Bölüm 5:Melek

12 3 0
                                    

Dazai sızlandı, sırt üstü yuvarlandı ve ders kitabını bir kenara fırlattı. "Lütfen. Sana yalvarıyorum. Beş dakika çeneni kapat."

" Vah!"

" Odaklanmaya çalışıyorum, biliyorsun."

" Vah, vah !"

Acı bir yenilgiyle iki elini de gözlerinin üstüne koyarak inledi. Tembelce doğrulan Dazai, şifoniyerinin üzerinde tüylerini diken diken eden kömür rengi baykuşa baktı. Bir kez daha ötmeden önce ona bir bakış atmayı zar zor başardı .

Dazai elbisesinin eteğini düzeltti. "Seni öldürebilirim. Mori beni suçlayamaz; ona sadece bunun büyücülük işi olduğunu söyleyeceğim. Veya—ya da seni çöp kutusuna atıp ona uçup gittiğini söyleyebilirim."

Göz kırptı. " Vah!"

"... haklısın. Asla buna kanmaz."

Baykuş kendini temizlemeye devam ederken Dazai somurttu. "Baykuşa bile ihtiyacım yok. O halde okumayı zorlaştırmak için burada değil misin?"

"Aslında baykuşla iletişim kuracağız Dazai. Lütfen onu öldürmekten kaçının."

Mori kapı eşiğinde dostane bir tavırla el salladı.

"Daha da kötüsü." dedi Dazai kitabını geri alarak. "Bu arada, ne zaman döndün?"

"Bakıyorum sana aldığım elbiselerden birini giyiyorsun." Doktor, Dazai'nin görmezden gelindiği için kendisine gönderdiği kızgın bakışı tamamen göz ardı ederek konuştu. "Biraz şaşırdığımı itiraf etmeliyim! Genellikle seni böyle sevimli kıyafetler giymeye zorlamak zorunda kalıyorum!

"Sadece proaktif davranıyorum."

Mori kaşını kaldırdı. Dazai kaşlarını çatarak doktorun buna rağmen eğlendiğini fark etti. "Ah? O nasıl?"

"Beni giydirmek istediğin ve seni kalçandan bıçaklamaya çalıştığım kısmı atlıyorum."

Mori mırıldandı. "Ah? Ama giydirme oyunu oynarken beni bıçaklamaya çalışmazsın!"

Dazai gözlerini devirdi. "Bu çok fazla öz kontrol gerektiriyor." Baykuşun içindeki iki kızgın deliğe dik dik bakarak gözlerini kaçırdı. "Şu anda bunun için çok yorgunum, bu yüzden bir şey denersen geri durmayacağım."

"...İlginiz için teşekkür ederim." Boğazını temizledi. "Bu yüzden? O profesörle günlük geziniz nasıldı?"

"Pekala... bu şeyden kurtulamayacağıma emin misin?"

Baykuş öttü .

----

"Bakın kimmiş!"

"Snape'in favori öğrencisi burada!"

Ah, Dazai bu sesleri tanıyordu. Kalabalık istasyondan gözlerini kısarak büyük "9" ve "10" harflerine somurtarak baktı. "Fred, George. Seni burada görmek ne güzel."

Fred kıkırdadı. "Aslında bir süredir burada duruyorum."

"Annem Ron'u göndereceği için duygusallaşıyor. Ondan sonra sadece bir çocuk kaldı."

Dazai ikizlerin arkasına baktı, Mrs. Weasley Ron'un saçını karıştırıp onu sımsıkı tutarak endişeleniyordu. Mafya bu şefkatli jest karşısında homurdandı.

"Snape yine seninle değil mi?"

"Şakayı nasıl kaldıracağını bilmiyor." Dazai hafifçe söyledi. "Sanırım benden bıktı."

Magic And MysteryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin