1. KISIM:Dedektif Tutgun

75 8 4
                                    

Soğuk bir Ocak ayıydı Dedektif Tutgun işten çıkmış saat 22:00 da kız arkadaşı ile buluşup beraber sinemaya gideceklerdi. Tutgun onu buluşma yerinde beklemeye başladı tam vaktinde oradaydı ama kız arkadaşı orda değildi. Aradan 20 dakika geçti ama hala kız arkadaşı gelmemişti. Tutgun endişelenmeye başladı kız arkadaşını telefonundan aradı ama cevap yoktu tekrar aradı ve hala cevap yoktu. Tutgun bekledi endişelenmemeye çalışıyordu. Saat 22:52 olmuştu. Tutgun arabasına binip kız arkadaşının evine doğru gitti.10 dakikada orda olmuştu. Hemen arabadan inip kız arkadaşının evine gitti. Kapıyı çalmadan anahtarı ile kapıyı açtı içeriye girdi. İçerden garip sesler geliyordu. Tutgun sesin yatak odasından geldiğini anladı ve yatak odasına gitti. Kapıyı açtı odaya girdi kız arkadaşı başka bir erkekle yatakta sevişiyordu.
Tutgun sesini çıkarmadan kafasını eğdi ve arabasına doğru gitti. Kız arkadaşı peşinden geldi çok üzgün ve çok pişman olduğunu söyledi. Tutgun hiç oralı bile olmadan arabasına bindi ve sahil yoluna koyuldu. Arabasından inip deniz kenarına gitti. Telefonunu çıkardı dertli bir türkü açıp sigarasını yaktı. Geceyi orada geçirdi ve 3 paket sigara içmişti saat sabah 7 olmuştu işe gitme vakti gelmişti arabasına gitti ve cinayet büro merkezine doğru yola koyuldu. İşe geldiğinde amiri onu çok üzgün görünce bugün Tutguna izin verdi ve hastaneye gitmesini söyledi. Tutgun hiç bişey söylemeden hastaneye gitti doktor ona bişeyinin olmadığını ama yinede bi kaç test yapmasını söyledi. Saat 9:00 olmuştu Tutgun testlerini yaptı ve iki saat sonuçlarının çıkmasını bekledi. Hastane avlusunda 2 saat boyunca sadece sigara içti başka hiç bişey 
Yapmadı. İki saat doldu ve testlerin sonucunu öğrenmek için doktora gitti doktor onun akciğer kanserine yakalandığını ve sadece 2 ay yaşayabileceğini söyle. Tutgunun umrunda bile değildi. Sonra eve doğru yola koyuldu. Eve geldiğinde saat 18:00 olmuştu direkt uyudu eve gidince. Ertesi sabah uyanıp duş aldı ve işyerine gitti. Odasına doğru giderken bi dosya gördü polis memurunun elinde. Ondan alıp dosyayı inceledi. Bu ayki 3. kez bir kızın bileklerini keserek intihar etmesiydi. Tutgun iyice şüphelenmeye başladı. Adli tıp dan iş arkadaşı Mehmet'in yanına gitti ve bu 3 intihar vakasını inceleyip bir ortak yönlerinin olup olmadığını ve ölmeden önce cinsel ilişkiye girip girmediği araştırmasını istedi. Adli tıp dan Mehmet de hemen incelemeye başlayacağını ona yarın haber verceğini söyledi.  
Ertesi gün sabah olmuştu. Mehmet elinde dosyalarla Dedektif Tutgunun yanına geldi ve sana güzel haberlerim var dedi.

Dedektif TutgunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin