Kanlı biten kına

7 0 0
                                    

Yazardan...
İki aşiretinde düşmanları baskın yapmıştı karşı tarafın adamları azdı ve korkup kaçmışlardı. Doruk kucağındaki nişanlısına bakıyordu aynı şekilde ziryanda öyle aslında rojini ilk defa görmemişti hatta yurt dışında bir göreve gitiğinde onu görmüştü ve hakkındaki tüm bilgileri öğrenmişti hatta bir kaç defa kliniğine gitmişti oda İspanyolca biliyordu ve öyle anlaşıyorlardı kısa sürede ambulanslar geldi birtek rojin ve Dilan vurulmuştu diğerleri sağlamdı ziryan rojinin olduğu ambulansa bindi abileri bittik haldelerdi umursamadılar. Doruk kucağındaki nişanlısı için ağlıyordu kısa sürede hastaneye vardılar hastanenin bir katını kendilerine ayırmışlardı iki kızda ameliyata alındı herkes ağlıyordu Ziryan sevdiği kızı koruyamadığı için kendine sürekli küfür ediyordu. Doruğun elinde Dilan'ın kına taçı kalmıştı  doruk ve Ziryan farksızdı ikisinide iki canı gitmişti doruk hem kız kardeşi hemde nişanlısı için ağlıyordu peki ya Ziryan şimdi ablasıda sevdiği kızda giderse bir daha mercimek köftesi yiyemezdi  anneler babalar herkes çok kötüydü ama en kötüsü rojdanın ailesiydi Rojda ailenin tek kızıydı koca aşiretin gülü Şevval yengesiyle oturup yaptıkları kitap sohbetleri hastalarını konuşmaları sahi bir daha aynı şeyi yapabilirlermiydi Ziryan rahatlıkla mercimek köftesi yiyebilirmiydi Rojda bende çok güzel yaparım dediği an Ziryan nasıl yaptığını çok merak etti. Yaren yengisine ve annesine ilk geldiği an siz bu kadar erkeğin içinde nasıl yaşıyorsunuz dediği işte o gün konakta bir çiçek yeşerdi eski kızları ile sürekli kavga ederlerdi en sonda kız tüm abilerine yengelerine kısacası tüm aşiret ile iletişimini kesti gece eve geç gelir sabah erkenden çıkardı kimse nereye gittiğini naptığını bilmiyordu. Doktor ameliyatan çıktı iki doktor aynı anda konuştu. " mallesef iki hastayıda kaybettik" herkes birbirine bakıp ağladı iki aşirete nefes alamadı kızları ölmüştü Dilan  aşiretin tek kızı değildi ama aşiret en çok ona düşkündü o herkese kolaylıkla ısınan sen bin hata yap binindede affederdi masumdu ailesini hep gururlandırmıştı. Rojda kısa sürede aşiretin canı olmuştu Korkut amcası ilkdefa ağladı hastaneye geldiklerinden beri ağlamamıştı ama o an ağladı şimdi o erikleri kim yiyecekti.

Yabancı kızWhere stories live. Discover now