Mysterious life😩

15 1 0
                                    

Национален университет по изкуства "N.U.A", Калифорния,САЩ. 2 години по рано.

Муналуна:
- Здравейте, вие сте с Луна! В днешния влог ще ви разкажа за живота ми, и да ще бъде доста дълго видео.

Муналуна:
- Уча актьорско майсторство в университета по изкуства вече 2-ра година, едва на 14 години се преместих в Калифорния. Сега вече съм на 18 години, нямам много приятели, но все пак съм щастлива от живота си. Не помня много от детството си, защото постоянно сменяхме държави и градове. Баща ми е бил на 22 когато аз съм се родила,казва се Луис. Той ми разказваше, че майка ми ме е зарязала докато съм била още бебе. Тя избягала и ме оставила пред вратата на къщата му. Истинската ми майка се е казвала Кая, детската му любов. Той знаел че тя обича друг, и това не го спряло да бъде с нея дори насила.Но след всичко случило се той срещнал Джени. Сега вече той е на 45 години, а тя на 43. Е втората ми майка никога не би ме е оставила, тя е мн обичлива. Заедно са от 20 години, и все още се обичат толкова много, но нали казват в една връзка е важно доверието!

Муналуна била срамежлива и стеснителна, не общувала много. Повечето не я харесвали, обиждали я и я тормозели. Но тя не била просто онова момиче от университета или на мама и тати глезлата. Тя била уникална сама по себе си, не знаела цялата си история, но съвсем скоро щяла да я разбере. Това ще бъде голям шок за нея, и неочакван обрат в живота и.

На следващия ден както обикновено тя се събудила и се приготвила за лекциите си. Когато слязла долу нямало никой, дори и закуската не била готова. Чудела се какво се случва, и си помислила " Сигурно са излезли по рано за работа". А всъщност предната вечер те не се прибрали изобщо, но Луна не знаела защото си легнала по рано от обичайното.

В продължение на 14 години Jk не спирал да ги търси. Малко по късно същата година 1993 Jk ги открил с помощта на своите хора и приятели. Те проучили до най-малката подробност всичко за тях и му казали адреса им. Когато той отишъл къщата била празна, за това ги причакал на ъгъла на улицата. Както винаги и тази вечер се прибирали с колата, Jk ги видял и им попречил пътя. Свалил ги от колата и ги отвел под претекст " Може ли да поговорим за малко". Те все пак се съгласили и отишли с него.

Отвел ги на едно тайно и непознато за тях място, което той подготвил точно за тях. За да им отмъсти. Той водил два живота, бил мафиот, но също така и к-поп идол. На 26 години вече с 16 годишна дъщеря от втората си жена, той бил щастлив, но не се отказал да спре с отмъщенията и това да се забърква в проблеми. Дори и мафиот той пазел семейството си като очите си. Той имал план как да се доближи повече до дъщерята на Луис. За това щял да запише дъщеря си Дженлис-Лу Изабела в същия университет. И така и направил записал я е. Когато Луна отишла на лекциите си, тя не очаквала че ще имат нова съученичка. Госпожата им поканила Дженлис и я представила пред останалите колеги. Те я приветствали с добре дошла. 2 години по късно Муналуна и Дженлис вече били най- добри приятелки, може би като сестри.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 29 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mysterious Life😩Where stories live. Discover now