" Kaç oldu asker! " diye bağırdı başımda ki komutan. Ayağını ise sırtıma koymuş baskı yapıyordu, şınav çekiyorduk şu an. Üstümde ki kıyafetler terlediğimden dolayı yapış yapış olmuştu.
"Sıfır komutanım" diye bağırdım bende. Şu an yüz ellinciyi çekiyorduk ama kaç olduğunu söylemedim çünkü şınavı uzatırdı göt yemiyor sonuçta. Komutan sırtımda ki ayağını çekip yanımda ki Feza'ya ilerleyip ayağını koydu.
"Kaç oldu asker!" Dedi.
"Yüz altmış iki komutanım! " Dedi Feza. Allah seni kahretmeye niye söylüyor?!. Komutan yine uzatacak şınavı akıllanmıyor ki. Komutana baktığım da yüzünde sırıtma vardı.
"Kaç oldu asker! " diye tekrarladı. Feza ise;
"Yüz altmış beş" Dedi anlamayarak. Unuttu gariban sorguluyor tabi sonra aklına gelmiş olacak ki 'sıçtım ben' adlı ifadesini yapıyordu. Hala çekiyorduk kollarım yavaştan ağrımaya başlamıştı.
"Rahat" diye bağırdı komutan. Ayağı kalkıp rahata geçtik
"Serbestsiniz gidin" dedi.
"Emredersiniz komutanım" dedik hep beraber.
Biz de tam geri dönmüş koğuşa doğru gidiyorduk ki komutan;"Feza sen kalıyorsun!." Dedi. Feza'ya baktığımda yine 'sıçtım' ifadesini yapıyordu. Bana bakınca sağ elimi yukarı kaldırıp aşağı gösterdim sol elimle ise kimse görünmeden alttan nah çektim sonra bay bay yaptım. Arkamı döndüğümde sırıtıyordum napayım yani söylemeseydi mal çocuk.
Koğuşa girdiğim de dolaptan kıyafetlerimi ve havlumu alıp duşlara ilerledim. Herkes buradaydı neredeyse, herkesten bir ses yükseliyor uğultu şeklinde geliyordu.
Boş kabinlerden birisine girdim, elimdekileri kapının arkasına asıp duş başlığını açtım. Ne soğuk ne sıcak akıyordu. Hemen yıkanıp kurulandım, giyindiğimde çıktım. Arkamdan ses geldiğinde oraya döndüm.
"Naber la, Feza yaptı yapacağını yine." Dedi gülerek Sefa.
"He la" dedim bende gülerek.
Önüme dönüp çıktım. Şu an kahvaltı saatiydi, yemekhaneye ilerlediğim de feza daha yeni içeri giriyordu. Beni görünce yanıma geldi. Bende durdum yerimde ve gelmesini bekledim.
"Of yoruldum sabah sabah, kollarımı hissetmiyorum." Dedi sızlanarak.
"Unutmasaydın sende, kaç aydır aynı şeyi yapıyoruz nasıl unutuyorsan?!." Dedim. Feza'da aşırı unutkanlık vardı. Hatta bir saat öncesini unutmuştur bile.
"Napim kanka, neyse ben gidip üstümü değiştireyim gelirim." Dedi arkasını dönmeden geri yürüyerek.
"Tamam hadi git " elimle kış yaparak.
Yemekhaneye girdiğimde yemek alıp masalardan birine oturdum ama yemeğe başlamadım çünkü ellerimi açıp dua etmeye başladım ve Allah'a şükretmeye. Ne zaman yemeğe başlasam önce dua ederim. Dua mı bitirdiğimde etrafa baktım bazı askerler bana gururla bakıyordu. Sıraların oraya baktığımda Feza sıradaydı ve bana deli gibi el sallıyordu.
Bende ona tebessüm ederek önüme döndüm. Elime kaşığı alıp yemeğe başladım. Buranın yemekleri güzel seviyordum askerliği de öyle ve ilerde mesleğimi asker olarak deva ettireceğim şu ana ise yasal olarak askerliğe çağırılmıştım. Ondan önce ki zamanlarda herhangi meslek düşünmüyordum. Buraya gelince ise askerlik bana göre olduğuna karar verdim.
"Lan kanka nereye gittin, dünyadan Rüzgar'a, dünyadan Rüzgar'a" dedi elini sallayarak Feza. Ona dönüğümde elindeki tabldotu masaya bırakmış bana bakıyordu.
"Dalmışım ya" dedim.
"O belli tabi niye daldın" dedi kollarını masaya yaslayarak ellerini kavuşturdu ve bana dikkatle baktı.
"Öylesine askerlik mesleğini düşünüyordum" Dedim tebessümle. Feza'nın ciddiyeti bana komik geliyordu ellerini kavuşturmuş gözler açık dikkatle bakması.
"Öyle desene oğlum bende bir şey sandım amıma koyayım." Dedi önüne dönerek. Eline kaşığı sopayı tutar gibi tutmuş, yemeğe başladı.
Feza benim çocukluk arkadaşım, aynı yirmi bir yaşındayız. Feza kahverengi gözlü, kumral kıvırcık saçlıydı ama saçını üçe vurduğu için belli olmuyordu. Ortalama boylarda, şakacı sözleri, haraketli halleri var.
Benim adım ise Rüzgar. Boyum yüz seksen altı, siyah saçlı yeşil gözlüyüm. Ailem ise annem, babam, abim ve ben vardık. Annem ve babam emekli öğretmen, abim ise avukat olarak çalışıyor. Ben ise bildiğiniz gibi askerliğe geldim.
........
Merbalar ben yeni yetme bir yazarım aklıma askeri kurgu yazmak geldi.
Bende neden yazmiyim.
Kendimi gaza getirerek yazmaya başladım.Şu an sınav haftasındayız ve sınav haftasında kitap yazmaya çalışıyorum xşdşs
Bu arada yazım yanlışı yada beğenmediğiniz yerer olursa söyleyin
Eleştiri duymak istiyom ulan.
Ve bana yardımcı olursanız sevinirim.
Yeni bölümde görüşmek üzereeeee.Kaçtım ben
SUNDU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKERİYE bxbxb
Teen FictionÖnceden herhangi bir meslek olmak istemeyen rüzgar askere çağırıldığında, asker olmak isteyen rüzgar asker olunca nolcak? bakalım ilerde neler olacak ve kimlerle tanışacak. AĞIR KÜFÜR VE ŞİDDET İÇERİR, ARGO VE CİNSELLİK VARDIR. HOMOFOBİKLER OKUMASIN...