Bugün doğum günüm. 18'ime bastığım ve bu yaşımdan güzel şeyler dilediğim bir güne uyandım. Doğukan'la bir süredir konuşmuyordum. Yaklaşık 8 kilo vermiştim. Annemin zoruyla ağzıma birkaç lokma bir şey atıyordum. Doğukan çok kez aramış ve mesaj atmıştı bana bu süreçte. Konuşmak istediğini, beni özlediğini söylemişti. Sınıfta, okul çıkışında yalnız kaldığım her anı bekliyordu. Hızlıca yanıma geliyordu. Onu okulda çok kez İrem Hocayla konuşup gülüşürken görüyor ve kıskanıyordum. Ama elimden hiçbir şey gelmiyordu. Ama ona baktığımda.. Yorgundu, bitkindi. Ya ben, ben değil miydim? Konuşmak istediği her an kaçtım ondan. Mesajlarına, aramalarına dönmedim. Çok özledim ve günlerce acı çektim. Hala çekiyordum bu bir doğru. Ama en azından bugün, hiçbir şey düşünmek istemiyordum.
Hızlı bir duş aldım. Günlerden Cumaydı. Sınava da az bir zaman kalmışken çoğu kişi okula gitmiyordu. Bugün bizim grupta gitmemişti. Kahvaltı ettik annemle. Daha sonra bir kahve yaptım kendime. Sıkıla sıkıla masamın başına geçtim ve derse oturdum. Ege üniversitesiydi hayalim. Orada ingiliz dili ve edebiyatını okumak istiyordum. Belki İstanbuldan gitmek iyi gelirdi?
Bugün doğum günümü arkadaşlarımla kutlayacağım için annemle dün erkenden kutlamıştık. Akşam olduğunda hazırlandım. Güzel bir mekan ayarlamıştık. Üstüme güzel bir elbise giydim. Saçlarımı düzleştirdim ve makyaj yaptım.
Evden çıkmak için hazırdım. Annem elbiseme bakıp bir iç çeksede laf etmemişti. Evden çıktım. Hürkan, Selin, Açelya, Ege aşağıdaydı. Egenin arabasıyla mekana gittik.
Açelya: Doğum günü kızıı.. Ateş ediyorsun ateş!
Beste: O senin güzelliğin balım.
İçkilerimizi alıp dans etmeye başladık. Birkaç dakika sonra pastam gelmişti.
Açelya: İyi ki doğduunn Besteee!!
Herkes bağırarak bunu söylüyordu. Çok mutluydum. Muma üflemek için eğildim.
Hürkan: Dilek dilemeyi unutma bahtsız dostum benim.
Selin: Kızı uyuz etmesene!
Sırıttım. Ve bir dilek tuttum. "Pişmanlıklardan uzak bir aşk istiyorum" Mumu üfledim. Herkes alkışladı ve hediyelerini vermeye başladılar. Kıyafet, parfüm, müthiş hediyeler vardı.
Beste: Off çok teşekkür ederim.
Dedim gözlerim dolmuşken.
Açelya: Her şeyin en iyisini hakediyorsun.
Açelyaya sımsıkı sarıldım.
Selin: Hadii eğlenelim biraz.
Gülümsedik ve şarkı eşliğinde dans etmeye başladık. İçkilerimizi sürekli yeniletmiş ve kafayı bulmuştuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf
ChickLit"Bir dahakine barda gördüğün kızları becermeden önce 2 kere düşünürsün o zaman, öğretmenim." ❗️+18 sahneler vardır. Rahatsız olacaklar okumasın lütfen.