Keyifli okumalar🖤
Multimedya:Sickick-infected
***Aranıyor...
Meşgul attı.
Bilinmeyen: 1 dakika bekler misin? Babana götürüyorum.
Siz:bekliyorum.
Beklemek ve ben ha?Aranıyor...
"Baba! Orda mısın?"
"Kızım. Buradayım, iyiyim. Şuan çalıştığım yerden biraz uzaktayım orada cinayet işlendi. Bana hiçbir şey olmadı. Merak etme beni.Arkadan bir ses geldi...
"Ferdî işi yaptım. Tamamdır."
Babam yüksek Bir sesle öksürmeye başladı.
"Baba noluyor orada sesler geliyor ne işi!?"
"Bir şey yok kızım. İşi bitirdik derken arkadaşım arkadan bana kaçtık anlamında söylüyor. Oradan uzaklaştık güvenli bir yerdeyiz."
"Ha, peki tamam dikkat edin kendinize."
"Tamam kızım sende dikkat et."
Arkadan tekrardan bir ses geldi.
Okula siniyoruz!
Nerede o şeyler?
Hemen arkanda onun altında!
Tamamdır. Kaçalım."Baba nolu-"
Kapattı. Arkadan garip sesler geliyordu. Okula siniyoruz. Hangi okula, ne oluyor?
Umursamak bir yana dursun hızlıca şoföre döndüm."Ne kadar kaldı Hüsnü amca?"
"Daha var hızlı gitmeye çalışıyorum."
"Peki tamam."
"Umarım, kötü bir olmuyordur." Dedi kerem sessizce.
"Sen telefona kulak misafiri mi oldun?"
"aslında evet. Okula sinmek hakkında."
"Evet bende şaşırdım neden arkadan öyle garip bir ses geldi anlamadım."
"Anlarız." Dedi kerem benim duyabileceğim şeklinde.
Sessiz bir şekilde ilerlerken telefonuma baktığımda saatin 1 buçuğa geldiğini gördüm.
Bir mesaj vardı. WhatsApp'a girdim. Bilinmeyen başka bir numara vardı. Babamın arkadaşının numarası değildi."Dikkatli ol ve oradan uzaklaş. Sakin ol olduğunuz arabanın lastiği patlayacak."
Ne?! Diye bağırdığımda kerem bana ne oluyorcasına bakıyordum.
Kerem dahil herkes bağırdığımı fark etmişti. Hatta ikizler bile uyanmıştı.
Arkadan ses işittim."Açelya niye bağırıyorsun tam da şutu atıyordum." Diye kükredi Kenan.
Hay senin şutuna! şuan burada daha önemli şeyler var."Kerem şuna bak!"
Kerem hızlıca ikiletmeden telefon ekranına gözlerini kaydırdı."Bu ne lastik mi? Kimin arabası?"
Aslı heyecanlı Bir şekilde konuştu.
"Noldu birisi bizi mi kaçıracak? Sonunda beklediğim gün geldi!"
Aslı'ya baktığımda yanında ki duygu bir elini alnına sertçe vurdu.
"Aslı sen neyin kafasını yaşıyorsun? Hem seni kaçıranlar belki kötü biri nereden bileceksin?"
"Zaten kötüde neyse" diye homurdandı Duygu.Kerem'e baktığımda tedirgin bir yüz ifadesi ile telefona bakıyordu.
Kafasını bana döndü."Bunun kim olduğunu biliyor musun?"
"H-hayır." Sözümden sonra Hüsnü abi'ye döndü kerem.
"Hüsnü abi, arabanın lastikleri yeni mi"
Hüsnü abi dikiz aynasından kaşlarını çatarak kerem'e döndü.
"Hayır neden sordun? 1 yıldır kullanıyoruz lastiği 4 lastikte sapasağlam."
"Peki, sorun olmazsa arabayı durdurup lastiğe bakabilir miyim? Mazallah patlar falan."
"Demek öyle diyorsun, anlar mısın o işlerden."
"Bakarım Hüsnü abi belki arabanın motoru'da bitmek üzere olabilir."
"Daha Yeni doldurdum bitmez. Ama öyle dedin ya bir lastikleri kontrol edelim bence. Ben söylerim müdür ile müdür yardımcısına sorun olmaz."
"Tamamdır."
Hüsnü abi küçük otobüsü durdurunca kerem'le ben hariç herkes şoföre sorular yağdırdı.
"Hüsnü abi neden durduk?"
Hüsnü abi hepsine cevabını verdi."Otobüsün lastiğinin patlayıp patlamadığına bakacağız çocuklar."
"Tamaam." Hepsi aynı anda cevap verince şoför tebessüm etti.
"Kenan, Fırat,kerem gelin haydi şu lastiklere bakalım. Patlarsa geziye gidemeyeceğiz. İnşallah patlamamıştır."
Hepsi dışarı çıktıklarında otobüsün lastiklerini tek tek kontrol etmeye başladılar.
"Kanka gel fotoğraf çekilelim!"
"Aslı, istemiyorum."
"Hadi ama ya, bugün senin neden modun düşük. Bir şeyler olmuş sana."
"Zorlama aslı bu arada bu benim her zaman ki halim açelya'ya sorabilirsin."
Duygu'ya döndüm. Aslı da bana bakıyordu o sırada Cevabımı bekliyordu.
"Şey bişey demek istiyorum sana duygu."
"Diyebilirsin."
"Sen aşık mı oldun?"
Hızlıca kaşlarını çattı tam cevap verecekken Fırat'ın sesi duyuldu.
"Abi bu lastik patlak!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suskun
أدب المراهقينMacera sever misiniz? Bir grup öğrenci Belgrad gezisine katılır fakat okula geldiklerinde çoktan zehirli gazlar oraya salmıştır... Tahmin edemeyeceğin katiller... Ardından kız her şeyin bir rüya olduğunu takrardan anlar... Akıl hastası... Cinayet...