"Oha kavga mı var? En sevdiğim." Cem'in sesini duymam ile irkilip oraya döndüm. O ben ve Kaan'ın arasına girip elini bana uzattı. Bakışlarım eline kayınca fındık olduğunu gördüm. "Çekirdeğim yoktu. Bununla idare edeceğiz." deyince elimle alnıma vurdum. Bundaki rahatlıktan istiyorum.Kaan ise birkaç fındık alıp yemeye başladı. "Uff fena vurdu yalnız." Kaan'ın konuşması ile o tarafa geri döndüm. Bartu birine yumruk atınca müdürün sesi kantinde yankılandı. "Ne oluyor burada ? Hemen ayrılın. " Bağırıp onların yanına gitmişti. Bende koşar adım yanlarına gittim. Batu ve Bartu sinirle ikiliye bakıyordu. Diğerleri ise sırıtıyordu.
"Dördünüzde odama. Hemen." Müdür önden giderken ikisinin önüne geçtim. " Niye kavga ettiniz? Yüzünüze bakın. " Yüzümü buruşturup cebimden peçete çıkardım. Bartu'nun kanayan dudağına bastırdım. Batu "O şerefsizler hak etti. " dedi. Bartu bana gülümseyip "Tamam. Acımıyor zaten. Biz bir müdürün yanına gidelim. Sonra konuşuruz. Sen burada kal. Biz geleceğiz. " dedi.İkisi yanımdan ayrılınca Cem ve Kaan yanıma geldi. Fındık yiyorlardı. Onlara göz devirdim.
"Gözün çıkacak gözün." deyip elime fındık koydu. Cem'e kötü kötü bakınca o sırıttı. "Tamam. Biz geçip oturalım. Elimizden bir şey gelmez zaten." Kaan'ı onaylayıp masalardan birine geçtik. "Offf sabah Akın kimseye karışmayın demişti. Al işte. Kavga ettiler." Oflayıp elimdeki fındıkları yemeye başladım.
"Akın kim ?" Cem sormuştu. "Ben anlatmadım değil mi ? Akın en büyük abim." deyince Kaan öksürmeye başladı. "Kaç tane abin var lan ?" Bağırması ile Cem ensesine vurdu.N"Bağırma lan. Peri sen düzgünce anlatsana. " deyince derin bir nefes alıp dün olanları anlatmaya başladım.
"Yuh! Pericik başka abinde kıytı köşede çıkmaz değil mi ?" Cem'in dediğine omuz silktim.
"4 abi , üçüzlerin de var. Evde 7 erkek var. Allah annene yardım etsin. Şahsen annem 3 erkek ile baş edemiyor. Seninki ohoo." Kaan'ın abarta abarta konuşmasına Cem kahkaha attı."Peri." Yağız'ın sesi ile sağa döndüm. "Bartu ve Batu'yu gördün mü ?" dedi.
"Sorma ya. Kavga ettiler. Şimdi müdürün yanındalar. " deyince şaşkınca bana baktı. "Kiminle? " deyince bilmiyorum anlamında omuz silktim. "Tamam. Sağ ol." deyip yanımdan ayrıldı. "Buna da hiç ısınamadım." Cem'in dediğine göz devirdim.
"Bizede aynısını demiştin." deyince sırıttı. "O hataydı bir kere. Eşeklik ettim." dedi. Oflayıp arkama yaslandım. "Sözde yemek yiyecektik. Neyse ben bir şeyler alacağım. Siz bir şey istiyor musunuz ?" Kaan ayağa kalkınca Cem'de kalktı. "Benim gitmem gerek. Semra hocanın yanına gidecektim. Sonra yanınıza uğrarım." deyip yanımızdan ayrıldı. Bende Kaan ile gidip tost ve meyve suyu aldım. Tekrar masaya geçip yemeğe başladık.
🧚🏻♀️
"Niye kavga ediyorsunuz ? Şu halinize bakın. Evdekiler öğrenince ne diyecek? Biliyor musunuz? " Barış sitemle konuşmasını pek takmadılar. Öğle arasından sonra Bartu ve Batu'nun yanına gitmiştim. Barış yanlarındaydı. Uzaklaştırma alacakken iki tarafta birbirinden özür dileyip müdüre bir daha yapmayacağız demiş.
Şahsen ben hiç inanmadım.
Şimdi de öğretmeler odasına dördümüz vardık. Dersimiz zaten boştu. Etüt yapacaktık. Bende yanlarına gelmiştim. "Ama abi Peri hakkında ileri geri konuştular. O çocuklarla önceden tanışıyoruz. O zamanda kavgalıydık zaten. "
Bartu'nun dediği ile şaşkınca ona döndüm. "Nasıl ya ? İyide ben onları tanımıyorum. Niye benim hakkımda konuşuyorlar?" Batu sinirle yüzünü sıvazlayıp "O şerefsiz biz dokuzuncu sınıftayken Burcu' ya yavşamıştı. Eee Burcu da onun gibiydi zaten. Şimdi senin bizim kardeşimiz olduğunu öğrenmiş. Saçma sapan konuştu işte. Zaten geçen sene bu okula gelmiş ama dönem başından beri başka şehir de olduğu için onlarla karşılaşmadık. Bugün öğle arası karşılaşınca olanlar oldu zaten." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üçüz Derken | Tamamlandı
Подростковая литератураÜÇÜZ SERİSİ - 1 Yıllarca aile baskısı gören , aile sevgisinden mahrum kalan Peri. Babasına gelen telefon ile doğumda karıştırıldığını öğrenir. Peki bundan sonra ne olacak? Peri abilerine , üçüzlerine , anne ve babasına alışabilecek mi ? Peki abiler...