0.4

30 3 27
                                    

"Bu çocuk köpeğin mi lan senin?!"

*

Taehyung

Hyun itini depoya getirmiştim. O çocuğun hayatını daha fazla zehir etmesine izin vermeyecektim. Eğer Jeon sorun çıkarmasaydı ve odaya çıksaydı Hyun u öldürüp cesedini yok edecektim ve Jeon onun evden gittiğini sanacaktı. Ama planlar düşündüğüm gibi olmamış, evdeki hesap çarşıya uymamıştı.

"Jeon Hyun!" Sırıtarak baktım bana bakıyordu aynı Jeonun baktığı şekilde, çaresizce.

"Taehyung aptalsın! O çocuğu satıp sex kölesi yapacaktım! İyi paralar kazanabilirdik."

"Biliyorum tam da bu yüzden buna izin veremezdim."

"Ne?" Şaşkınlıkla bakmasıyla sadece sırıttım ve kenardaki işkence aletleri dolu olan masaya baktım.

"Çocuğun hayatını sikmişsin lan! Nasıl düzelecek ulan o bebe? Sen nasıl kendi oğlunu sex kölesi yapmayı düşünürsün?!"

"Vücudu güzel. Bir kere olsun tadına bakamadığım için üzülüyorum." Duyduğum kelimeler üzerine sinirim gerilmişti.

"LAN GAVAT NE DİYORSUN SEN?!" 

Sinirle kenardaki penseyi alıp tırnaklarını sökmeye başladım. Acıyla bağırıyor, yakarıyordu. "Jungkook gibi ölmek için yalvaracaksın Hyun. Ama ben seni hemen öldürmeyeceğim! Ne yapacağım biliyor musun?" Son tırnağını da sokup penseyi kenara attım ve yüzüne yaklaştım. "Önce seni doğduğuna pişman edip sonra ise Jeonu yaşatacağım." 

O an anlamıştı ne boklar yediğini. Ama her şey için çok geçti. Uykusunda ağlayarak sayıkladığında ve kendini öldürmeye çalıştığında bu adam bitmişti zaten. Jeonu bu iğrenç dünyadan kurtaracak onu yaşatmak için her şeyi yapacaktım çünkü bunu en çok Jeon hakkediyordu. Hem annesi hem babası olacaktım.

Hyun itinin ilk önce penisini kestim ardından ise oraya Pirana asidi döktüm. Bir damlası bile onun canını yakardı. Hala ölmüyordu orospu çocuğu. Ama ölmemesi işime gelirdi ne de olsa değil mi? Bir diğer işkence yöntemimi uygulamak için bir asit ve neşter aldım. Vücuduna kesikler açıp asidi döktüm. Cezasını çekiyordu. 

Acıyla bağırması öyle hoşuma gidiyordu ki anlatamam. Yalvarmaya başlamıştı. Yalvarsındı köpek. Jeonun bana ölmek için yalvardığı gibi yalvarsın istiyordum.

"Tae-taehyung yalvarırım dur.."

"Kes o sesini orospunun fırlattığı. O çocuğa neler yaşattığının farkında mısın lan sen? O çocuğu mahvetmişsin sen. Bende seni mahvedeceğim. "

"Y-yal-yalvarıyorum.."

Onu dinlemedim ve ne yapacağıma karar vermeye çalıştım. O sırada tekrar konuşmaya başladı.

"Jungkook çok güzel bir çocuk değil mi? İstersen onu seninle paylaşabilirim." 

"LAN SEN BENİ DELİRTECEK MİSİN? SENİN DOĞDUĞUN GÜNÜN SABAHINDA ODADA OKSİJEN VEREN ÇİÇEĞİN KLORAPLASTINI SİKERİM!" 

Sinirle adamın üstüne Pirana asidi dökmeye başladım. Hyun şerefsizi eriyordu. Ve artık ölmüştü. Depodan çıktım. Jeonu yaşatmak üzere.

------------

BETON YETMEZ BETONNN 

oy ve yorum unutmayın

'Cause that's who I am|TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin