Bölüm 1 :Olağandışı Şeyler

40 4 4
                                    

"Alışırsın."

Dazai kaşlarını çatarak ellerine baktı. Garipti... Genellikle bandajların arkasında gizlenen yüzünün yarısı serin havaya açıktı. Alışılmadık hissin yüzünde görünmesine izin vermedi. "Bana her zaman o bandajlara dokunmamamı söyleyen sensin. Belki enfeksiyon kapar ve ben de ölürüm."

Mori hoş bir gülümseme sundu. "Korkarım hepsi iyileşti."

"... Sanırım. "

Dazai'nin bilmediği bir şeyi biliyormuş gibi kıkırdayan doktor endişesini geçiştirdi. Dazai şu anda Mori'nin gözetiminde olmasaydı adamın sinir bozucu olduğunu düşünürdü. Küçük bir merhamet. "Senden istediğim araştırmayı yaptın mı?"

"Açıkça." Dazai gözlerini devirdi ve bu hareketten sağ eli acıdığında hafifçe irkildi.

Elbette araştırmasını yapmıştı! Bilgiyi bulmak kolay değildi, ancak zorluk onu daha da ilgi çekici hale getirdi. Büyü — büyülü topluluk. Toplumun yüzeyinin hemen altında saklanan koca bir dünya. Bu fikir bile Dazai'yi sessiz bir mizah duygusuyla doldurmuştu. Büyüyle ilgili bir şey bulmak çok zordu ( Dazai'nin kaşlarını çatarak hemen bir kenara attığı kurgu dışında) ve bulduğu şey en iyi ihtimalle söylentiydi. Ancak Mori bilgi arayışında ısrarcıydı, Dazai de öyleydi. Bu ısrarın havadan belgeler yaratması söz konusu değildi ama Mori bunun farkına varmış gibi görünmüyordu ve Dazai'nin de ona bunu söylemeye cesareti yoktu.

"Hogwarts'tı, değil mi?" içini çekti ve bir ayağını dışarı attı, doktorunun incik kemiğine çarpmayı kıl payı kaçırdı. "Algılanmaktan kaçınmak konusunda akıllılar ama bu kadar güçle aslında pek bir şey yapmıyorlar."

"Ah?"

"Görünüşe göre çok fazla iç kavga var... bu yüzden mi birdenbire burayı bu kadar merak ettiniz, efendim?"

"Bunun gibi bir şey. Anlaşmamızdan çıkmaya çalışmıyorsun, değil mi?"

Dazai somurttu. "Bu görevin amacını bana söylememenin mantığını görüyorum ama aynı zamanda da sinir bozucu. Tek bildiğim Hogwarts'taki bu yere gitmemi istediğinse nasıl bilgi alacağım? Kesinlikle kendimi öldüreceğim. Ah, bir yerde okumuştum. Dur bakayım..." Aniden cebine uzanıp gürültülü bir şekilde telefona tıkladı. "-öldürücü lanetle ilgili bir şey. Devam etmek-"

Mori tek kaşını kaldırdı, o dayanılmaz gülümseme sarsılmazdı. "Pekala, kendimizi kaptırmayalım Dazai. Ayrıca yeni okulunda arkadaş edinmek istemez misin? Eminim ki bu intihar saçmalığını takdir etmeyeceklerdir."

Dazai'nin telefonu cebine döndüğünde (bunu da kaval kemiğine neredeyse tekme atarak) Mori devam etti: "Başka bir şey buldun mu?"

"Savaşla ilgili bir şey mi?" Dazai gözlerini kırpıştırdı ve Artık İnsan Olmayan'ın neredeyse sessiz bir vızıltı olduğu kafasını kaşıdı . "Büyü dışı kaynaklar bana ancak bu kadarını anlatabilir, biliyorsun. Belgelerini nerede sakladıklarını öğrendikten sonra sana istediğin her şeyi söyleyebilirim."

"Eh, bu konuda endişelenmene gerek olacağını sanmıyorum." Koğuşunun kızgın bakışına doktor kıkırdadı. "Yarın seninle bir Hogwarts temsilcisinin buluşmasını ayarladım. Eminim bu iş kötüye giderse ne olacağını anlıyorsunuzdur."

İlk yardım çantasının mandalını hızla kapatan Mori'nin yüzü gülüyordu. "Şaşırmış gibi davranmayı unutma; alıştırma yapıyordun, değil mi? Şok olmuş bir ifadeyle çok tatlı  görünürdün— "

Bu sefer vuruşu ıskalamadı.

Dazai, Mori'nin melodramatik sızlanmaları karşısında sırıtarak, Sihrin varlığından haberim yokmuş gibi davran, diye düşündü, hâlâ buna ikna olmadım, aptal doktor.

Magic And MysteryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin