Ne yazık ki hem Chloe hem de Uğur Böceği için, dikkatsiz sarışın kız Chat Noir'ın nerede olduğunu bilip bilmediklerini yanlış kişiye sormayı seçmişti. Eğer Adrien'e sorsaydı, o biraz sonra dönüşebilirdi, ama Chloe fırında çalışan ve aşık olduğu çocuğa sormayı tercih etmişti ve onun da bu konuda hiçbir fikri yoktu.
Adrien evine doğru yürümeye başladığında Nathalie koşarak yanından geçti ama onunla konuşmak için bir an durdu, "Adrien, dişçi randevum olduğunu unutmuşum! Bir şeye ihtiyacın olursa Gorilla içeride ve şefler yemeğini hazırladı. Geri geleceğim!"
"Uh... Tamam, teşekkürler," diye cevap verdi ve evinin genel yönüne doğru geri yürüdü. En hafif tabirle biraz kafası karışmıştı. Nathalie hiç aceleci ya da gergin görünmezdi, ama işte buradaydı, bir dişçi randevusu yüzünden panikliyor ve biraz duygusal görünüyordu.
Adrien dişçi randevusunu kaçırdığı için akumaya yakalanmayacağını umuyordu. Hawkmoth'un dişçilere kızgın birinden ne tür bir canavar akuma yaratabileceğini bilmek istemiyordu. Muhtemelen herkesin dişini söküyordur? Bunu düşünmek bile istemiyordu. Dişçilerle her zaman bir sorunu olmuştu ama bu daha sonra düşünmek için saklayacağı bir hikâyeydi.
Adrien evine girdiğinde, basit bir merhabayla selamladığı şoföründen onaylayıcı bir homurtu aldı. Odasına çıktı ve bilgisayarında LadyBlog'un açık olduğunu fark etti.
Yeni bir video yayınlanmıştı: Leydi Şans için Bir Mesaj
Adrien videoyu açtığında bunun yaşlı Uğur Böceği için güzel bir video olduğunu ve birinin ona teşekkür ettiğini düşündü. Ancak, Alya'nın kamerayı titreyerek tuttuğunu ve Uğur Böceği'nin endişeli bir şekilde önceki neslin mucizevi sahibini sorduğunu görünce şaşırdı. Maskesinde muhtemelen silmeye çalıştığı makyaj izleri vardı.
"Neler oluyor Plagg?" Adrien ne olup bittiğinden emin olamadan kwami'sine sordu. Ekrana bakmak için Adrien'in gömleğinden dışarı uçtu ve işte o zaman ona çarptı.
"Oh... hayır. Hayır, hayır! Adrien, Fu Usta'ya gitmeliyiz! Hemen!" Plagg, kadın kahramanla göz göze geldiğinde birden durumun ne kadar korkunç olduğunu fark etti. Felix'in anısı yeniden canlandı ve yutkundu.
"Neden? Plagg, o tehlikede mi?" Kwami'sinin zaman zaman ne kadar dramatik olabileceğini hatırlayarak sordu.
"Evet!! Eğer bir şey yapmazsak ölecek! Hemen gitmeliyiz!!" Plagg tıslayarak Adrien'i korkuttu. Kwami'sini hiç bu kadar ciddi görmemişti. Kendisine Camembert verilmezse öleceği konusunda hep şaka yapardı ama bu belli ki şaka gibi görünmüyordu.
"Dönüşüyor muyum?!" Adrien endişeyle kwami'ye bakarak sordu.
"Hayır! Uğur Böceği'yle bizzat konuşmam gerek! Sen de benimle gelmek zorundasın! O zaten kör!"
* * *
"Üzgünüm, Chat'i bulamadım!" Chloe, Usta Fu'nun rahat ofisine girdiğinde özür diledi.
"Sorun değil Chloe. Tek ihtiyacımız olan şans meleğinin ortaya çıkması," dedi Uğur Böceği, Alya maskesindeki makyaj kalıntılarını çıkarmasına yardım ederken, "O zaman devriye sırasında Chat Noir ile konuşmam gerekecek."
"Kör bir Uğur Böceği olarak devriye gezemezsin! Bunu yaparsan Eyfel Kulesi'nden falan düşersin, dahi!" Sarışın azarladı ve Uğur Böceği'nin gözlerini devirmesine neden oldu.
"Kanatlarım ve yoyom var! Ayrıca koku alma duyum etrafımdaki her şeyi bulmamda çok yardımcı oluyor," diye savunuyor kahramanımız.
"Bu yine de tehlikeli," diye onayladı Alya, "Chat Noir'ın sana gelmesini sağlamalısın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masked Permanently Kalıcı Olarak Maskelendi - [TR]
Fiksi PenggemarKitabın yazarı @kelseybluewolfe TÜRKÇE ÇEVİRİ KİTAP Marinette Dupain-Cheng bir daha dönmemek üzere ortadan kaybolmuştur. Chat Noir onu bulmaktan vazgeçmeyi reddediyor, Uğur Böceği çoktan vazgeçmiş olsa bile.