Sakura , Lanetli Mühürün etkisi altına girmek üzeredir.
Naruto'dan :
Tam Sakura'ya , Sasuke'nin benim hakkında söylediklerini söyleyecektim ki Sakura dizlerinin üstüne çöküp acı içinde boynunu tutmaya başladı. Yoksa yine Lanetli mühür devreye mi giriyordu ?
Endişeli bir şekilde "İyi misin Sakura-chan ?" diye sordum.
Sakura acı içinde "Lanetli Mühür..." dedi ama cümlesinin devamını getiremeden acı içinde çığlık atmaya başladı. Sanırım Sakura , Lanetli Mühüre karşı koymaya çalışıyordu. Ancak bu durum ona oldukça acı çektiriyordu.
Sakura'nın çığlıklarını duyan Jiraiya ve Tsunade hemen yanımıza geldiler.
Jiraiya "Ne oluyor ?" diye sordu.
"Sakura Lanetli Mühürün etkisi altına giriyor." dedim.
Tsunade şok geçirerek "Lanetli Mühür mü ?" diye sordu. Bunu sorduktan sonra Tsunade , Sakura'nın yanına gidip boynuna yakından bakmaya başladı.
Tsunade sinirli bir şekilde "Kahretsin Lanetli Mühür Sakura'nın bedenini ele geçirmek üzere" dedi.
Jiraiya "Bu Lanetli Mühürü durduracak herhangi bir formül var mı ?" diye sordu.
Tsunade "Benim çalışma odamın üstünde büyük bir şifa kitabım var. Onu buraya getirir misin ?" diye sordu.
Jiraiya "Hemen" dedi ve hızlıca yanımızdan ayrılıp şifa kitabını almak için Tsunade'nin çalışma odasına gitti.
Sakura'nın elini tutarak "Biraz daha dayan Sakura-chan az sonra eski haline döneceksin" dedim.
Tsunade şaşırarak "İşe yarıyor Naruto ! Lanetli Mühür artık daha yavaş ilerliyor." dedi.
Bunu duyduktan sonra Sakura'nın elini tutmaya devam ederek "Lütfen Sakura-chan dayan..." dedim. Bunu dedikten sonra Jiraiya elinde şifa kitabıyla yanımıza geldi.
Tsunade şifa kitabını alıp ortalardan bir sayfa açtı. Aradan birkaç saniye geçtikten sonra şifa kitabını okumaya bırakıp bazı el hareketleri yapmaya başladı.
Tsunade el hareketlerini yaptıktan sonra iki parmağını Sakura'nın Lanetli Mühürün olduğu yere koydu. Bunu yaptıktan birkaç saniye sonra Sakura'nın vücudunun neredeyse her yerini kaplayan siyah işaretler koybolmaya başladı.
İyi ki Sakura'nın bu Lanetli Mühürü daha fazla ileriye gitmedi. Çünkü en son gördüklerimden sonra Sakura oldukça tehlikeli birisine dönüşüyordu.
Sakura kendine gelir gelmez "Teşekür ederim Tsunade-sama" dedi.
Tsunade sinirli bir şekilde "Bu Lanetli Mühür de neyin nesi oluyor ?" diye sordu.
Sakura "..." hiçbir şey söylememişti.
Jiraiya ciddi bir şekilde "Oruchimaru mu ?" diye sordu. Bu sorusunun üstüne Sakura kafasını onaylarcasına aşağı yukarı salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
FanfictionAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...