Eliyle kapı kolunu kavradı ve hızla önüne doğru iterek kapattı. Maskesinin eninde sonunda çıkıp çıkmayacağının cevabını gerçekten bulmak istiyor muydu? Eski hayatına geri dönmesi mümkün olabilir miydi? Chat Noir'ın kwami'sine göre Usta Fu ona bunu söyleyebilirdi ama çarpan kalbi ve titreyen elleri cevaptan ne kadar korktuğunu kanıtlıyordu.
Uğur Böceği titrek bir nefes aldı ve kapıyı bir kez daha açtı. Tereddütle attığı her adımda daha fazla şüphe duyuyordu.
"Alo?" Fu Usta'nın odasının kapısından içeri baktığında onun odasını temizlediğini gördü.
"Uğur Böceği. Nasılsın?" Yaşlı adam arkasını dönmeden, onun aurasını tanıyarak sordu. Kendisine bahşedilen mucizevi güçler sayesinde onun korkusunu ve gerginliğini hissedebiliyordu.
"Bir sorunum var. Yani ben iyiyim! Büyük bir sorunum olduğundan değil, ama sadece bir sorunum var. Chat Noir'in kwami'si yardım edebileceğinizi söyledi ama ben-" Uğur Böceği, kısa boylu yaşlı adam nazik bir ifadeyle yüzünü ona dönene kadar konuşmaya devam etti.
"Kafan mı karıştı? Endişelendiniz mi? Güçlerinin arttığını görüyorum," diye devam etti. Bastonunu arkasında taşıdı, sonra arkasından yürüdü ve arkasında asılı duran pembemsi kırmızı renkli şeffaf kanatları inceledi.
"Kwami kahraman ergenliği derken şaka mı yapıyordu bilmiyorum ama neler olduğunu biliyor musun?" Uğur Böceği ona masasına dönüp bir çekmece açmasını izleyerek sordu.
"Gelişimi 'süper kahraman ergenliği' olarak adlandırmak Plagg'a kalmış. Tam bir karakter," diye gözlerini devirdi Üstat Fu, zar zor kıkırdayarak.
"Gelişme mi?" Kadın şaşkınlıkla yankıladı.
"Yeteneklerini geliştirmek için gelişiyor ve evrim geçiriyorsun. Muhtemelen Hawkmoth da Chat Noir gibi yakında evrim geçirecek," diye açıkladı yaşlı adam ve Uğur Böceği'nin, partnerinin de kendisinin geçtiği garip süreçten geçmek zorunda kalacağı düşüncesiyle donup kalmasına neden oldu. Bir an için bu gelişimin ergenliğe çok benzediğini fark etti.
"Neden geri dönemiyorum?" Uğur Böceği sonunda ustaya sordu.
"Bu sürecin bir parçası. Bu ne zamandır bir sorun?" Usta Fu onu hafifçe rahatlatarak sordu.
"Sanırım birkaç hafta oldu. Neredeyse bir ay," diye tahmin etti Uğur Böceği, ustanın sakin ifadesinin çatık kaşlara dönüşmesini izleyerek.
Çekmecesinden bir cilt çıkardı ve masanın üzerine bıraktı. Fu Usta birkaç sayfayı çevirdi ve yeşil kwami'sinin aradığı bölümü bulmasına yardım etmesine izin verdi. "Wayzz, Uğur Böceği dönüşmeyeli haftalar olduğundan bahsetmişti," dedi kwami'sine sessizce.
"Usta, seçilenlerin çoğunda gelişim sadece bir hafta içinde gerçekleşir. Bu birkaç hafta mı sürdü?" Wayzz, bakışları sayfadan yaşlı adama doğru kayarken daha endişeli bir ses tonuyla sordu.
"Uğur Böceği, 'Benekleri yok et' ve 'Beni dönüşüme uğrat' ifadelerini denedin mi?" Fu Usta, kızın duyma aralığına uyması için sesini biraz yükselterek sordu.
"Denemeye devam ediyorum ama küpeler çıkmıyor bile. Artık derime dövme yapılmış ya da erimiş gibiler," diye açıklayan Uğur Böceği, kwami'nin şaşkınlıkla soluğunu tuttuğunu duyunca kalbinin sıkıştığını hissetti.
Yeşil kwami kulaklarını değerlendirmek için yaklaştı. "Sakıncası var mı?" Wayzz daha iyi bakmak için Uğur Böceği'nden izin istedi.
"Hayır, devam et," diyerek kwami'ye daha iyi bir görüş sağlamak için saçlarını kulaklarının arkasına sıkıştırdı. Wayzz onun omzuna oturdu ve yüzgece benzeyen küçük kollarıyla kulak memesini yokladı.
Onun kararsızlık içinde küçük bir mırıltı çıkardığını duydu. Wayzz omzundan Üstat Fu'ya, "Üstat, derisinin içinde kayboldular," dedi.
"Bu ne anlama geliyor?" Uğur Böceği yüksek sesle sordu.
"Bu dosyada bunun için bir açıklama olmalı," dedi Fu, "Ama o sayfa kayıp olanlardan biri."
"Olamaz... Ne yapmalıyım?" Uğur Böceği sordu, ellerini bilinçsizce ağzını kapatmak için çekti ve ardından kısa bir inilti geldi.
"Ne yazık ki size doğrudan bir cevabım ya da uygun bir tavsiyem yok. Ancak bilinçaltınız ya da o sivil parçanız bir tür açıklamayla sizinle iletişime geçebilir." Üstat Fu büyük klasörü kapattı ve çekmeceye geri koydu.
Uğur Böceği bununla ne demek istediğini anladı. Bu zaten onun başına gelmişti! "Fu Usta, rüyamda Marinette'le karşılaştığımı gördüm. Bana ayrıldığımızı ve benden uzaklaştığını söyledi. Onun için tutunmak giderek zorlaşıyor," diye açıklayarak hem kwami'nin hem de ustanın dikkatini çekti.
"Sana böyle mi söyledi?" Wayzz daha da endişelenerek sordu.
"Evet. Sanırım bizim ya da benim ruhumun büyük bir şey tarafından parçalandığından bahsetti. Onu tamamen koparıyor," diye ekledi Uğur Böceği.
"Aman Tanrım... Gelişim, ruhunuzu mucizevi güçlerle birleştirmenize yardımcı olmalı, sivil benliğinizi koparmaya değil. Bu tamamen yanlış," Fu gergin bir şekilde volta attı.
"Sizce bu Uğur Böceği'ndeki gelişim kusurlu mu?" Wayzz ustasına doğru uçarak sordu.
"Bu değişime neden olan bir şey olmalı. Ne olduğundan emin değilim. Tuhaf bir şey fark edersen içeri gel," diye konuştu yaşlı adam.
"Yapacağım. Bu işlem normalde saç renginizi değiştiriyor mu?" Uğur Böceği kaküllerini işaret ederek sordu.
"Bir önceki Uğur Böceği'nde bir kez oldu ama saç rengi daha fazla ilerlemeden işlemi bir şekilde durdurdu. Sadece bir tutam kızıl saçı vardı ve işlem bittikten sonra tekrar değişmedi. Sohbet Noir'i her şey hakkında çok bilgiliydi, ancak bir savaştan sağ çıkamadı. Uğur Böceği hâlâ hayatta ama onunla iletişim kuramıyorum." Usta Fu üzüntüyle başını salladı.
"Oh... Chat Noir'ı kaybetmenin nasıl bir his olduğunu hayal bile edemiyorum. Ben de benimkini kaybetmeyi hayal edemiyorum. Ben olsam dayanamazdım. Gördüğünüz gibi, yeni saçım gerçekten umurumda değil, ama normale dönmek, arkadaşlarımı kendim olarak görmek ve sivil hayatımın yanı sıra kahraman hayatımı da dengeli bir şekilde yaşamak istiyorum. Normale dönmek için yapabileceğim bir şey var mı?" Uğur Böceği sordu.
"Şimdilik, ne yapıyorsan onu yap. Kalacak bir yer bul, akumalarla savaşmaya devam et, güçlerinin geri kalanını geliştirmeyi bitir ve oradan devam edeceğiz. Seni... tam olarak eski haline döndürebileceğimize söz veremem ama en azından bir açıklama bulmak için elimden geleni yapacağım," diye tavsiyede bulundu usta.
Uğur Böceği boğazında aniden oluşan yumruyu yuttu. "Teşekkür ederim Usta Fu. Garip bir şey olduğunu fark edersem mutlaka geri döneceğim."
Başka bir şey söylemeden ofisten çıktı ve kendisini Eyfel Kulesi'ne götürmesi için güvendiği yoyoyu kullandı. Burası onun için her zaman huzur ve ilham kaynağı olmuştu.
Belki de sonucunu değiştirecek bir şey yapabilirdi, onu geri döndürecek bir şey. Fu Usta aradığı açıklamayı yapmadığı gibi, kaygı ve stresini daha da arttırdı. Bununla birlikte, gelişim denen bir şeyle uğraştığını keşfetti.
Sadece bu şey içindeki Marinette'i yok ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masked Permanently Kalıcı Olarak Maskelendi - [TR]
FanfictionKitabın yazarı @kelseybluewolfe TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP Marinette Dupain-Cheng bir daha dönmemek üzere ortadan kaybolmuştur. Chat Noir onu bulmaktan vazgeçmeyi reddediyor, Uğur Böceği çoktan vazgeçmiş olsa bile.