Ege'den
Boynuma gömülen yüzle gözümü açtım asya yüzüne güneş vurduğu için yüzünü boynuma gömmüştü saçlarına öpücük kondurup konuşmaya başladım
"Güzelim uyan hadi,elif gil uyanmıştır "
" ıı"Asya'dan
Egenin tutup beni kaldırmasıyla gözlerimi açtım tam kendimi yatağa bırakıyordumki
Ege beni tutup kucağına aldı ve yataktan kalktı,banyoya doğru ilerledi beni indirip elini yüzünü yıkadı ve benimde elimi yüzümü yıkayıp dudağıma öpücük kondurdu, banyodan çıkıp giyinme odasına gittik üzerimizi değiştirip aşağıya indik salondaki görüntüyle sessiz bir şekilde güldük elif suratını oğuzun boynuna gömmüş oğuzda elife sımsıkı sarılmıştı sessizce mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya başladık aradan biraz zaman geçmesiyle kahvaltı masası tam anlamıyla hazırdı. Içerden bağrışma sesi geliyordu büyük ihtimalle elif ve oğuz o şekilde uyudukları icin kavga ediyordu ,Ege seslenip kahvaltıya çağırdı ikisininde suratı beş karıştı kahvaltı yapıp ikiside evden ayrıldılar bizde masayı toparlayıp salona geçtik ege oturdü hemen yanına gittim ve kolunun altına girip sarıldım kalkıp kucağına oturdum ve boynuna gömdüm suratını egenin en sevdiğim yeri boynuydu kendine has kokusu özellikle bağımlısıydım ege kafamı kaldırıp dudağımı öptü karşılık verdim nefesimiz yettiği yere kadar öpüştük nefessiz kalınca ayrıldım kalçamı sıkıp ayağa kalktı yukarı yatak odasına doğru merdivenlerden çıkmaya başladı o sırada ben kafamı eğmiş onun boynunu emiyordum yatak odasına girdiğimizde beni yatağın üstüne bıraktı ve üstündekileri çıkarttı gelip benimde üstümdekileri çıkartıp boynumu emmeye başladı ordan göğüslerime inip yalayıp emiyordu bir yandanda diğer eliyle diğer göğsümü yoğuruyordu inlemeye başladım şuanda onu için de isźtiyordum göğsünden aşağıya inip kızlığımı emmeye başladı kafasını kaldırıp piç bir gülümseme attı ve geri kafasını kizligima bastırıp ısırdı sert bir şekilde inledim kalkıp dudaklarımı öpmeye başladı bir süre öpüştük sert bir şekilde beni kaldırıp arkamı dondurdu domalttı ve sert bir şekilde içime girdi canım fazlasıyla acımıştı içimde gelgit yapmaya başladı canım çok acıyordu bir süre sonra hızlandı hızlanmasıyla acı yerini zevke bırakmıştı zevkten kıvranıyordum son vuruşunuda yapıp içime boşaldı içimden çıkıp beni döndürdü yatağa uzandı ve beni kucağına çekti busefer beni biraz havalandırıp içime girdi sert bir şekilde, kucağında zıplamaya başladım bir süre sonra yoruldugumda yavaşlamıştım boynuna sarıldım belimden tutup kendi hareket ettirmeye başladı hala kucağında zıplamaya devam ediyordum sonunda boşaldığında bir süre daha devam etti ve bende boşaldım hala içimdeydi bana sarıldı ve beni yavaşça havalandırıp içimden çıktı yatağa yatırdı ve üzerime çıktı erkekliğini tekrar içime soktu gelgit yapmaya başladı bu sefer diğerlerinden daha hızlıydı son kez içime girip çıktığında ikimizde aynı anda boşalmıştık içimden çıkıp kendini yan tarafıma attı kolun altına girdim ve yüzümü boynuna gömüp uyudum.Sabah karnımdaki sancı ve mide bulantısıyla gözümü açtım hızlı bir şekilde yataktan kalkıp banyoya koştum mjdemdekilerin hepsini çıkardım egede benim öğürme sesimi duyup yanıma gelmişti "iyimisin bebeğim "
"Hayır midem bulanıyor ve kasıklarım ağrıyo"
"Gel elini yüzünü yıkayalım biraz uzan ilaç getirim sana sonra"Elimi yüzümü yıkadı ve beni kucağına alıp yatağa yatırdı,odadan çıktı.
Aklımdan birşey geçiyordu şüpheleniyordum ama daha ikinci yapışımız olurmuki ikinciden ben düşüncelere dalmışken kanın kapısı açıldı ege elinde ilaçla gelmişti,ilacı içip tekrar uzandım bir süre sonra uykuya dalmışım . Gözümü açtığımda akşam olmuştu odada gözümü gezdirdim, ege balkonda sigara içiyordu ben ne kadar istemesemde içiyordu yapacak bir şey yok balkondan içeri girip yanıma geldi "daha iyi oldunmu canım "
"Biraz dah iyiyim , ben sana birşey soracaktım "
"Dinliyorum "
"Şey hani biz şey yaptıkya,hamile olabilirmiyim acaba"
"Bilmiyorum hayatım herkese göre değişen birşey,istersen doktora gidelim"
"Evet istiyorum"
"Hadi hazırlan o zaman gidelim "
"Tamam"
"Yardımcı olimmi "
"Yok gerek yok çok ağrım yok"
"Tamam"Giyinme odasına geçip tayt ve swetshirt giydim egede gelip esofaman ve swetshirt giydi telefonlarımızız alıp çıktık evden hastaneye geldik midem bulanıyordu ismimin cagirilmasiyla içeri girdik sedyeye uzandım ve karnımı açtım jel sürüp ultrason makinesiyle karnıma bakmaya başladı ege yanımda durmuş elimi tutuyordu doktor bize dönüp "tebrik ederim hamilesiniz"dedi
Ben sok olmuştum gözümden bir damla yaş altı egeye döndüm ege ekrana dönük bi şekilde bakiyodu doktor odadan cikti ben ağlamaya başladım ege eğilip bana sarıldı sımsıkı sarıldım ona bir süre sonra ayrıldım
"Asya istemiyorsun aldırabiliriz canım daha erken diyorsan "
"Hayır asla böyle bisey yapmam ,ama sen istiyosan eğer al-"
"Hayır istemiyorum"
Sedyeden kalktım ve üstümü düzelttim egeyle el ele tutuşup odadan çıktık hastaneden çıkıp arabaya bindik doktor ultrason fotoğrafını vermişti bebegin ege alıp arabasına astı . Eve varmıştık ben odamıza çıkıp üzerimi değiştirdim egede gelip değiştirdi. Ege bana dönüp güldü ve sarıldı "Ege uykum var uyuyalımmı"
"Hayır yemek yemedin hiç bugün "
"Aç değilim "
"Olmaz öyle "
"Ne yiyeceğiz "
"Ne istiyorsun"
"Hmm...Buldum! Pizza sipariş edelim"
"Tamam bebeğim "Egeyle pizzaları yemiştik ve salonda film açmış izliyorduk daha doğrusu ben uyukluyodum. Havalanmam ils gözlerimi açtım ege beni kucağına almış odamıza götürüyordu kafamı geri egenin boynuna gömüp uykuma devam ettim .
8 AY SONRA
Bu geçen süre içerisinde ege bir şirkette işe başlamıştı bende son haftalarında hamileydim bu geçen hamileligimde neredeyse hergün asermelerim olmuştu ve mide bulantılarımda buna dahil. Şu anda salonda oturmuş film izliyordum ve egenin gelmesini bekliyordum ege bazen geç geliyordu.Film izlerken otelce uyuya kalmışım birinin karnımı okşamasıyla uyandım bu egeydi ege yanımda olduğu sürece elini karnimdan çekmiyordu hoşuma gitmiyo değildi. Ege beni aldırıp odamıza götürdü yatağa yatırdı kendide üstündekileri çıkarıp sadece altına şortunu giyip geldi yanıma yattı hemen yanına sokulmaya calistim ama olmuyordu karnim isin vermiyordu buna canim epey sıkılıyordu. Bu arada bebişimizin cinsiyetini öğrenmiştik KIZ'DI. ege ye sokulamayinca yüzümü uzatıp egenin boynuma gömdüm.