Bölüm 1

20 6 1
                                    

Her kese iyi okumalar dilerim ilk önce. Umarim beyenirsiniz kitapimi❤️

BU HAYAT DA HER KES ÖLÜR HER CANLİ ÖLÜMÜ TADACAKDİR AMMA İNSANIN ANNESİNİN ÖLÜCEYİNİ BİLMEK İNSANİ YİKAR
ANNEM KANSER HASTASİYDİ DOKTOR BİR KAÇ AY SONRA  ÖLÜCEYİNİ SÖYLEDİ
HANGİSİ DAHA KÖTÜ? ANNEMİN ÇOCUKEN ÖLMESİMİ? YOKSA ÇOCUKEN ANNENİN ÖLMESİMİ?
HER İKİSİ BİR BİRİNDEN KÖTÜ BENCE.

Merhaba ben Eda yirmi üç yaşındayayım kitap mağazasında çalışıyorum. çalışırım para kazanırım annem için.Annem kanser hastasi.Bu arada annemin ismi Buse.
Onu her şeyden çok çok seviyorum O benim için her şey.Ayni zamanda annem benim  arkadaşım Bir derdim olunca ona hep söylerim annem beni hep dinler, bana destek olur, beni anlar.
Bazilari ise babalari ile araları iyidir.Amma ben o kızlardan olmadım Genelde kızlar babalari ile iyi anlaşır amma bende olmadi o iş ben babamın diyil annemim prensesi oldum.
Ben babami görmedim.Ben daha annemim karnında olarken babam beni sevmemiş sebepini sorursaniz ben kizim diye
Evet evet doğru duydunuz.
Benim kiz olduğumu duyunca delirmiş ve evi terk etmiş.
Bana göre evi terk etmiş evet hatta annemle kavga etmiş ki neden erkek çocuk doğurmadin diye.
Hatta ve hatta annemi ben doğmadan önce anneme söylemiş ki eğer bu çocuk kiz olursa beni bir daha göremezsin diye.
Beni aldırmak istemiş amma annem izin vermemiş bunun için babam evi terk etmiş.
Annemim söylediyinine göre babam alkol içiyormuş belki de aklı başında olmamış onun için beni istememiş.
Neyse zaten babam iyi birisi olmamış.
Üzülmedim aslinda çünkü benim annem var.Annem benden vazgeçmemiş beni aldirmamiş beni sevmiş demek ki.
Ben böyle düşünen insanları anlamıyorum.Çok gerikafali insanlar var cidden.Neden kız çocuklarini sevmiyorlar?
Seni doğan annen.
Sana bakan annen
Sana sütünü veren annen.

Bu düşünceyle yaşayan minlerce insanlar var.Belki de daha çok.
Ve o suçsuz çocuklar malesef doğmuyor.
Onların günahı yok.
Mercimek tanesi kadar çocuklar bu iğrenç düşünen insalara göre malesef ki, yaşayamıyor.
Amma o kadar salaklar ki, anlamıyorlar ki, suç onlarda kadin da diyil. Sen ne ektiysen kadın onu doğar.Suç sende salak amma anlamıyorlar.

Sabah yatakdan kalktım.Mağazaya gittim.Yeni kitaplar gelmişdi.Kutularından çıkarıp,raflara dizdim.psikolojik kitaplar gelmişdi tam da bana göre.Amma ne okusam da benim psikolojim düzelirir gibi diyil.Bunu kabul etmek gerek bence.
Kitapları raflara dizdikden sonra oturdum.Hiç kimse de kitap almıyordu.
Bende napa bilirim galiba kitap okuyanlar az kaldi.Ben çok severim kitaplari vaktim olunca hep okurum.
Amma bazilari kitapları sıkıcı ve ya zaman kaybi bulur.Böyle insanlardan nefret ederim.Kitap sevmeyenler insanları bende sevmem. Kitap benim için her şey en güzeli.
Orta okulda baya kitap okurdum.Şimdi de okuyorum amma az okuyorum malesef hem işle alakadar hemde anneme bakıyorum.
Amma vakit olunca hep okuyorum.
Dedektif ve aşk kitapları severim.

&&
Gözlerimi ormanda açmışdım.Bu da ne benim burda ne işim var? Peki o ormana nasil düşmüştüm?
Kimse yoktu yalnızdım.Beni ormana kim götürmüşdü?
Yoksa kaçırıldımı?
Yoksa bu bir rüyamıydı?

Etrafa baktım.Ağaclar ve bazi  yerlerde odun parçaları vardı.
Ben bu ormanda ne arıyordum? Benim burda ne işim vardi??
Beni buraya kim getirdi?
Kafayı yiyicektim.Seslenmeye başladım.
Hey kimse yokmu??
Eğer saklanıyorsan seni bulucam.Benimle oyun oynama.
Çık hadi beni buraya getiren sana sesleniyorum duymuyormusun??

Ses gelmedi.Peki beni buraya getiren kimdi?
Ben kendi kendime buraya gelmediyime göre birileri beni buraya getirmişdi amma kim? kim? Delirmek üzreyim bunu yapan kimdi??

Kaçırılmak desen de kaçırılmak diyil elim kolum açıktı.Üstüm-başım batmışdı aynı zamanda da başım ağrıyordu amma şuan bunu düşünmeyin vakti diyil benim burdan çıkmam gerek.Tanımıyordum buraları da.A aa telefon amma çekmez ki, burda salakmisin kızım.Artık kafam yerinde diyildi gerçekten.
Üstümü aradim amma telefonum yoktu.Yoksa bana bunu yapan şerefsiz telefonumu dami aldı?
Bu olamaz bu kimdi?
Benden ne istiyordu?
Of bir günüm de iyi geçsin be.

Etrafi gezmekten başka çarem yoktu.Orman çok büyüktü ayni zamanda da korkutucuydu.Burdan çıkmalıydım bir yolunu bulmalıyım akşam burda ne yaparım?
Kurt ayı falan olur burda.Yalniz başıma naparım ben?

Hadi Eda bir yolunu bul kızım.Etrafı inceleyerek gezmeye başladim.Her tarafa bakıyordum.Gözüme çarpan bir şey olmadı.
Yine de seslendim belki bir umut vardır diye.

Kimse yokmu?
Yardım edin lütfen!
Yalnız başına kaldım burda beni kaçırdılar yardım edin?
Kimse yokmu?

Gerçekten de kimse yokmuş.Burda yalnız kaldım.Beni kaçıran adam belki şuan evinde oturmuş televizyonu açmış en sevdiği diziyi izliyor hatta yaninda da en sevdiği abur-cuburi ile.

Bir az gezdikten sonra karşıma bir çok çok eski bir ev gibi bir yer çıktı.Çok eskiydi çizgi filmlerdeki cadıların evine  benziyordu.Vursam ev çöker o kadar eski bir evdi.
İçeriye girsemmi acaba?
Korkuyordum bu yerden zaten yalnızım bir şey olsa yardım edecek biri yoktu bana.
Ben niye o eve giriyordum ki? Benim o evde ne işim vardi? Bana ait orda ne ola bilirdi ki? Her şeyi merak ediyordum buda bana bela açıyordu başıma.

Orman o kadar büyüktü ki ne kadar gezsemde burda bir yol göremiyordum.Galiba burdan çıkamıyıcaktım.
Geziyordum geziyordum amma bir boka yaramıyordu.
Yorulmuşdum bacaklarımı artık ağırdan hiss etmiyordum.Oturmaya karar verdim zaten faydasi yoktu malum burda kaldim artık.Umutum kesildi benim.
Açlıktan ve susuzluktan da ölücektim.telefoum da yoktu yanımda saati bile bilmiyordum.Amma galiba saat 4, ya 5, 6 da ola bilirdi bilmiyorum.Amma bunu biliyordum ki ben artik öldüm burda.

Bu zaman bir siyah araba geldi.Elinde bir mektup vardı.Camı açıb mektupu bana fırlatdı.Hızlıca gitti. Numrasını bile göremedim. He-y se diye kaldım sözümü tamamlayamamıştım maske takmışdı zaten yüzü gözükmüyordu.Ancak gözlerini göre bildim.Galiba erkekti.
Mektupu açtım parami yoksa canından çok sevdiyinin annenmi?
Eğer anneni seviyorsan onu kurtar.
Çünki sadece 2 saatin var hadi çabuk ol istersen çünki süren başladı bile. Eğer yetişmesen anneni öldüreceyiz Eda.

Bu yalan olmalı.Bunu kim gönderdi bana Allahim deliricem.Annemi kurtarmalıyım. O kadın yaşamalı.

Bu bölüm bitti ballarım yeni bölüm de görüşmek üzre❤️🍯

Yıldız koyarsan mutlu olurum.Umarım beğendiniz❤️
Öptüm görüşmek üzre.

Dünyadan Uzak Bir YerWhere stories live. Discover now