Herkese merhaba uzun zaman oldu bölüm yazmayalı unuttum sanmayın müsait olamadım ama tekrardan karşınızdayım.
Oy vermeyi,yorum yapmayı ve takip etmeyi unutmayın.
Sizleri seviyorum iyi okumalarrr.
Lale : Bebek geliyor hemen hastaneye gitmemiz lazım.
''Bebek mi geliyor ama daha erken.''
ama daha erkendi ben şok ile yerimde kalmıştım.
Lale : Kızım koş hadi arabaya hastaneye gitmemiz gerek.
Annemin sesi ile kendime geldim ve hızla arabaya gittim arabayı çalıştırdım geri Gamze'nin yanına gittim yavaşça kucağıma aldım ve arakaya bindirdim annem ve Gülcan annem bizimle arabaya bindi hemen yola koyuldum hem dikkatli ama hızlı gidiyordum.
Gamze : Anne bu kadar sancı girmesi normalmi.?
Lale : Normal kızım sen derin derin nefes al.
''Aşkım sen yorma kendini lütfen.''
Elimi arakaya uzattım ve sevdiğim elimden tuttu hastaneye gelene kadar elini hiç bırakmadım hastanenin önüne geldiğimizde de arabadan hızla indim arka kapıyı açtım annem o sıra hastaneye girdi bende Gamzeyi kucağıma aldım kapıya kadar geldim hemen tekerlekli sandalye geldi oturttum ve hemşire sürmeye başladı.
Lale : Suyu geldi neredeyse 15 dakikadan fazla oldu.
Hemşire : Tamam doğuma alıyoruz.
''Bende gelicem.''
Hemşire : Normal doğum olmadığı için siz giremezsiniz.
''Anne ne demek giremem ben sevdiğimin yanında olmak istiyorum.''
Lale : Kızım ameliyathane olucağı için alamazlar merak etme ben orada olucam.
Ne kadar ısrar etsem de kabul edilmedi.
''Sevgilim içerde yanında olamasam da buradayım merak etme.''
Gamze : Biliyorum aşkım.
''Seni seviyorum sizi seviyorum.''
Gamze : Bizde seni seviyoruz aşkım.
Gamzeyi götürmüşlerdi o sıra bizimkiler geldi.
Selin : Yenge nerdeler.
Gülcan : İçeri aldılar Lale de yanında.
''Beni almadılar ama içeri.''
Gülcan : Sezeryan olucağı için almazlar kuzum.
''Ama ben sevdiğim ve çocuğumun yanında olmak istiyordum.''
Gülcan : Güzel kızım sen hep kızımın yanında oldun ve olucaksın burada biraz sabret kavuşacaksın.
Şeyma : Kız mı erkek mi.?
''Bilmiyoruz annem biliyor doğduğunda Gamze ile ikimiz aynı anda öğrenmek istedik.''
Şeyma : Peki isim olarak.?
''Kız olursa Birce anlamı tek,eşsiz,biricik demek erkek olursa Asil anlamı soylu adalet sahibi diye düşündük.''
Şeyma : Çok güzel ya iki isimde.
Teyzemler kendi aralarında konuşmaya başlamıştı kimse ile şu an konuşasım yoktu gerginlik korku her şey vardı.
Aradan 1 saat geçti hala ses yoktu ama neden doğum bu kadar uzun sürmezdi özellikle sezeryan içimdeki korku iyice büyümüştü bir şey mi oldu acaba diye düşünmekten kafayı yiyecektim.
Gülcan : Kızım sakin ol bir şey yoktur merak etme.
''Anne ama bu kadar uzun sürmesi normalmi.?''
Gülcan : Erken doğum olduğu için normal merak etme.
İşte merak etme diyorsunuz da içim içimi yiyecek resmen kapının önünde duruyordum o sıra açıldı heyecanla çıkana baktım annemdi.
''anne ne oldu bir şey yok değil mi.?''
Lale : Sakin ol Gamze de bebekte çok iyi erken doğmasına rağmen bebeğimiz sağlıklı doğdu çok iyi bakmışsınız ikinizde.''
Rahatladım ama Gamzeyi görmeden emin olamıyordum.
''Gamzeyi ne zaman görücem bebek nerede.?''
Lale : Şimdi odaya alıcaklar ikisinide Gamze ayıldı o yüzden uzun sürdü zaten.
Hemşire çıktı Bebeği odaya çıkarttıklarını söyledi içimde deli gibi bir heyecan vardı o sırada Kapı tekrar açıldı ve Gamzeyi çıkartıyorlardı hemen yanına gittim.
''Sevdiğim nasılsın iyi misin.?''
Gamze : Ben iyiyim bebeğimizi gördün mü.?
''Hayır görmedim daha seninle görmek istiyorum.''
Hareket ettik odaya doğru 1 kat çıktık ve odanın kapısına gelmiştik içeri girdiğimizde hemşire ve beşikte bir tane küçücük bebiş vardı anladığım kadarıyla kızımız olmuş pembe giydirmişler Gamzeyi dikkatli yatırdık ve bebeği hemşire Gamzeye verdi çok duygusal bir andı bu içide deli gibi heyecan mutluluk sevinç şu an her duyguyu yaşıyorum resmen gözlerimden yaşlar akıyordu Gamze de ağlıyordu.
Gamze : Sevgilim gel yanımıza.
Yanlarına gittim.
Gamze : Evet annecim senin ismini anne ile çok düşündük çok zorlandık ama sonunda bulduk Birce hoş geldin birtanem.
''Hoş geldin prensesim.''
Burnumu kafasına yaklaştırdım o kadar güzel bir kokusu vardı ki anlatamam ilk sevdiğimin anlından öptüm sonra kızımızın aynı annesine benziyordu küçük hanımefendi.
Selin : Ay artık durunda biz de görelim yeğenimizi.
Şeyma : Aynen bitmedi duygusallık halleri.
''Sanane be biter bitmez çok çocuk sevmek istiyorsan Rüya ile yapın bir tane.''
Taner : HAhaha aynen öyle
Rüya : Deniz seni var ya keserim sus konuşma.
Hepimizin yüzü gülüyordu ne güzel bir andı böyle.
Hastanede 2 gün kaldık ve sonunda evimize geldik ilk 10 gün annem ve Gülcan annem kaldı yanımızda bize çok yardımcı oldular daha kalmalarını isterdik ama gönderdik çünkü onlarda yorgun oluyordu kıyamadık şimdi ise ben mutfakta yemek yapıyordum Gamzede odada bebeğimizi emziriyordu. Her şey hazır olduktan sonra sofrayı kurdum Gamzeye bakmak için odaya çıktım bebişimizi emzirmiş ve beşiğine koymuş yanına gittim.
''Uyuttun demek.''
Gamze : Evet aşkım uyuttum.
''Hadi gel acıkmışsındır yemek hazır.''
Bebek telsizini koyduk ve aşağıya indik sofraya oturduk yemeğimizi yemeye başladık.
Gamze : Aşkım sen de çok yoruldun dinlen biraz.
''Hayır ben gayet iyiyim sevdiğim merak etme.''
Gamze : Olsun yemek yedikten sonra yat.
''Birlikte yatalım sende yorgunsun.''
Gamze : Olur aşkım.
Yemeği bitirdik Gamze yardım etmeye kalkıştı tabi izin vermedim odaya gönderdim mutfağı toplayıp bende çıktım yatakta uzanıyordu sevgilim yanına kıvrıldım. Telefondan 1 saat sonrası için alarm kurdum bebişimiz emmesi gerekiyordu. Alarm çaldığında ikimizde uyandık.
Gamze : sen yat aşkım uykunu açma.
''Bir şey olmaz sizi izlemek istiyorum.''
Gamze dudağıma ufacık bir öpücük kondurdu onu o kadar özlemiştim ki ama şu an daha dikkatli olmam lazımdı sabret Deniz az kaldı. Birce'yi aldım kucağıma yatağa geçtim ve sevdiğime verdim göğüsünü açtı ve küçük prensesimiz hemen emmeye başladı çok tatlıydı Allah'ım yemek istiyorum ben bu balı aklıma gelenle Gamzeye döndüm.
''Aşkım şimdi bu küçük prenses seni emiyor ya süt geliyor.''
Gamze : Evet aşkım.
'Bende emsem olur mu.?''
Gamze : Deniz ya saçma sapan konuşma.
''Ne var be denesek ne olur yani.''
Gamze : Sen çocuğu mu kıskanıyorsun.
''Ne kıskanacağım be o memeler zaten benim.''
Gamze yüksek sesle kahkaha atmıştı.
Gamze : Manyak sevgilim benim.
''Deniyeceğim banane merak ettim.''
Yataktan kalktım öbür tarafa geçtim ve sol göğüsünü açtım.
Gamze : Sen şimdi ciddisin yani.
''Hemde çok.''
Gamze biraz kenara kaydı rahat edebilmem için meme ucunu ağzıma aldığımda emmeye başladım çok özlemişim ben bunları ya. Ağzıma gelen tat ile gözlerim yerinden fırlayacaktı oha bu çok güzel tadı hakkında kötü demişlerdi. Geri çekildiğimde Gamze hızlı nefes alıyordu oda istiyordu biliyorum.
Gamze : Aşkım dur çok fena oldum.
''Tamam ya of ama tadı efsane bende istiyorum emmek.''
Gamze : Çocuğumuzun rıskınımı yemek istiyorsun yani.?
''Ne alaka ya of her şeye izin verme zaten ben gidiyorum.''
Gamze : Nereye .?
Yataktan kalktım ve Gamzeye sırtımı döndüm neden mi o sıra fark etmedim ama benimkisi duramıyor ne kadar uzun zamandır sevişmediğimiz için küçük bir harekette yerinden fırlıyor.
''Tuvalate gidiyorum.''
Gamze : iyi misin.?
''Evet.''
Gamze : Bana dönsene bi.
''Neden gerek yok oyalama beni.''
Gamze : Deniz bana dön dedim sana.
Geri sevgilime döndüm ve gözleri ilk oraya kaydı.
Gamze : şimdi anladım neden gittiğini yanıma gel.
''Aşkım lütfen sal beni de ben bir şununla ilgileneyim.''
Gamze : Yanıma gel dedim. Al kızımızı uyuyor beni kaldır.
Yanına gittim ve dediklerini yaptım ayağa kalktı ve odadan çıktık yan taraftaki odaya geçtik yatağın önünde duruyordum ve beni sert bir şekilde itmişti.
''Aşkım ne yapıyorsun.?''
Gamze : Sus ve bu anın tadını çıkart.
Gamze üzerime çıktı ve bacaklarıma oturdu şortumu aşağıya indirdi ve benimkisi fırladı Gamzeye baktığımda gözlerindeki o isteği görmüştüm.
Gamze : Canım biraz dondurma çekti.
Der demez sertliğimi ağzına aldı nefesim kesilmişti ve bedenim titremeye başldı özlemiştim bu anı Gamze dondurma yalar gibi yalıyordu nefesim hızlanmıştı ellerim başına gitti ve kendimi ona daha çok bastıtdım. Geleceğimi gissetiğimde Gamzeyi çekmek istedim ama geri çekilmedi ve ağzına boşaldım. Kafasını kaldırdı bana baktı ve sıvılarımı yuttu.
Gamze : Bu tadı özlemişim.
''Teşekkür ederim sevdiğim bana bu güzel duyguyu yaşattığın için.''
Gamze : Rica ederim bu benim için bir zevkti.
''Ama sen seninde rahatlaman gerekiyor.''
Gamze : Olsun hadi gel dinlenelim biraz.
Odamıza geçtik tekrardan ve ikimizde güzel bir uykuya daldık.
BÖLÜM SONU UMARIM BEĞENİRSİNİZ SİZLERİ SEVİYORUM LÜTFEN
OY VERMEYİ,YORUM YAPMAYI VE TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN. ::))