Kitabın konusu aynı sadece bir bölüm yazıcam ve smut olacak
Uyarayım okumak istemeyenler geçsinler.İyi okumalar.
★
Mauro'dan
Kutlamalardan sonra kendi aramızda da ufak bir şampiyonluk kutlaması yapmak istemiştik.
Geldiğimiz barda takımda ki bir kaç kişi içse de ben bugün içmeyecektim ve aynı şekilde nando'da içmeyecekti.Dün sabaha kadar kutlama yapıp içmiştik ve bugünde içmeye devam edersek mide fesatı geçirebilirdik.
Biz hariç herkesin kafası bi milyon olmuştu şimdiden. Dans edip kendi kafalarında eğleniyorlardı.
Kasıklarım da hissettiğim el ile bakışlarımı o tarafa çevirdim.
Muslera'nın eli kasıklarımdaydı ve yumuşakca okşuyordu. Bacağımı biraz açtığım da bunu fark etmiş ve gülmüştü.
Okşamaya devam ettiğin de gözlerimi bizim çocuklara çevirdim. Bizi umursamıyorlardı.
Muslera'nın okşamaları artık masum değildi, Hatta bazen eli penisime değiyordu.
Yutkunup fark etmemiş gibi insanları izlemeye devam ettim. Kafasını omzuma koyup burnunu boynuma sürttü, ufak ufak öpücükler bırakmaya başladığında kasıldım.
Öpücükleri durduktan bir kaç dakika sonra boynuma nefesini bıraktı, irkildim. Gülüşünü hissetmiştim.
Kafasını çekip elini çeneme atıp kendisine çevirdi. Bakışları gözlerimden dudaklarıma kaymıştı.
Çenemden kendisine doğru çekip dudağıma yapışmıştı. 2,3 saniye sonra kendisine karşılık verdim. Gözlerimi kapatıp Muslera'nın dudaklarına dikkatimi verdim.
Sesleri bile duymuyordum.
Tüm dikkatim nando'nun dudaklarındaydı. Şu an bizi görenler bile umrumda değildi. Ne zamandır beri bugünü bekliyordum ve şimdi aptalca hareketler yapmayacaktım.
Ayrıldığımız da birbirimize bakmıştık. Tekrardan o dudakları istiyordum, onu istiyordum.
Ayağa kalktığında gözlerim ile onu takip ettim. Arkasına dönüp elini bana uzattığında gülümsedim.
Nereye gittiğimizi bilmiyordum sadece nando'yu takip ediyordum.
Bir odaya girdiğimiz de ellerini belimin iki yanına koyup beni yatağa bıraktığında kendisi de yükünü vermeden üstüme uzanmıştı.Dudaklarımızı birleştirdiğin de elimi ensesine atıp karşılık verdim. Tenini okşayıp üst dudağını emmeye başlamıştım. Bana sürtündüğün de inledim. Geri çekilip üstünü çıkarttıktan sonra benimkini de çıkarmıştı.
Göğüslerime eğilip sağ göğsümü emmeye başlamıştım. Orada biraz oyalandıktan sonra diğer göğsüme geçip emmeye ve ısırmaya başladı.
Elimi saçlarına atıp oynamaya başladım. Göğüslerimden çekilip aşağı doğru öpmeye başladı. Küçük küçük öpücükler konduruyordu. Öpücükleri penisimin üstünde durmuştu.
Gözlerime baktığında gülümsemişti.
Dizlerinin üzerine basarak ayağa kalktığında vücudumu süzmeye başladı.
İstek ile kasılan deliğim yüzünden yutkundum. Bacaklarımı iki yanına sarıp kendimi ona yittim.
"Bebeğim Ne kadar sabırsızsın."
dalga geçercesine güldüğün de
Dediklerini ve ya gülüşünü kafama takmadım. Şu an sadece onu istiyordum.Parmaklarını bana doğru uzattığın da kafamı geriye çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece arkadaşız |Muslera Mauro
Teen Fiction"sadece arkadaşız Mauro." "arkadaşlar birbirleri ile öpüşüp sevişmez nando." • • • • one shot smut shot