Multimedya:Pixel Rage-neura flow
****
Ferdi'den..
"Abi arabayı çalıştırıyoruz, Bin hadi!"
"Geliyorum bekleyin!"
"Abi geliyorlar!"
"Çalıştır, çabuk!"
Uzun süren araba yolculuğunda izimizi kaybetmiştik. Her şey şuan yolundaydı.
Dikkatli Bir şekilde ilerliyorduk."Abi tamam mı her şey?"
"Şuraya uğrayalım polisler görmesin. Çek oraya doğru."
Arabadan inince markete uğradık. İşimiz bittikten sonra arabanın benzinini doldurduk. İstikamet Belgrad ormanıydı.
"Abi oraya gidemeyiz çocuklar var."
"Bunu unutmuştum peki başka bir ormana gidelim. Daha orada Selahaddin abiye uğrayacağız."
Yolumuz devam ederken hâlâ telefonuma bakıyordum. WhatsApp'tan mesaj vardı. Selahaddin abiden geliyordu.
Selahaddin abi: geliyor musunuz. Umarım polislere görünmemişsinizdir.
Siz: geliyoruz abi oradaki iş tamam.
Kara bulutlar açmaya başlamıştı. Ormana girecektik fakat giriş kapalıydı.
Siz:abi ormana giriş kapalı giremiyoruz.
Selahaddin abi: sağda ağaç var.
Siz: gördüm abi. Üstünde düğme var şifre istiyor.
Yazıyor...
Selahaddin abi:7284691 şifre bu çabuk bunu yazın. Polisler peşinizde olabilir.
Siz: açıldı, giriyoruz, tamamdır.
Selahaddin abi çevrimdışı
Arabaya binince ilerlemeye başladık. Açelya'nın telefonuma ulaşamaması kolay olmuştu. Her şeyi arkadaşıma yönlendirmiştim. Olaylar gittikçe eğlenceli hâle geliyordu.
Selahaddin abi: ekipleri dağıtıyorum orada olun.
Siz: abi şuan 3, 5 kişiyiz. Yardım var mı?
Selahaddin abi: yok, diğerleri ormanda şu anlık haber verdiler polislere görünmesinler diye önlem aldırdım.
Sonunda gelmiştik evin önüne. Eski bir evdi. Selahaddin abi kısa bir süreliğine bu evde kalıyordu.
Kapı gıcırtılı bir şekilde açıldı. Selahaddin abi büyük bir izle bizi karşıladı. Ayakkabılarımızı çıkarmadan eve girdik. Bu eve ilk defa girmiyordum.
5. Girişimdi. Selahaddin abi birazda olsa evi yenilenmişti. Eski halinden görünürde kötü bir şey yoktu."Abi yüzüne ne oldu?"
"Boşver şimdi onu size Yeni işi veriyorum." dışarı çıkmıştık.
"İlk öncelikle şu tepeye gidin. Benzin vardır Arabada. Biraz ilerledikten sonra bir tabela göreceksiniz. "Dikkat taşlı yol!"
Orada sağa dönün. Dikkatli olun her an polis çıkabilir. Plan bozulursa benden çekeceğiniz var ona göre.""Sonra abi?"
"Geldiğinizde bazı kırık dökük mahalleler karşılayacak sizi. Bazı binalara bakın orada fazla polisler olmaz. Gri binanın çatı katında bir bomba var. Oraya sallamıştım. Onu alın."
"Abi biraz zor olucak ama getireceğiz."
"Zor mor bilmem ben getirin onu yoksa para yok!"
"Tamam abi."
İşler bozuşmaya başlamıştı. Polisler bizden kanıt bulmaya çalışıyordu fakat yakalanırsak her şey biterdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suskun
Teen FictionMacera sever misiniz? Bir grup öğrenci Belgrad gezisine katılır fakat okula geldiklerinde çoktan zehirli gazlar oraya salmıştır... Tahmin edemeyeceğin katiller... Ardından kız her şeyin bir rüya olduğunu takrardan anlar... Akıl hastası... Cinayet...