" Şanlı tılsım!" Uğur Böceği gücünü kullanarak seslendi.
Ellerine düşen şey, üzerinde küçük siyah noktalar olan plastik kırmızı bir torbaydı. İçinde bir şey vardı, o da yırtarak açtı.
Bulduğu şey esmer bir peruktu. Marinette'in Paris'te rastgele dolaşmak için kılık değiştirmeye ihtiyacı vardı, bu yüzden yüzünde kocaman bir maske yoksa bunun yardımcı olabileceğini düşündü.
Bir dakika geçti ve küpesinden hiçbir ses duymadı. Küçük çantayı spor çantasına atarak, üstünü değiştirebileceği bir umumi tuvalet bulmak için sıvıştı. Marinette kayışı omzuna attı ve alışveriş merkezinin kısa mesafede olduğunu fark edince biraz daha ilerledi.
Alışveriş merkezinin çatısında sallandı ve tuvaletin tam olarak nerede olduğunu ve oraya daha çabuk ulaşmak için nereden girebileceğini hatırlamaya çalıştı.
Oraya son gittiğinde tuvaleti yemek alanının yanındayken kullanmıştı, bu yüzden oradan girmek zorunda kalmıştı. Saat ilerliyordu ve alışveriş merkezi yakında kapanacaktı, bu yüzden orada takılan çok fazla insan olmayacaktı.
Çatıdan güvenli bir şekilde aşağı atladı, ardından yemek alanına açılan kapıdan içeri girdi. Tuvaleti görünce duramayacağını anladı. Uğur Böceği'nin oraya ulaşması ve üstünü değiştirmesi gerekiyordu. İçeride tam teşekküllü bir tuvalet, kilitli kapılar ve özel lavabolar vardı. Sadece odaklanması ve oraya ulaşması gerekiyordu.
Yürümeye devam ederken tanıdık bir sesle irkildi.
"Hey, bu Uğur Böceği değil mi?! Çok iyi arkadaşız!" Chloe, Sabrina'ya idolüyle tanışmak için koştuğunu söyledi.
"Merhaba Chloe. Gizli bir görevim var ve hemen oraya gitmem gerekiyor. Üzgünüm, şu anda konuşacak vaktim yok, ama belki sonra," dedi Uğur Böceği ve konuştuktan sonra banyoya doğru bir kaçış yaptı.
"Bana mesaj at!" Sarışının arkasından bağırdığını duydu ve cevap olarak başparmağını kaldırdı.
"Chloe'nin bu saatte alışveriş merkezinde ne işi var?" Uğur Böceği kendi kendine homurdanarak tuvalete gitti ve kapıyı arkasından kilitledi.
Spor çantasını lavabonun üzerine fırlattı ve açtı. Aynadaki yansımasına bakarak iç geçirdi. Dönüşümünün etkisi geçene kadar gizli görevde kalıp Paris'te dolaşmak kolay olmayacaktı ama bir şeyler bulması gerekiyordu.
Kot kazaktan başlayarak, bacağını pantolonun paçalarından birine yerleştirmeden önce askılardan birini önden çözdü. Aynısını diğerine de yaptı, ardından her iki askıyı da yerine taktı. Uğur Böceği kollarını kısa bir süre önce alışveriş merkezinden satın aldığı açık mavi kapüşonlunun her iki kolundan geçirdikten sonra fermuarını kapattı. Ayaklarını ortaokuldan kalma yeşil spor ayakkabılarının içine soktuktan sonra bağladı.
Sonunda kendisine şans tılsımı olarak verilen plastik poşeti tekrar açtı ve esmer peruğu dikkatlice çıkardı. Perukla birlikte gerçek saçının üzerine takmak için bir peruk başlığı da geldiğini fark etti.
Yaptığı ilk şey yeni eşyaları lavabonun üzerine yerleştirmek ve ardından saç örgülerini çıkarmak oldu. Belki saçlarını başının etrafında bir taç şeklinde örerse, peruk başlığının içine kolayca yerleştirebilirdi?
Saçını taç şeklinde nasıl öreceğini bilmiyordu ama saçının tuttuğu iki kırmızı kurdeleyle saçını iki örgü haline getirdi. Kurdelelerin uçlarını başının üzerinde dağınık bir şekilde birbirine bağlayarak bir tür taç görünümü verdi. Kaküllerini geriye doğru savurdu, ardından peruk başlığını başının üzerine çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masked Permanently Kalıcı Olarak Maskelendi - [TR]
FanfictionKitabın yazarı @kelseybluewolfe TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP Marinette Dupain-Cheng bir daha dönmemek üzere ortadan kaybolmuştur. Chat Noir onu bulmaktan vazgeçmeyi reddediyor, Uğur Böceği çoktan vazgeçmiş olsa bile.