Відчинивши двері, вона і не встигла зрозуміти, як хтось зненацька притулив її до стінки, як ту відбивну. Піднявши погляд, перед нею стояв бос, який міцно притискав її до стіни. Нагадавши собі що неподалік знаходиться матір, вона відразу зреагувала висмикуючи руки, на що він сильніше обхопив їх.
- Відпусти! В квартирі моя мама!
- Хороша відмазка. - Відповів він, не відпускаючи її руки.
- Чорт забирай! якщо мама побачить мене в такому вигляді, я тебе прямо тут зажиру, присягаюся!
- Доню хто там? - Гукала пані Лі, зі кухні.
- Ну що пересвідчився! раджу тобі краще звалити. - Пошепки сказала вона, вказуючи на двері.
Та замість того щоб піти, він відпустив її руки та став скидати вітровку, і взуття.- Що ти робиш?!
- А що не видно? - Відповів на повний голос він.
- Ні ні, давай збирайся! - Знімаючи з вішалки його вітрівку сказала вона, стараючись силоміць впровадити Чона. Та раптовий голос матері, змусив застигнуть на місці.
- Доню, що ти робиш?
- А.....а я, Директор Чон, приніс папери які я забула у офісі... але він вже йде. - Мовила вона, виправдовуючи всю ситуацію, але Чонгук не збирався так просто відступати, лише ще більше додаючи багаття у вогонь.
- Та я власне....
- Деректор, яка честь що ж, проходьте як мама Хонджи, пригощу вас кавою.- Марусю, Директора Чона вважливі справи..Правда ж? - Мовила дівчина, поглядаючи з коса на боса.
- Шкода...- Мовила пані Лі
- Я не проти випити кави. - Відповів Чон
- А як же важливі справи?! - Нервово запитала дівчина, ще з більшим бажанням прикіньчити боса на місці.
- Нічого, зачекають. Тим паче не такій важливі.
- Ось і чудово. Проходьте пане Чон. - Затвердила пані Лі, запрошуючи Чонгука до вітальні.
- Починай вже молитися, дорогий Чон Чонгук! - Сказала Хонджа, штовхнувши його об плече, вона пішла на кухню, де пані Лі вже готувала каву.
- Ти чого тут стовбичиш?- Гримнула пані Лі
- Як чому? хіба тобі не потрібна допомога?
- Сама впораюсь, йти краще до свого деректора, негарно залишати гостів, тим паче свого керівника! - Мовила пані Лі, відпровадивши доньку з кухні, із чашкою в руках.
Піднесши чашку ароматної кави, до деректора, вона на останок сказала:
ВИ ЧИТАЄТЕ
Провокація
Hayran KurguМолодий директор, більярдного клуба - Чон Чонгук. У свої 26 має свою власну вілу, акції компанії свого батька, та чимало знайомих, на кшталт прокурорів, відомих зірок, одним словом, людина якій не потрібно і пальцем ворухнути, щоб когось посадити з...