Az egyik kedvenc ruhámat vettem fel,miközben Axel úgy döntött,hogy inkább lazán veszi a dolgot és egy szürke melegítő nadrágot vett fel,egy fehér pólóval és egy fekete pulcsival.
A klubban találkoztunk Jamessel,aztán leültünk a bárhoz. Egy jó darabig beszélgettünk,aztán Nate és Liz eltűntek,gondolom azért,hogy befejezzék,amit elkezdtek. James elment táncolni,Axel pedig mosdóba ment én pedig egyedül maradtam. Békésen a boromat iszogattam,amikor odalépett hozzám egy férfi.
-Szép estét! Lenne kedved táncolni?-elég részeg voltam ahoz,hogy beleegyeztek.
Odamentünk a táncparkettre és megszólalt a kedvenc számom,szóval egyből neki álltam torkom szakadtából énekelni és táncolni. Egy kis időn belül már éreztem,hogy egy tekintet követi minden egyes mozdulatomat. Mikor odanéztem a bárhoz,ott láttam Axelt,aki le se vette rólam a szemét. Gondoltam húzom egy kicsit az agyát,ezért elkezdtem egyre jobban az ismeretlen testéhez simulni,mire végül én háttal voltam neki,a férfi keze a derekamon volt, egyszerre mozgattuk a csípőnket. Alig telt el így 2-3 perc,mire már nem láttam Axelt a bár pultnál. Kerestem a szememmel,majd mielőtt megtaláltam volna,megjelent mellettem és elkért az idegentől. Egyből szorosan átfogja a derekamat és közel húz magához.
-Te teszteled a türelmemet hercegnő?
-Ugyan mi okom lenne rá?
-Az,hogy amikor visszaérünk a szállodába és addig nyaljam a pinádat,amíg nem imádkozol,hogy hagyjam abba!-érzem,ahogyan elvörösödök,miközben az arcát a nyakamba fúrja és elkezdi azt csókolgatni.
-Majd ha hagyom Axel!
-Nem kell,hogy hagyd! Kierőszakolom én magamnak azt amit akarok!
-Hiszem,ha látom!-érzem,ahogyan a szája mosolyra húzódik a nyakamnál.Már éjfél is elmúlhatott,mire úgy gondoltuk,hogy visszaindulunk a szállodába. Taxit hívtunk,de 5-en nem fértünk volna el benne,ezért Lola beleült Nate ölébe,de James hulla részeg volt,ezért el kell picit terülnie,ezért kötöttem ki Axellel szemben,az ölében.
VOUS LISEZ
Összebékített ellenségek/+18
Roman d'amourIzabella: Gyűlölöm,gyűlölöm,gyűlölöm. Miért kellett pont engem kiválasztani erre a szarra? Pontosabban erre tudom a választ,hiszen mégis csak én vagyok az ország legjobb divattervezője. Ő meg csak a főnököm fia.