Part 2 - Cadangan?

15.7K 115 13
                                    

Subuh hari Sabtu.

"Mmm...bestnya batang abang, orang tak puas-puas la, kalau dapat hari-hari macam awal-awal kita jadi suami-isteri kan nikmat. I will never find someone like you abangg, kali ke tiga abang puaskan sayang." Syaza menggenggam kemas batang suami kesayangannya seperti tak mahu melepaskannya.

"Abang pun puas sangat-sangat sayang, pussy you ketat mengemut...tu yang abang terangsang buat round ke tiga. Dengar sayang moaning mengerang mmm...macam dalam video lucah, I love it. Abang terbayang-bayang sayang macam pornstar tadi, hihihi..."

"Boleh lagi ni abangg...tegak dah ni. Your pornstar queen nak lagi". Syaza menggoncang-goncang lembut batang Arif yang terpacak tegang.

"Hmmm...sayang, abang tak larat dah ni. Kita sambung malam ni ya sayangg. Abang nak mandi & siapkan kerja office sikit ok isteri mithali abang?"

"Ok ok...sorry, orang ikutkan nafsu sangat. Kita mandi jom, pastu abang buat kerja & sayang siapkan breakfast dengan kopi power sekali hihihi..."

Syaza masuk sambil membawa dulang dengan breakfast eggs, sausages & coffee. Diletakkannya di meja kerja suaminya.

"Abang makan la dulu, nanti sejuk tak sedap," pelawa Syaza dengan sopan pada suami tersayangnya.

"Ah...thanks sayang." Arif menolak laptop ke tepi & mengalihkan dulang ke depannya. "Smells good, macam ada makna je serve abang telur & sausage. Heheheh..."

"Laa...kesitu pulak dia. Enjoy your breakfast, I love you so much." Syaza memeluk manja suaminya dari belakang.

Selesai makan Arif sendawa sambil mendepangkan tangannya ke atas. Syaza masih memeluknya dari belakang.

"Abangg....malam haritu abang ada sebut pasal satu cadangan tapi tak kesampaian pasal orang mengantuk nak tidur. Apanya tu?" Tanya Syaza sambil memusingkan kerusi suaminya menghadap dirinya.

 Apanya tu?" Tanya Syaza sambil memusingkan kerusi suaminya menghadap dirinya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Ahh...yang tu. Don't worry, it's not important. Benda bodoh yang bermain dalam benak abang quite sometime," jawab Arif.

"Apa yang tak important ni? You did mentioned solving issues. Issue apa pulak?". Abang takkan buat cadangan bodoh, you're not stupid, am I right?" Tanya Syaza serius.

SYAZA'S STORY ~ My Beloved HusbandWhere stories live. Discover now