12.Bölüm

52 5 81
                                    


Pelin'in babası selim yılmaz..niye burada bu? Ne alaka şimdi? Yanımıza geldi ve bana dikti gözlerini.

"Ayaz istediğimin bu olduğunu sanmıyorum..ama yinede iş görür"

Ayaz'a baktığımda gözleri yerde ve sadece susuyordu.

"Ayaz noluyor? bir açıklama istiyorum"

Ayaz bana bakmıyordu selim'e bakıp konuştu.

"Ecrin'i artık verecekmisin bana?"

"Hmm düşünmem gerek"

Selim yüzüme yaklaştı.

"Artık benimsin ufaklık"

"Selim amca noluyor? Anlamıyorum"

Ayaz'a baktı sonra tekrar bana baktı.

"Şöyleki Ayaz bana çalışıyor hatta biliyormusun o gün seni bayıltan kişi Ayaz'dı hepsi sizin gözünüze girmek için yaptı"

"..cidden anlam veremiyorum"

"Peki sana en baştan anlatayım hatta çok öncesinden sen daha doğmamışken ama, yağmurun altında durmayıp eve geçelim çünkü çok uzun bir hikaye"

İçimde kötü bir his vardı. ev e geçip oturduk herşey çok normalmiş gibi ve anlatmaya başladı.

24 sene öncesi...

Yavuz ile çok iyi arkadaştık bazen beraber ormana gidip ava çıkardık bazende partilerde eğlenirdik bir gün yine partideydik o sırada o kızı gördüm.

"Selim baksana"

"Hm efendim"

"Şu kadını gördünmü"

"Evet"

"Çok güzel hatun değilmi be"

"Öyle sanırım"

"Ben gidip konuşucam, zaten 2 saattir bakışıyoruz"

"Ama dur-"

Beni dinlemeyip aşık olduğum kadına yürüdü ve sonra evlendi ve çocukları oldu Eslem adında bir çocukları ama aşık olduğum kadın yine yavuz'un yüzünden öldü sürekli elimden her şeyimi aldı istediğim her şeyi hep beni arka planda bıraktı...

6 sene önce...

Ayaz'ın bana çalıştığı zamanlar..bende yavuz'a hayatı dar etmek istiyordum onun elinden herşeyi almak, ilk Ayaz'ı gizlice eve sokmayı denedim ama evin güvenliği düşündüğümden daha zordu oyüzden Ayaz'ın evi gözetleyip bana rapor vermesini istedim bunca zaman her bilgiyi aldım ama kazanmam ondan almam gerken daha çok şey vardı...

1 kaç hafta önce

Kazanması gereken bir dava vardı kazanamazsa tüm mal varlığını kaybedecekti ve elinde büyük bi avantaj salıyacak bir şey olduğunu söylemişti bana ama ne oldugunu söylemedi bende Ayaz'a oraya bir şekilde girip o avantajı her neyse bul ve yok et dedim kendince plan yaptı...

"Saf kız herkesze hemen inanma"

"Şerefsiz piç"

Bayıldığında yüzündeki maskeyi çıkartı telefonunu eline aldığınde baban aramıştı tamda planına göre gidiyordu biraz bekleyip açtı ve olan biteni anlattı kapatıp üzerine takip cihazı yerleştirdi seninle sürekli uğraşmak istemediği için sonra beni arayıp kamera kayıtlarını sildirdi bir şekilde senin koruman oldu ama bir türlü babanın odasına girip o avantaj her neyse bulamadı bende diğer bir çalışanımı devreye sokmam gerekti çünkü sayılı gün kalmıştı onuda babanın koynuna girerek bilgileri alabildi...

Kor AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin