Bölüm 80

79 8 57
                                    

Chunin sınavının çeyrek final karşılaşmaları başlamak üzeredir.

Naruto'dan :

Sasuke ve Sakura ile birlikte chunin sınavının çeyrek finallerinin yapılacağı arenanın içine girdik. Bizimle birlikte çeyrek finale yükselen kişiler yani Gaara , Haku , Neji , Shikamaru ve Kiba'da arenanın içine doğru yürüyordu.

Hepimizin yüzünde büyük bir ciddiyet vardı. Çünkü kimse rakibine en ufak bir taviz vermek istemiyordu.

Büyük arenanın ortasına geldiğimizde kocaman bir alkış tufanı oldu. Evet , bu anı çok beklemiştim. Beklediğimide oldukça değdi. Çünkü şuan tarif edilmez bir mutluluk yaşıyordum.

Karin bağırarak "Naruto , annemle bizde geldik !" dedi. Bunun üzerine sesin geldiği yöne doğru baktım. Annem ve Karin bana en az benim kadar heyecanlı ve mutlu bir şekilde bakıyordu.

Onları beni izlerken görmek benim kazanma hırsımı daha da çok ateşliyordu. Rakibim kim olursa olsun bu çeyrek final karşılaşmasından zaferle çıkacağım.

Arenanın ortasına babam ve Kazekage'de geldiğinde bize yapılan alkışlar yavaş yavaş dinmeye başlamıştı. Artık söz babamdaydı.

Babam gülümseyerek "Yüzlerce rakibinizi eleyerek son 8'e kalmanız ve çeyrek finale yükselmenizi yürekten kutluyorum. Unuttuysanız tekrar hatırlatayım. Artık bu aşamadan sonra kazanıp ya da kaybetmenizin bir önemi yok. Eğer verdiğiniz mücadele hem beni hemde Rasa'yı etkilerse o kişiyi chunin yapabilirİz. Bu yüzden ne olursa olsun elinizden geleni yapın." dedi. Babam son cümlesini benim gözlerimin içine bakarak söylemişti. Sanırım babamın bana olan bu inancı benim kendime olan inancımdan daha fazlaydı. Bu yüzden babamı gururlandırmak zorundayım.

Babam konuşmasını bitirdikten sonra Rasa konuşmaya başlamıştı.

Rasa "Artık ya tamam ya da devam mücadelesindesiniz. Kim chunin olur ya da olamaz orasını bilemem ama hakeden kişilerin chunin olacağına eminim. Lafı da fazla uzatıp çeyrek final karşılşmalarını bekleyen seyircileri sıkmak istemiyorum. Bu yüzden iyi olan kimse o kazansın." dedi.

Rasa bunu dedikten sonra babam yüksek sesle "O halde chunin sınavının çeyrek finalinin ilk karşılaşması başlasın !" dedi ve bakışlarını resimlerimizin hızlı bir şekilde geçtiği tabelaya çevirdi. Bunun üzerine ortamda bulunan herkes tabelaya bakmıştı. Bakalım ilk karşılaşma kiminle kimin arasında olacaktı.

Chunin sınavının çeyrek finalinin ilk karşılaması Gaara ve Kiba arasında gerçekleşecekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Chunin sınavının çeyrek finalinin ilk karşılaması Gaara ve Kiba arasında gerçekleşecekti. Kiba şansız bir günündeydi. Gaara burada ki en tehlikeli ve güçlü kişilerden birisi bu yüzden Kiba'nın fazla bir şansı olduğunu düşünmüyorum. Ancak Kiba her an sürprizlerle dolu birisiydi. Bu yüzden kolay bir şekilde kaybedeceğini düşünmüyorum. Bakalım karşılaşma nasıl olacak ?

Kiba'dan :

Sonunda hayal ettiğim yerdeydim. Herkesin gözü önünde gücümü gösterebilecektim. Bu yüzden çok heyecanlıyım. Ancak daha bu heyecanı yaşayamdan chunin sınavının çeyrek finalinin ilk karşılaşmasının benim ve Gaara arasında geçeceğini gördüm.

NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin