene sevindim..'
Karan ben çok güzel deniz manzaralı ama sıcacık bir ortamı olan bir yere getirmişti. Köy ürünleri ağırlıklıydı. Yaşlı bir karı koca işletiyordu. Kendimi köyde çiftliğe gelmiş gibi hissediyordum. Düşüncelerimi bölen Karan'ın telefonun zil sesiydi.
YOU ARE READING
Safir'in Keskin'i ( +18 ) (Tamamlandı)
Romance❝ 'Öyle güzelsin ki.. Ve sadece benimsin.. Keskin'in Safir'i...' 'Karan hala senin değilim..' 'Sen her anlamda ve her zerrenle benimsin yavrum.' 'Her anlamda olmak istiyorsam peki?' Karan sorumla bir anda durmuş bana bakmaya başlamıştı. 'Ulan sözümü...