Az űrhajó motorjai morajlóan dübörögnek, ahogy a Stray Kids csapata felfedező útra indul egy távoli bolygó felé. Bangchan, az űrhajó kapitánya, a vezetői konzolnál ülve figyeli az előre vetített térképet, miközben Lee Know, a pilóta, precízen irányítja az űrhajót az űr végtelen útjain.
Ám ahogy közelebb érnek a célhoz, a térképen váratlanul megjelenik egy fényes fényfolt, amely az űrben egyensúlyba kerül. Lee Know ráncolja a homlokát, és megpróbálja megérteni az anomália természetét, de mielőtt bármit tehetnének, az űrhajó hirtelen rázkódni kezd, és a világuk elhomályosul...
Karakterek:
-Bangchan: Az űrhajó kapitánya és a csapat vezetője
-Lee Know: Az űrhajó pilótája, aki megpróbálja megőrizni a nyugalmát a váratlan helyzetben.
-Changbin: Az űrhajó műszaki szakértője, aki segít kijavítani a meghibásodott rendszereket.
-Hyunjin: Az élelmiszerellátásért felelős, és segít a túlélési stratégiák kidolgozásában.
-Jeongin: A legfiatalabb a csapatban, de a lelkesedése és kreativitása fontos szerepet játszik a túlélésben
-Te: Jeongin húga, aki a csapat segítségére van a túlélés és a helyzet megoldása során
-Felix: Ő az űrhajó gépészének segítője, segít neki a rendszerek javításában és karbantartására, miközben maga is fontos része lesz a túlélési csapatnak.
-Han: A csapat kommunikációs szakértője, aki megpróbálja helyreállítani a kapcsolatot a Földdel, és megpróbálja megérteni az űrbéli anomáliát.
-Seungmin: Ő az élelmiszerekkel kapcsolatos logisztikai szakértő, aki segít a táplálékforrások optimalizálásábanés a csapat étkezési stratégiáinak kidolgozásában.Főbb események:
-Az űrhajó meghibásodik, és a csapat elszigetelődik a Földtől
-A csapat együtt dolgozik a túlélésért és az űrhajó javításáért.
-Veszélyes kihívásokkal találják szemben magukat az űrben, beleértve a meteorzáport és az oxigénhiányt.
-Megpróbálják újra felvenni a kapcsolatot a Földdel, hogy segítséget kérjenek a visszatéréshez.
-A csapat összetartása és kitartása segíti őket a túlélésben és a visszatérés útján
YOU ARE READING
Űrbéli Túlélés: Stray Kids a Csillagok Között
Science FictionAz űr végtelen útjain a Stray Kids csapata egy veszélyes küldetésre indul, hogy felfedezzenek egy távoli bolygót. Ám egy váratlan űrbéli anomália miatt az űrhajójuk hirtelen elveszíti a kapcsolatot a Földdel, és a csapat rekedt marad az űrben. Most...