Chloe yatağının üzerinde dinleniyordu, ama başını yukarı kaldırmış ve bacak bacak üstüne atmıştı. Can sıkıntısından haberleri izliyor ve arkadaşının geri gelmesini bekliyordu.
Uğur Böceği'nin kapıyı açıp kendini içeri atması uzun sürmemişti. Nasıl bu kadar bencil olabildiğini merak ediyordu. Kostümünün durumu üzerinde hiçbir kontrolü olmamasına rağmen, sanki bir şekilde bundan sorumluymuş gibi hissediyordu. Marinette olmadığı için mutlu olan küçük bir parçası vardı ama bu onu suçlu hissettiriyordu.
"Uğur Böceği!" Chloe onunla konuşmak için yatağından fırladı, "Hadi gidip eğlenceli bir şeyler yapalım! Ben sıkıldım. Bridgette kostümünü giy de gidelim! Yarın Cadılar Bayramı olduğunu biliyorsun, değil mi? Kostüm almalıyız!"
"Cadılar Bayramı'nda Uğur Böceği olacağım," diye homurdanarak kılık değiştirmek için köşeye gitti.
Ya da Marinette.
"Sen zaten Uğur Böceği'sin! Kedi kostümü giymiş Bridgette olsan nasıl olur? Belki maskeni kapatırsın ama perukla saçlarını açıkta bırakırsın" diye öneride bulunan Chloe, Uğur Böceği'nin yüzünü buruşturmasına neden oldu.
Bunu yaparsa Uğur Böceği ya da Bridgette gibi görünmeyecekti ama eskiden sivil olarak olduğu kişinin yüzüne sahip olacaktı ve insanlar onu Marinette olarak tanıyabilirdi.
"Kedi kostümü ve normalde taktığım perukla Bridgette olsam nasıl olur?" Uğur Böceği, Chloe'ye ya da onu maskesiz gören herhangi birine kimliğini açıklamak istemediği için uzlaşmaya vardı, "Ayrıca, bunun kimliğimi açığa çıkaracağını biliyorsun. Maskesiz ben mi?" Bridgette kılığına girmek için makyajını yapmaya başladı.
Chloe çöktü ve yenilgiyle iç geçirdi. "Muhtemelen haklısın," diye itiraf etti, "Ama belki başka bir peruk?"
"Bunun nesi var?" Uğur Böceği kırmızı bir elbise çekmeden önce peruk başlığının üzerinden geçirerek sordu. Elbisenin altına siyah tayt giydi. Ellerini örtmek için spandex eldivenler, kollarının üzerine de bir kot ceket çekti.
"Cadılar Bayramı'ndayız! Her şeyi yapmalısın," dedi Chloe ona, "Mesela ben Uğur Böceği olacağım! Eminim kimse sen olmadığını anlamayacak. Ben de kesinlikle peruk takacağım."
Uğur Böceği biraz kıkırdadı ve Chloe'nin koyu renk saçlarıyla birlikte takım elbisesinin içindeki yüzünü düşündü.
"Bridgette gibi görünmek istiyorum, farklı bir insan gibi değil! Ayrıca, ya birisi şaka olsun diye farklı peruğumu çekip gerçek saçımı ortaya çıkarırsa?" Kadın kahraman bir çift siyah çizme giyerek konuyu açtı.
"Kahverengi peruğunu diğer peruğun altına koy," diye şaka yapan Chloe, üçüncü kimliğini yeniden yaratmayı henüz bitirmiş olan kızdan ters bir bakış aldı.
"Neden iki peruk takayım ki? Zaten bir tane takmaya dayanamıyorum," diye homurdandı Uğur Böceği kollarını kavuşturarak.
"Şaka yapıyordum! Bugün çok huysuzsun," dedi Chloe gözlerini devirerek.
Şey, affedersin, diye düşündü Uğur Böceği, tesadüfe bakın ki aşık olduğum kız muhtemelen bir daha asla olamayacağım bir kız.
"Ugh... Bridgette Uğur Böceği giyse nasıl olur?" Chloe'ye önerdi.
"Bu cosplay ne kadar harika görünse de, korkarım ben zaten Uğur Böceği olacağım. Ve gerçek Uğur Böceği'nin kostümü benimkinin yanında değersiz kalır, o yüzden hayır."
Kadın kahraman güldü ve gözlerini devirdi. "Aslında şu noktada bu aptal kıyafetten başka bir şey giymeyi tercih ederim."
"O zaman neden dönüşmüyorsun?" Chloe merakla sordu, "Yani, çok fazla akuma saldırısı olmadı ve senin kimliğini kimseye söylemem!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masked Permanently Kalıcı Olarak Maskelendi - [TR]
FanfictionKitabın yazarı @kelseybluewolfe TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP Marinette Dupain-Cheng bir daha dönmemek üzere ortadan kaybolmuştur. Chat Noir onu bulmaktan vazgeçmeyi reddediyor, Uğur Böceği çoktan vazgeçmiş olsa bile.