19. Alkupaskan jälkeen

62 9 0
                                    

Viola

Oli jopa tuuria, että löysin Sirun

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Oli jopa tuuria, että löysin Sirun. Hän olisi jäätynyt ulos. Hautausmaalta ei ollut onneksi pitkä matka meille. Sain tytön eteisen lattialle istumaan.

"Oota tässä", pyysin riisuen kenkäni. Olin lahjoittanut hänelle takkini. "No minnepä mä karkaisin", hän mutisi itsekseen ja nojasi seinään.

"Mother", ilmoitin vakavalla äänellä. Aina, kun oli tosi kyseessä, aloitin asiani samalla kaavalla. "Daughter", hän vastasi kahvikuppi kädessään.

"Siru tulee meille, piste. Älä oo kyselemässä mitään, se kertoo jos tahtoo. Se.. on just se tyttö. Ja nyt se on ihan paskana, joten mä autan sitä", puhuin hiljaa.

Äiti näytti peukkua ja jatkoi lehden lukemista. Otin vesilasin mukaani ja palasin eteiseen. "Kiitos ja anteeks", hän kuiskasi. "Mistä sä anteeks pyydät?" kysyin.

Riisuin hänen kenkänsä ja kokeilin tytön poskea, aivan jääkylmä. "Et sä joudut huolehtii musta, mut mä en vaa yksinkertasesti jaksa enää", Siru huokaisi ja joi veden loppuun.

"Siru sun ei tarvi jaksaa olla vahva. Sitä paitsi mä pidän susta mielelläni huolta. Saanks mä kattoo sun kättä?" kysyin. Vilkaisin oikean käden hihaa, jossa oli epämääräinen veritahra.

"Kato vaa mut älä kilju tai käske mun kattoo", hän suostui. Hän riisui kätensä takista ja ojensi sen minulle. Nostin varovasti hupparin hihaa ylös ja katsoin kahta viiltojälkeä silmät suurina.

"Ei kai pidä lähtee lääkäriin?" Siru kysyi pitäen katseensa toisessa suunnassa. "En mä tiiä, ei varmaa. Plääni vois olla se et käyt lämpimässä suihkussa, lahjotan sulle vaatteita ja chillataan loppupäivä", suunnittelin.

"Kelpaa", tyttö totesi. Vedin hihan takaisin alas ja autoin hänet ylös lattialta. "Jaksaks sä käydä suihkussa?" varmistin. "Joo", hän haukotteli.

Nyökkäsin ja näytin hänelle kylpyhuoneemme. Hain Sirulle pyyhkeen ja vaatteita, joista hän sai valita mukavimmat.

Olin häntä hieman pidempi, joten eiköhän meille sopinut samat vaatteet. Vein ne Sirulle, joka vielä seisoi kylpyhuoneen ovella.

"Kiitti oikeesti", hän sanoi hiljaa. Hän todella oli kiitollinen. "Ei mitää", hymyilin pienesti. Hetken mielijohteesta pussasin häntä huulille kevyesti.

Söpöstä pussailusta ei tullut mitään, kun Siru hymyili huuliani vasten. "Meneppä nyt siitä Neiti Hymyilevä", hymyilin myös. Ojensin pyyhkeen ja vaatteet tytölle, ennen kuin laitoin oven kiinni.

Siru

Siru

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
You made it, when you're hated ✅️ Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang