babam annemi eve kilitlerdi ki annem kaçmasın. fakat farklı yöntemlerde var.
mesela annemin bacaklarını kesersen hiçbiryere gidemez, böylece sonsuza kadar babamla kalır. onun boynuna bir tasma takabilirsin böylece babam nereye giderse o da onunla gelicektir.7 aşındayken düşündüklerim bunlardı.
...
"Jungkook! p-polisi çağır lütfen!"
gözlerindeki boşlukla baktı annesine jeon Jungkook.
"oğlum ne duruyorsun?! baban öldürecek beni! yalvarırım oğlum!" göz yaşlarını akıttı genç kadın.
babası içeri girdi. cam masayı yere fırlatıp kırarken annesini arkasıa aldı küçük oğlan.
"Jungkook, çekil önümden."
çekilmedi jeon Jungkook. bunun üzerine babası sıkıca onun ipeksi saçlarından tutup sam kırıklarının üstüne itti. daha 8 yaşındaki oğlan cam kırıklarının üstüne düştü. önündeki manzarayı izlerken cam kırıkları battı hep.
babası annesini yere itip üstüne çıktı ve onu bıçaklamaya başladı. kanlar minik oğlanın yüzüne ve kıyafetlerine kadar sıçramıştı.
"anne.." diye fısıldadı küçük çocuk annesinin bedeninin parçalanmasını izlerken.
babası yavaşladıktan sonra doğruldu. jungkook'a bakış attıktan sonra evden kapıyı çarparak gitti. Jungkook bilemezdi babasının geri dönmeyeceğini.
annesine yaklaştı. dizlerinin üzerine oturdu ve annesinin kafasını kucağına koydu. saçlarını okşadı.
"anne... uyan. babam gitti.."
...
...
...
..
..
.
.