Anyeong! Ni FF kedua aku! Kalau ada masa bacalah FF yang 'My Triangle Love' Tu! Sorrylah FF ni agak hambar sikit. Gomawo sebab sudi baca. Jangan lupa vote tau!
xxxxxxxxx
Rein: Anyeong! Rein dah balik!
Puan Park: Anyeong sayang! Dah balik? Dah pergi mandi lepastu makan.
Rein:Nae omma. *naik tangga*
Puan Park:Dah sampai masanya petang ni. Omma harap kamu terima sayang. (Dalam hati)
xxxxxxxxx
Rein: Huh! Penatnya! *baring atas katil* *tengok poster kai * Kalaulah Kai tu husband aku kan... hmmm... *bukak tv tengok music bank*
Rein: Woahh!!! EXO lah!! Omo?! Kai!!! Handsomenyaaa!!!! Ahhh!!!
Omma: Rein!!! Kenapa jerit jerit tu?!(risau)
Rein: Tak ade ape lah omma! Cuma tengok exo kat music bank je!!!
Omma: --" Haih budak ni. Buat orang risau je.
Rein: aik? Habis dah? Cepatnya? Bukan baru main ke? *tengok jam * dah pukul 2:30 rupanya. -_- aku pegi mandi dululah!
Setelah selesai mandi Rein mengambil keputusan untuk bermain FB.
Tiba tiba.
Rein: WHATTTT?!!!!!
'Kai dan Eunji disahkan bercinta. '
'Kim Jong In atau akrab disapa Kai dari boygroup EXO yang sedang naik daun dikatakan bercinta dengan Jung EunJi yang berasal dari girl group Apink. Perkara ini disyaki apabila salah seorang fans mereka terlihat mereka sedang bermesra dikhayalak ramai dan menyebarkannya di laman sosial.
"Benar. Kami telah bercinta sejak sebulan yang lalu."Kata kai apabila diwawancara disini semalam
"Kami tidak berniat hendak merahsiakan hal ini dari pengetahuan ramai tetapi kami was was jika ada fans yang melakukan perkara di luar jangkaan."jelasnya
"Kepada semua fans kami. Kami minta maaf sangat sangat kerana telah merahsiakan hal ini daripada pengetahuan kamu semua. Kami tidak ingin kehilangan banyak fans kami. Walaupun saya sudah ada eunji tetapi fans tetap nombor 1 di hati saya. Tanpa kamu semua siapalah saya sekarang ini. " ucapnya lagi.
Rein: huhu.. sadis...
'Kai Eunji = KaiEun Huhu... Tahniah! Walaupun hati aku potek potek. aku restukan hubungan korang. Hope kekal. '
Rein: Huhu.. Kai sanggup kau curang dengan aku.
Puan Park:Rein!
Rein: Coming!!
Rein bergegas turun ke bawah apabila omma memanggilnya.
Rein: wae?
Puan park: tu makan! Jangan asik terperap kat atas je! Tengok exo kamu tu.
Rein:Nae..
Rein terus duduk di meja makan bersama omma dengan appanya.
Encik Park:Hai.. Kenapa dengan anak Appa ni? Muram semacam je.
Rein: gwenchana appa.
Encik Park: Rein..
Rein: emm. Wae?
Encik park: appa nak cakap sesuatu boleh?
Rein: sejak bila appa pandai mintak izin dekat rein kalau nak ckp?Hmm.. cakaplah.
Encik Park:Appa nak kahwinkan kamu.
Rein:Uhuk uhuk..
Hampir tersembur keluar air yang rein minum tu.
YOU ARE READING
My Idol Is My Husband?!
FanfictionMengisahkan seorang gadis yang bernama rein yang amat meminati EXO. Lagi lagi kai. Tapi segalanya berubah apabila dia dijodohkan dengan usia yang sangat muda! Iaitu 18 tahun! Sama seperti Bakal 'Suaminya' dan paling mengejutkan dia ialah dia akan be...