Siedziałam spokojnie w pokoju kiedy moje drzwi się otworzyly a w nich stanął Ernest z torbą w ręce. Podszedł do mnie i podał mi ją szepcząc mi do ucha:
-Załóż to skarbie. Widzimy się w moim pokoju za 10 minut
-okej.. -powidzialam a odrazu dostałam w policzek
-jak masz się do mnie zwracac? -zapytał z pogardą
Chwilę nie odpowiadałam aż w końcu otworzyłam usta.
-Tak panie-spuściłam wzrok w podłogę
-grzeczna dziewczynka -powiedział z uśmiechem- Masz 10 minut.
Weszłam do mojej lazienki i wyjelam z torby ciuchy. Jeszcze gdybym mogła je tak nazwać. To były pierdolone paski materiału.
Założyłam czarne stringi a na to BARDZO krótką spódniczkę w kratkę. Nie wiem czy to był jakiś jebany mundurek?
Nastepne co wyciągnęłam z torby to stanik. No prawie bo to kawałek materiału z którego wystawały mi sutki. Na wierzch dostalam krawat w kolorze spodniczki, równiesz w kratke. Nastepny byl łańcuch z klipsami... o nie,nie,nie, wzielam głęboki oddech i przypielam sobie jednego klipsa do sutka. Zawyłam z bólu. Przypiełam drugiego, znów wyjąc. Byl to przerażający ból. Umalowałam sie i spiełam włosy w wysokiego kucyka. Były jeszcze buty - na obcasach. Jak ja nie nawidzilam obcasów...
Gotowa wyszłam z mojego pokoju i zapukałam do pokoju jednego z chłopaków. Otworzył mi blondyn i z uśmiechem zlaserowal moje cialo wzrokiem.
-No to zabawa się zaczyna- klepnął mnie w pośladek a ja starałam się nie zareagować.
Niech mnie kurwa bóg utrzyma przy życiu.
CZYTASZ
To Tylko Sex
RomanceMłoda dziewczyna zostaje porwana. Trzech przystojnych mężczyzn się nią zabawia a ona ma tylko jedno w głowie - przeżyć 18+