Kavgadan Sonra

58 1 0
                                    

"Uğur Böceği, şans tılsımını kullan!" Kara Kedi Yazıcı ile mücadele ederken öneride bulundu. Sayfalar ve sayfalar zavallı kahramanın üzerine uçmaya devam etti ve onun kağıt içinde boğulmasına neden oldu.

" Şanslı Tılsım!" Kahramanımız ortağını kurtarmak umuduyla özel gücünü kullandı. Ona basit bir kağıt öğütücü verildi.

"Bu biraz açık," diye kıkırdadı uykulu uykulu, bunu kullanmak için fazla düşünmek gerekmeyeceğine şükrederek. Kız önceki gece pek uyumamıştı, bu yüzden bu savaşın o kadar karmaşık ya da şiddetli olmayacağı onu rahatlatmıştı.

"Benim haber köşemi asla yok edemezsiniz! Ben Yazıcı'yım ve sayfalar basarım!" Akuma manyakça bağırdı.

Kara Kedi, Yazıcı için yapabileceği tüm kelime oyunlarına can atıyordu.

"Ona karşı bu ses tonunu kullanma!" Bir yığın sayfanın altından kıs kıs gülerek seslendi. Savaş zamanlarında bile kelime oyunları her zaman gerekli bir fikir gibi görünürdü. Kötü adamlarla işler çok ciddileştiğinde havayı hafiflettiğini ve gerçekten komik olduklarını düşünüyordu.

"Kapa çeneni!" Yazıcı da Uğur Böceği gibi inledi. Bu kesinlikle kelime oyunlarının zamanı değildi ve Kara kedi de ipucunu tam olarak anlamamıştı.

Akuma kâğıt ve baskı üzerine yaptığı kelime oyunlarıyla dikkatini dağıtırken Uğur Böceği etrafındaki kâğıtları yorgun bir şekilde parçalamaya devam etti.

Sonunda kötü adam fark etti ve Uğur Böceği'ne doğru büyük bir kağıt yığını fırlattı. Uğur Böceği, yoyosunu kullanarak kendini yukarı çekip kağıtların fırlatıldığı yönden uzaklaşarak şans eseri onlardan kurtuldu.

Aşağı doğru sallanarak Yazıcı'nın ofis yazıcısının anahtarlarını kaptı ve ayağının altında kırdı. Akuma dışarı fırladı ve Uğur Böceği onu yoyosuyla yakaladı. "Yakaladım seni!" Rahatlamış bir şekilde gülümsedi.

Kara Kedi, kâğıt kesiklerinden şikâyet ederek kendini parçalanmış kâğıt dağından çıkardı. "Cataclysm!" Tüm parçalanmış kağıtların toza dönüşmesine neden olarak ilan etti.

Kadın kahraman akumayı arındırmaya devam etti ve ardından onu beyaz bir kelebek olarak geri bıraktı.

"Hoşça kal küçük kelebek," diye gülümsedi, göz kapakları yorgunluktan düşmüştü.

Kara kedinin yüzüğü bipledi ve Uğur Böceği'nin elleri sesle birlikte kulak memelerine dokunmak için hemen havalandı.

"Oh, o benim yüzüğümdü. Seninki hiç benek kaybetmemiş. Sonunda Şans Tılsımını mı kullandın?" Kara Kedi kıza küpelerini inceleyerek sordu. Beş beneğin hepsi hâlâ yerindeydi.

"Evet, aslında yaptım. Ne kadar zaman önceydi? Birkaç dakika önce falan mı? Zamanı takip edemiyordum," diyerek merakla başını eğdi.

kara kedinin neden beneklerinden hiçbirini kaybetmediğine dair şaşkınlıkla başını eğdi. "Huh. Muhtemelen yeni bir güç. Dönüştüğümde bunu kwami'me soracağım, bakalım bir şey biliyor mu? Her neyse, bugün iyi iş çıkardın leydim!" Yüzüğü bir kez daha bipleyip bir dakika daha kaybedince gerginleşmeye başladığını söyledi.

" çak bakalım?" Yumruğunu havaya kaldırdı, kaybettiği noktaların eksikliğinden aldığı garip havayı silkeledi. Ayrıca, diye düşündü, bu iyi bir şey olmalıydı. Belki de dakikaları bu kadar kısıtlı ve acelesi olmazdı. Gerçi sıcak yatağına gitmek için acele etmeyi umursamıyordu. Gece geç saatlere kadar süren okul projeleri her zaman baş belası olmuştur.

"Vur!" O da gülümseyerek yumruğuna karşılık verdi. Kara Kedi onun biraz dalgın göründüğünü fark edince ona Şans Tılsımı'nı hatırlattı: "Ve onu geri vermeyi unutma."

Masked Permanently  Kalıcı Olarak Maskelendi  - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin