Kiképzés

18 0 0
                                    

Amikor hazaértünk a kórházból, minden megváltozott. Love már nem volt itt és már soha nem is lesz.ee Viszont így sokkal közelebb kerültem apához. Imádok vele lenni. Éppen most keltem fel, nagyon szeretek jó illatokra kelni, ami elég gyakori, mert apa nagyon jól süt, főz. Egyből le is mentem a konyhába.

-Jó reggelt apa! Mi a reggeli? -kérdeztem.

-Jó reggelt hercegnő! Meglepi, ülj le és viszem.

Elmentünk az étkezőbe és Thor elém rakta a reggelim.

-Palacsinta és gofri tejjel, jó étvágyat. -mondta, majd leült velem szembe és nekiálltunk reggelizni.

Reggeli után felmentem a szobámba, felöltöztem, fogat mostam, majd lementem. Segítettem apunak elpakolni, majd leültünk a nappaliba. Én telefonoztam. Apa pedig olvasott. Így telt a délelőttünk. Majd ebédeltünk. Ebéd közben apa megkérdezte:

-Thani, mit szólnál, ha kiképeznélek, hogy legközelebb te is tudj harcolni?

-Komolyan? -kérdeztem nagy örömmel, de meglepődve.

-Persze! Neked is meg kell tanulnod harcolni. -jelentette ki.

-Mi lesz a fegyverem, mindenkinek van. Neked is, Sifnek és persze anyának is volt.

-Az az igazság, hogy már gondolkoztam ezen és arra gondoltam, hogy Mjönlir lehetne az. Megvan az elszántságod, a kitartásod és a bátorságod is. Biztos meg fogod tudni emelni. -mosolygott rám.

Ebéd után kimentünk az udvarra, ahol Thor tanított nekem egy-két ütést. Majd következett az amitől nagyon féltem.

-Rajta, menni fog! -biztatott apa.

Megfogtam a kalapácsot, majd behunytam a szemem és koncentráltam.

-Thani, sikerült! -kiabálta apa.

És tényleg, mire kinyitottam a szememet addigra Mjönlir a kezemben volt. Ott pörgettem, egyáltalán nem volt nehéz.

-Sikerült! -ujjongtam és örömömben fel-le ugráltam. Odafutottam apához és jó szorosan megöleltem.

-Mondtam, hogy sikerülni fog. -mondta, majd ő is átölelt.

Így ment ez több hónapon keresztül. Apa minden nap tanított nekem valamit. Mjönlirrel egy csapatot alkothattunk, kicsit fura, de úgy érzem mintha Mjönliren keresztül, mintha anya is velem lenne. Sőt ami a legjobb, nemsokára eltölthetem az első karácsonyomat apával, Thorral, a mennydörgés istenével.

Thor lánya: KezdetekWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu