2. poglavlje

9 1 0
                                    

Jutro je...Doduše 6 ujutro!
Vidite li vi kako se rano trebam buditi zbog fakulteta?! Prestrašno!Još uvijek sam pospana...
Hmm...Što da radim?...
Znam!Nazvat ću Veroniku!
Halo?Vera?
Da?-i ona je još pospana...
Kad ti ideš na fakultet?-upitala sam ju.
Naradije ni ne bi išla!Ali kad moram...pa za nekih pola sata...-rekla je.
Super možemo li onda zajedno ići?-rekla sam.
Naravno da možemo!Al onda ja dođem po tebe ok?-odgovorila je
Može-rekla sam.
Dakle još u prvom poglavlju rekla sam vam da ću vam svašta otkriti...
Eto! Sad su na redu snovi!
Dakle...ima već gotovo godinu
dana da ga pratim...on je...Sam Smith!!!On ima tako lijepe,prekrasne plave oči,prekrasan glas,vokal,sve!
Čak je i pobjednik grammy dodjele nagrada!
Međutim...moja BFF...obožava jednog nogometaša....On je brazilac!Pogodite!Neymar!!!Ona ga prati još od svjetskog prvenstva u Brazilu.
Znači...gotovo dvije godine!
Eto sad ste saznale tko su naši idoli...ali snove niste još!
No...to još nećemo otkriti...
Evo...Vera i ja zajedno smo na putu do faksa...
Doduše...evo nas za 5 minuta!
Malo me strah jer zadnji put odgovaram...i Vera...I moramo dobiti 5 jer...
Ako dobijemo 5 što lakše ćemo naći posao...
Ups...nisam vam rekla?
Da...ovo je naš zadnji ispit!
Jupi!!!
Napokon!!!I onda gotov faks?Jedva čekam!Nema više napornog učenja,ranog ustajanja...hvala Bogu!
Ustalom sad će ljeto...
Evo nas došle....
No pošto puno studenata mora odgovarati...Dosta još treba da mi odgovaramo...i tako mi čekamo u čekaonici...
(Ima tamo televizija pa se mi zagledamo)
Vijesti su...sport...
(Voditelj govori)
Pošto je Barcelona prvak svjeta.Za godinu dana održat će se svjetsko prvenstvo u nogometu.-tako je odlučila fifa.
Navodno na početku na travnjaku pjevati će odlični londonski pjevač Sam Smith!
Napisao je pjesmu za tu specijalnu prigodu,kaže da je inenađenje...-rekao je voditelj vijesti.
Vera i ja smo.....

******************************
Nastavlja se....

P.S-eto dragi moji!To je bilo sve za sad u 3. poglavlju saznat ćete što se događa u Barceloni...kako su frendice reagirale i koji im je cilj u životu....
Nadam se da vam se priča sviđa!
Bokić!!!
******************************

DreamsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang