Bölüm 62

58 7 0
                                    


Yu Pan okumaya devam etti, “Bu arada anne, baba, aydın grubumuzdaki gençler arasında babama benzeyen bir kızın olduğunu fark ettim. Ailemiz Yu ile aynı soyadını taşıyor. 20 yaşında ve büyükannemin daha önce bahsettiğini duyduğum ikinci kız kardeşimin tanımına uyuyor. Şimdilik ona İkinci Kardeş diyeceğim. İkinci Kardeş, ağır çiftlik işleri yapmak üzere görevlendirilir ve çok sıkı çalışır. Ne yazık ki vücudum çok zayıf ve çoğu zaman kendi işimi bile iyi yapamıyorum. Eğer gerçekten yardım edersem, korkarım vücudum bunu kaldıramayacak ve ailemiz bana para göndermek zorunda kalacak.”

“Bu yüzden onun için kolay bir iş takası yapmak için etrafa sormaya gittim, ancak bazı ipleri elinde tutmak için paraya ihtiyacım var. Annem ve babam biraz para gönderebilir mi? Ailemize sağlık ve her şeyin yolunda gitmesini diliyorum. Saygılarımla, kızınız Yu Bing.”

Yu Pan okumayı bitirdikten sonra şaşkın bir ifadeyle ebeveynlerine baktı. Yu Yan gönderildiğinde hâlâ gençti. Bu ikinci çocuğu çoktan unutmuştu. Merakla sordu: “Baba, anne, ailemizde bir kızımız daha mı vardı? Onu ne zaman gönderdiniz?”

Yu Wu bunu duyduğunda o da kitabını bıraktı.

Bay Yu ve Bayan Yu birbirlerine baktılar. Bayan Yu yavaşça şöyle dedi: "O zamanlar sadece dört ya da beş yaşındaydın. Bu kadar yıl geçmesine rağmen bundan hiç bahsetmediğimiz için hatırlamamanız normal. O sırada Yu Bing ve Yu Wu yeni doğmuşlardı. Aile bu kadar insanı nasıl geçindirebilir?”

Aslında Bay ve Bayan Yu ilk başta Yu Bing'i göndermek istemişti. O zamanlar Yu Bing'in vücudu zayıftı ve evlat edinmeye gelen aile ona destek olamayacaklarından korktukları için ikinci çocuğu seçtiler. O zamanlar Yu Yan hâlâ gençti ve yabancılarla arkadaş canlısıydı, bu yüzden onu evlat edinmeye gelen çift ilk bakışta ondan hoşlandı.

Yu Pan, Bayan Yu'nun açıklamasını dinledikten sonra anladı. Eskiden hayat o kadar zordu ki aileler geçindiremedikleri çocuklarını başkasına verirdi. Yu Pan tereddütle sordu: "Peki Yu Bing'in bahsettiği para ne olacak?"

Bayan Yu'nun örgü ören eli durakladı ve öfkeyle cevap verdi: "Neden onu gönderelim? Evde neler olduğunu bilmiyor mu? İkinci çocuğumuz olduğundan emin mi? Öyle olsa bile onu zaten başkasına verdik. Artık ailemizle hiçbir alakası yok."

Parayla ilgili olmasaydı, Bayan Yu, verdiği bu kızına karşı hâlâ bazı hisler beslediğinden, karşı taraf onunla etkileşime geçmek isteseydi, hiçbir itirazı olmazdı.

İşin içine para girince durum farklıydı. Bayan Yu, Yu Wu dışında diğer çocuklarına para harcama konusunda isteksizdi. Daha önce Yu Bing'i kırsal bölgeye gitmeye ikna etmek için 70 yuan harcamıştı. Kalbi o kadar ağrıyordu ki evde Yu Bing'i nankör olduğu için azarladı.

Yu Pan, Bayan Yu'nun sözlerini duyduğunda, o da bunu fazlasıyla kabul etti. Hatta biraz Yu Bing'i suçladı. Ailenin maddi durumu zaten oldukça kötüydü. Başka biri gelseydi geriye ne kalırdı?

Yu Pan'ın gözleri, ebeveynlerinin ikinci kız kardeşini kabul etmeme kararını pekiştirmek için söyleyecek başka bir şey düşünürken etrafta dolaştı. “Baba, anne, onu verdiğin ailenin durumları nasıl?”

Bayan Yu bir anlığına hatırladı. “İyi durumda göründüklerini hatırlıyorum. Evimize geldiklerinde oldukça iyi giyinmişlerdi, değil mi?”

Bay Yu başını salladı. “Çift gelirli bir aile oldukları için durumları oldukça iyiydi. Aracının zaten bir oğulları olduğunu ama o ailenin karısının doğum sırasında yaralandığını ve tekrar hamile kalamayacağını, bu yüzden bir kız çocuğu büyütmek istediğini söylediğini hatırlıyorum. Evde daha fazla çocuk olursa her şeyin daha canlı olacağını düşündü.”

BAYAN YU YENİDEN DOĞDUKTAN SONRA KADERİNİ DEĞİŞTİRMEYE KARAR VERDİ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin