kavgamsı

404 11 17
                                    

Benden siz okurlarıma 1 yeni mesaj...
Sevgili okurlarım 1,5k okunmayı geçtik🥹 hepinize çooook teşekkür ederim. Bir şeyler yazıyorum ve birileri tarafından okunuyor olması çok garip geliyor. Sayısı da önemli değil aslında. Ben bir kişinin bile benim bu satırlarıma eşlik ettiğini düşününce kıpır kıpır oluyorum (sevgili okurum @_mvvlvvkk_ 'ye yorumlarını eksik etmediği için ayrıca teşekkür etmek isterim burdan selam olsun🌷). Bu satırları nasıl bir dönemde okuyorsunuz, hayatınızın hangi noktasında size eşlik ediyorum bilmiyorum ama kalbinizdeki hayallerin hayatınıza denk düşmesini diliyorum. Kalbinizdeki kırık parçaların canınızı çok acıttığını, boğazınızı düğüm düğüm ettiğini, gözlerinizi doldurduğunu biliyorum. Ama baştan başlamaktan korkmayın olur mu belki hikayeniz yeni başlıyordur kim bilir🎈 yaralı yerimizden çiçekleneceğimiz yarınlar var benim güzel okurlarım sadece arada gıdıklamak gerekiyor dünyayı❤️‍🩹 kalbinizden öpüyorum🫀 O zaman bölüme geçelimmm🤝🏻

Alaz
Çok kırgınım kendime. Bu kırgınlık geçer mi geçerse nasıl geçer bilmiyorum bilmek istiyor muyum onu da bilmiyorum.

Yaşamaya bile mecalim yok. Çok yoruldum düşünmekten. Kısamıyor muyuz düşüncelerimizin sesini, biraz sussa kızımla asime kavuşmanın mutluluğunu yaşasam olmaz mı?

Dolmasa gözlerim, düğümlenmese boğazım olmaz mı? Çok sevmek istiyorum onları, çok sevilmek istiyorum ama ben sevilmeye değer miyim onu da bilmiyorum. Ben hiçbir şey bilmiyorum.

Kötü bir insan değilim çok sorguladım kendimi çok üzdüm kendimi çok yıprattım. Hatta canımdan bile vazgeçmek istedim. (ah alazım ah)

Her şey şaka olsaydı keşke. Umutsuzluğum, korkaklığım, benliğime uymayışım, sevdiğime sahip çıkmayışım... Dayanamıyorum kendime. İnsanın kendine dayanamaması ne acı. Ama benim kendime dayanmam, kendimin en iyi hali olmam gerekiyor.

Çünkü Ece böyle bir babayı hak ediyor.

Koşarak uzaklaşıyor bizden. Çok kırgın, görüyorum gözlerinde. Benimle ilgili ne biliyor acaba? benim onu bilmediğimi biliyor mu. Koşmak istiyorum peşinden ama ayaklarım yere zincirlenmiş sanki hareket ettiremiyorum. Yaman koşuyor peşinden ama yetişemedi taksiye bindi, akıllı kelebeğime bak sen! Anası gibi asi galiba benim kızım. O kadar da güzel ki ahh aynı annesine benziyor, ama gözleri bana benziyor bal rengi... Ben dalmışken düşüncelerime Asi böldü beni.

Asi: Alaz diyorum duymuyor musun beni.

Alaz: Duymadım,dalmışım... Ne diyordun?

Asi: Napacağız diyorum gerizekalı!

Alaz: Arabayla takip mi etsek arkasından?

Asi: Bırakalım yalnız kalsın istediğinde beni arar ya da Cesur'u arar bilmiyorum ama arar. Şuan yalnız kalmaya ihtiyacı var, ilacını da içti zaten.

Alaz: İstanbul'a yabancı kaybolmasın.

Asi: Kim diyor İstanbul'a yabancı diye tamam çok iyi bilmiyor ama yabancı denecek kadar değil. Üstelik küçükte değil niye kaybolsun?

Alaz: İstanbul'a geliyordunuz yani?

Yaman: Lafınızı balla bölüyorum ama böyle ayakta dikilmeye devam mı edeceğiz? (yaman ses kes karşim)

Alaz: SEN SUS ZATEN ECE'NİN KALP HASTASI OLDUĞUNU NİYE SÖYLEMİYORSUN BANA?

Yaman: Daha Ece'nin varlığını yeni öğrenmişken bide de onu söyleyip seni daha fazla üzmek istemedim.

Alaz: Daha mı iyi oldu peki böyle?

Asi: Hiç iyi olmadı tabiki. Bana önceden haber verme lütfunda bulunsaydın keşke Yaman!

Yaman: Haber versem gelecek miydin Türkiye'ye sanki?

Asi: Gelmeyecektim tabi ki. Ece de böyle hissetmeyecekti herkes kendi dünyasında yaşamaya devam edecekti.

Alaz: Babasından ayrı yaşamaya devam etsin mi isterdin yani?

Asi: Ben değil babası kızı ondan ayrı büyüsün istedi.

Alaz: Ben kızım benden ayrı büyüsün falan istemedim. Bebeği aldırdım dedin bana!

Asi: İçinde boğulacağım bir aile daha istemiyorum dedin alaz sen bana. Benim ve kızımızın seni boğacağını düşündün. Kurtul bebekten dedin bana. Ben bebeğimize kıyamadım diye seni zorlamak istemedim.

Alaz: Asi! Ben geldim senin yanına. Sen bu bebeği istiyorsan ben senin yanında olurum dedim.

Asi: Sen beni salak falan mı sanıyorsun! Senin umurunda olan şey bebek falan değildi. Sen beni kaybetmek istemedin.

Alaz: Evet ben seni ve senden gelecek her türlü şeyi kaybetmek istemedim. Ne olursa olsun bebeği aldırmadığını bana söylemen gerekiyordu.

Yaman: Aaaa tamam ama eve gidelim sonra devam edersiniz.

Asi: Devam edecek bir şey falan yok ayrıca ben o eve gelmem. Cesurlara gidelim.

Yaman: Tamam cesurlara gidelim. Hem onu da arayalım Ece ararsa haber versinler.

Alaz: Gidelim gidelim de Cesur ucubesiyle ikizim olacak fındık beyinli çağla da hesap versin bakalım yıllarca neden söylememişler.

Asi: Kendine hayrı olmayan bir adama kızı olduğunu söyleyip napacaklardı?

Yaman: Asi tamam yeter sonra devam
edersiniz kafanızı toplayın biraz kaç yıl geçti hala aynı ergen tavırlara devam ediyorsunuz ya.

Asi
Arabaya bineli 15-20 dakika olmuştu. Telefonumu sürekli kontrol ediyordum ama Ece aramıyordu tam o sırada telefonum çaldı. Kayıtlı olmayan bir numaraydı.

Numara: Ece Lily Soysalan'ın velisi ile mi görüşüyorum? (Spoi: soyadı meselesi Alaz'ı birazcıcık sinirlendirecek)

Asi: Evet annesiyim bir şey mi oldu kızıma?

Numara: Ben karakoldan arıyorum kızınız bir kavgaya karışmış buraya gelmeniz gerekiyor. (aslaz'ın bebesinden ne beklenirdiki zaten dndbdhfhgj)

Umarım beğenmişsinizdir🫣 gocccaman sevgilerleee


Kalbimin Kırık Parçası (yarı texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin