39. Bölüm : Yılların Getirdiği?
☆☆☆☆
Zaman atlaması/
Gölge KaraSon dersteyim, kafam şimdiden kazan gibi oldu. Bu hoca da karısını bize geçiyor, yarım saattir anlattı da anlattı. Ek olarak amcasıyla yengesi boşanacakmış, evet o da aldatma ama ne aldatma! Ben böyle birşey daha önce ne duydum, ne işittim. Adam (amcası) gitmiş kayınpederine kaymış. Hocamız zaten 34 var, amca denilen adam tahmini 50 yada 60 var dersek....
Şimdi sorarım size; bu kayınpeder denilen adam kaç yaşında? Bunlar tam olarak ne fantazisi yapıyor? La millet mi azdı? Bekar kalmaktan yada boşa düşmekten mi korkuyorlar. Ne la bu? En önemlisi yav neyiz la biz, boşanma avukatı filan mı? Tamam psikolog olacağız, kimimiz belki deli doktor olacak, ona da tamam ama bunlar ne ya? Bunlar anlatılır mı? Bu şeyler resmen adamda travma olmuş, kendi kendine ötüyor. O anda sınıfımızın dedikoducusu Şeyma lafa girdi, zaten dedikodu arıyordu kesin keyfi yerine gelmiştir.
Şeyma : Hocam amcanız kaç yaşında?
Hoca : 68 var.
Şeyma : Kayınpeder?
Hoca : 90...
Barut Malikhanesi/
Yazardan devam.Merdan B : Oğlum çok sessizsin, bir sorun yok demi?
Gölge : Yok.
Gölge bugün neler yaşadığını hâlâ anlamıyordu, hem hocalara bugün neler oldu onu da anlamıyordu. Durduk yere böyle şeyler dinlemek ona garip gelmişti, bu nedenle suskundu. Kucağına bir yastık almış Lodos abisinin yanında sessiz sedasız oturuyordu. Bugünü unutmak isterdi ama hocalara her bakışta yine aklına gelecekti, bunu bilmesiyse canını sıkıyordu. Birde acaba hoca şaka mı yaptı diye düşürmeden kendini anlamamıştı. Çünkü dediği şeyler imkansız gibiydi.
Karayel : Ahter senin bir sıkıntın var. Bu sessizliğinden bile belli oluyor, hadi söyle ne oldu?
Gölge : Çok saçma bir gün geçirdim.
Metehan : Ne gibi?
Gölge : 2 hoca durup dururken özel hayata girdi, saçma sapan şeyler anlatıp durdular.
Figen H : Sen iyi misin?
Dedi endişeyle oturduğu koltukta hafif dikleşerek, tüm dikkati oğlundaydı. O an oğlunun olumlu düşünceden ibaret olan sözleriyle kocaman gülümsemişti.
Gölge : Iyiyim, kötü olmam için bir neden yok. Hayatım sizler sayesinde düzene girmeye başladı, artık intihar etmeyi düşünmüyorum. Onun yerine yaşamak, güzel şeyleri tecrübe etmek istiyorum.
Figen H : Konudan bağımsız olacak ama şey sen evlilik düşündün mü?
Gölge : Ileride düşüncem ne olur bilmiyorum ama şuanlık öyle bir düşüncem yok.
Figen H : Olursa...
Tam devam edecekken Gölge gözlerini ona dikerek sakin ve bir o kadar da masum bi sesle şunu söyledi.
Gölge : Ilk sana söylerim.
Figen H : Son bir soru sorabilir miyim?
Diyince Merdan Bey uyarı manasında elini tutmuştu. Sevgili eşi ona karşı hep kibardı, kalbini kırmadan uyarırdı, bu defa elini tutarak tepkisini gösterdi. Asla ona karşı ses yükseltmezdi, aksine onu defalarca kez baba yapan bu güzel kadına hayrandı. Çok seviyordu, aşıktı. Gölge ikilinin aşkını ilk görüşte fark etmiş, azıcık özenmişti. Bir an birleşen ellerine bakmış sonra annesinin sorusunu cevaplamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgenin Yankısı!
Novela Juvenil"Gölgelerin rengi olmaz" dedi çocuk, derdi vardı bu sesinden bile belliydi. Yırpandığı gözlerinden bile belliydi. Sırf annesi onu sevmiyor diye ölmek istiyordu, yaşamaktan nefret ediyordu....