" මේ නගරය මා ඔබ මුණගැසුනු නගරයයි
මේ නගරය මා ඔබ වෙන් කෙරුනු නගරයයි"වරෙක කොළඹ සරසවියේ කාර්යබහුල කොරිඩෝවේ ආත්ම දෙකක් ගැටුණි.. ඔවුන්ගේ නම් ආකර්ෂා සහ ධනුෂ් නම් විය. දිලිසෙන දෑස් සහ බෝවෙන සිනහවකින් හෙබි ආකර්ෂා කලා පීඨයේ සිසුවියකි... ආකර්ශනීය ඉංජිනේරු පීඨයේ ධනුෂ් සංකීර්ණ සමීකරණ විසඳීමට දැඩි ආශාවක් සහ ජීවිතයේ රිද්මයට සමපාත වන හදවතක් තිබුණි..
සරසවි උද්යානයේ පිපෙන මල් මෙන් ඔවුන්ගේ ආදරය පිපුණි... ඔවුන් මුල් කාලයේ දී දකින වාර අතරතුර රහසිගත බැල්මක් බෙදා ගත් අතර, පුස්තකාල රාක්ක පිටුපස සිපගැනීම් සොරකම් කළා මෙන් ම තේජාන්විත නුග ගස්වල සෙවණ යට මිහිරි පොරොන්දු කීහ... ඔවුන්ගේ ආදර කතාව අහිංසකත්වය, ආශාව සහ සිහින වල වර්ණයන්ගෙන් යුත් කැන්වසයක් විය..
නමුත් ජීවිතයට වෙනත් සැලසුම් තිබුණි... ආකර්ෂාගේ පවුල වෙනත් නගරයක පදිංචියට ගිය අතර ධනුෂ්ගේ දෙමාපියන් ඈත ගමක පදිංචියට ගියහ. සැතපුම් ගණනක් පුරා විහිදුණු නොපෙනෙන නූලකින් ඔවුන්ගේ හදවත් සම්බන්ධ වූ තරුණ පෙම්වතුන් ඉරා දැමීය... ඔවුන් බලා සිටීමට, විශ්වාසවන්තව සිටීමට සහ කවදා හෝ නැවත හමුවීමට පොරොන්දු විය...
අවුරුදු ගෙවී ගියා... ධනුෂ් රැකියා කටයුත්තකට ටික දිනකට නැවත කොළඹට පැමිණියේය. විශ්ව විද්යාලය වෙනස් වී ඇත.. ගොඩනැගිලි උස් විය; මාර්ග පුළුල් විය; නමුත් නුග ගස් ඔවුන්ගේ ආදරයට නිහඬ සාක්ෂියක් විය... ධනුෂ් හුරුපුරුදු සරසවිය දිගේ ඇවිද ගියේ ඔහුගේ හදවත අතීතයට ඇදගෙන ය...
" වැව් ඉවුරේ දිය රළ පෙර සේම බිඳෙනවා
නුග ගස් පෙළ අප නැතුවත් තව දළුලනවා
සරසවි බිම කඳුරැල්ලෙන් එතර පෙනෙනවා
ඔබත් එක්ක ආයෙත් එහි යන්න හිතෙනවා "එක් අව්ව සහිත සවස් වරුවේ, ඔහු සන්සුන් වැව අසල ඔහු ව සොයා ගත්තේය.. ඉහළ අහස පිළිබිඹු කරමින් ජලය බැබළුණි.. එහි බංකුවේ වාඩි වී සිටියේ ආකර්ෂා ය. ඇගේ කොණ්ඩය රිදී පැහැ ගැන්වී තිබුණත් ඇගේ දෑස් තවමත් එම දීප්තිය රඳවාගෙන තිබුණා. ඇය හිස ඔසවා බැලූ අතර, ඔවුන්ගේ බැල්ම අගුලු දමා ඇත.. ඔවුන් අතර ජීවිත කාලයක මතකයන් ගෙවී ගියේය..
YOU ARE READING
මේ නගරය ඔබ මා හමුවුණ නගරයයි.. ( Short story )
General Fiction" වරෙක කොළඹ සරසවියේ කාර්යබහුල කොරිඩෝවේ ආත්ම දෙකක් ගැටුණි.. ඔවුන්ගේ නම් ආකර්ෂා සහ ධනුෂ් නම් විය..."