Obudziłem sie ok. 13.30. przypomniałem sobie o wiadomości minho.
Wzięłem telefon do ręki.L. Minho
Chciałbyś wyjść dziś o 17
do kawiarni?Jisung
Sory ale niestety nie, powinieneś odpocząć po wczoraj bo nawet nic nie pamiętasz
(Wyświetlono)Naprawdę nie lubiłem być nie miły nawet jeśli za kimś nie przepadałem. Troche żałuję ze nie chciałem isc, teraz pewnie bede cały dzień siedział oglądał filmy albo czytał książki.
Minho pov (wcześniej) :
Gdy Han juz wyszedł napisałem do niego proponując spotkanie. Nie mogłem zapomnieć o chłopaku nawet jeśli rozmawiałem z nim pierwszy raz. Wcześniej gdy bywałem w klubie widywałem go ale nie interesowałem sie nim aż tak.
Strasznie długo czekałem na to az chłopak odpisze.- zbieram sie juz- powiedziałem po czym wstałem.
- dasz rade jechać z bólem głowy- odpowiedział- wez chociaż tabletke.
-dam rade- odparłem po czym ruszyłem w stronę drzwi żegnając sie.
Wsiadając do samochodu nadal patrzyłem na wiadomość którą wysłałem martwiąc sie o młodszego.
Dojeżdżając do domu wpatrywałem sie w telefon czy nie odpisał.
Po ponad 2 godzinach wreszcie odpisał.Jisung
Sory ale niestety nie, powinieneś odpocząć po wczoraj bo nawet nic nie pamiętasz.Myślałem ze sie skusi ale jednak nie. Z drugiej strony ma rację, ani trochę nie pamiętam co sie wczoraj działo. Dosłownie urwał mi sie film. Położyłem sie na łóżku nadal myśląc o jisungu. Za chuja nie mogłem o nim zapomnieć. Nawet jego głos był idealny. Próbując nie myśląc juz o niczym zasnęłem z ogromnym bólem głowy.
Jisung pov:
położyłem sie no łóżku włączając jakiś losowy filmy.
Minęły jakieś 4 godziny a ja włączałem juz mowy film zbliżała sie powoli 19 więc twierdziłem że położę sie dziś wcześniej zeby chociaż raz wyspać sie.
Przebrałem sie w piżamę kładąc sie do łóżka po czym zasnęłem.Obudziłem sie ok. 11. Zdziwiłem sie bo myślałem ze wstanę wcześniej jeśli wcześniej poszedłem spać ale chyba nie tak to działa i byłem bardzo zmęczony ze tak długo spałem. Nie rozmyślając już więcej odrazu wstałem ogarniając włosy. Później poszedłem zjeść cokolwiek na śniadanie.
Zjadłem po czym usiadłem biorąc jakąś losową książkę z półki. Miałem same jakieś kryminały, nie lubiłem romansów brzydziły mnie na samą myśl o nich nawet jeśli kochałem książki.Przeczytałem ponad pół książki jedząc przy tym krakersy. Nawet nie zauważyłem kiedy nadeszła 17. Nagle zobaczyłem że ktoś do mnie napisał był to nikt inny jak Hyunjin
Alkoholik 🔥
-siema młody widze cię o 18 na ulicy xxx xxx
Bo chyba zapomniales o wczorajszym zaproszeniu
(Wyświetlono)Japierdole.. jeszcze on. Nie miałem ochoty ale jendnak żyje sie raz. Mimo to nie lubiłem tłocznych miejsc bo właśnie przez nie dostawałem ataku paniki jak i przez stres. Jednak bardzo rzadko ale jednak były widywane u mnie.
Wstałem i poszłem do spytalni ubrać sie bo jednak miałem trochę daleko do tego całego klubu.Ubrałem sie i odrazu zeszłem na dół wychodząc z domu i wsiadając w samochód.
Jechałem ok. 20 minut, byłem na 17.45.
Wchodząc do klubu zauważyłem Hyunjin z Felixem po czym odrazu podeszłem.
CZYTASZ
Darling can I be your favorite? | minsung
Romance!w trakcie pisania! Staram sie wrzucać codziennie albo z przerwami 3-5 dni✊ Na wstępie z góry przepraszam jeśli były/są jakieś błędy w języku czy cos bo nawet nie widząc zrobie jakis głupi błąd a sprawdzając go nie zauważyłe bo ciężko u mnie z przec...