Tarihin Kahramanları

13 1 0
                                    

Şüphe çekmemek için Bridgette kılığına giren Uğur Böceği, Chloe tarafından Alya'yla birlikte bir plan yapacakları parka götürüldü.

"Bunu Alya'ya söylemek gerçekten iyi bir fikir mi?" Kadın kahraman tereddütle sordu.

"Lütfen, her şey yoluna girecek. Ona Bridgette'in Uğur Böceği ya da Uğur Böceği'nin Marinette olduğunu söylemiyorum," diye ısrar etti Chloe, "Tek söylediğim bir yarasa kadar kör olduğun ve yaşlı adamın dükkanına gitmek için yardıma ihtiyacın olduğu."

"Neden beni alamıyorsun?" Bridgette sarışının olduğunu tahmin ettiği yere doğru dönerek sordu.

"Çünkü yaşlı Uğur Böceği hakkında hiçbir şey bilmemesi ihtimaline karşı Alya'nın orada olması gerekiyor. Bu yayını olabildiğince hızlı yapmamız gerekiyor. Çok hızlı değişiyorsun ve cevabı bulduğumuzda çok geç olmasını istemiyoruz! Şimdi ben Alya ile konuşacağım ve sen de ona yaşlı adamın dükkanının nerede olduğunu söyleyeceksin! Sen giderken ben de Chat Noir'ı bulmaya çalışacağım, belki olanlarla bir ilgisi vardır," dedi Chloe ona.

"Eğer bunu yayınlarsak, Hawkmoth öğrenir. Eğer öğrenirse, beni kendi çıkarları için kullanabilir ya da tehdit edebilir. İnsanlar parçaları birleştirip Mari'nin kayıp olduğunu ve benim dönüşmek zorunda kaldığımı anlayabilir! Ayrıca zavallı kedi adamın hiçbir şeyle ilgisi yok," diye sessizce karşı çıktı.

"Cevapları daha çabuk alabilirsek, tüm bunların olmasını engelleyebiliriz!"

Bridgette içini çekerek sarışının onu Alya'ya doğru yönlendirmesine izin verdi. Yeşil lenslerinin altındaki gri göz bebeklerinin çok fazla görünmemesi için gözlerini yere, aşağıya doğru dikti.

"Oh Bridgette! Seni bir süredir görmüyordum. Nasılsın?" Alya onu fark ettiğinde şöyle dedi.

"Körüm. Sen mi körsün?" Bridgette kibarca gülerek sordu. Chloe'nin onun alaycılığını onaylamayan bakışlarını fark etmedi.

Gözlüklü kız gülümseyip başını salladıktan sonra ne dediğini anlamak için bir an bekledi. Gözleri Bridgette'in gözlerinde gezindi ve gözbebeğinin üzerindeki merceğin ne kadar buğulu olduğunu fark etti. Ağzından çıkmak üzere olan nefesini bastırmak için eli havaya kalktı.

"Kör mü?! Bu nasıl oldu? Sen iyi misin? Ne oldu? Bu yüzden mi okula gelemiyorsun?" Alya nispeten yeni arkadaşına sordu.

"Çoğunlukla, sanırım? Mümkünse yarın gelmeye çalışacağım ama biraz zor olabilir," dedi Bridgette hafifçe gülerek.

"Eğer istersen sana yardım edebilirim! Zaten genelde yan yana otururuz ve sana bir şeyler okumaya yardım edebilirim." Alya görme duyusunu yeni kaybetmiş birine nasıl cevap vereceğini bilemediği için saçmaladı.

"Hiç sorun değil, Al," diye gülümsedi, blogcu yerine Chloe'ye bakarak. Sarışın, Alya'yla yüzleşmek için arkasını döndü.

"Her neyse inek, bir isteğimiz var. Bridgette'in masaj ve meditasyon konusunda uzman olduğu anlaşılan yaşlı bir adamla konuşması gerekiyor. Ben birini aramaya gidiyorum. Onu benim için götürebilir misin? Sana yerini söyleyebilir," diye sordu Chloe Alya'ya.

Sonunda küçük grup dağıldı ve Alya bilmeden hem idolünü hem de kayıp en iyi arkadaşını sokakta yürüttü. Uğur Böceği Alya'ya gerçeği, tüm gerçeği söylemenin nasıl bir şey olacağını merak etti. Uğur Böceği'nin Bridgette kılığına girip Marinette'i bunca zamandır sakladığını bilse nasıl tepki verirdi? Kızar mıydı? Rahatlar mıydı?

Dürüst olmak gerekirse, Uğur Böceği'nden önce bir hayatı olması anılarından giderek daha uzak görünüyordu. Dönüşümü dışındaki şeyleri hatırlamak biraz daha zorlaşıyordu. Bir sivil olarak kim olduğunu tamamen unutursa hayat nasıl olurdu? Ya Marinette sonsuza dek aklından çıkarsa? Kendisini artık tam anlamıyla bir sivil gibi bile hissetmiyordu.

Masked Permanently  Kalıcı Olarak Maskelendi  - [TR]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin