Del 1.

14 1 1
                                    

Jag ska gå till skolan en helt vanlig tisdag, vårt kortaste dag. Vi börjar klockan 09.00 och slutar 12:10, typ en drömdag. Nästan så, Ludwig ja såklart Ludwig kronstrand. Han tror att alla tjejer är kär i han och han är så på mig, han e skit störig. Min bästavän Axel går också i klassen och det är jag glad över. Axel och Ludwig är oxå kompisar så brukar behöva åka med dom båda två till skolan men idag är Axel tyvärr sjuk och min buss vart inställd så jag måste åka med Ludwig, 15 minuter till skolan. Jaja vad är det värsta som kan hända? Jag vaknade 06 för att idag skulle jag locka mitt hår tänkte jag och även ta det lugnt ett tag. Jag fixade håret, åt frukost, bytte kläder och sminkade mig. Efter jag hade gjort allt det var klockan 08.00 så jag tog det lugnt i 20 minuter. På dom 20 minutrarna hann jag på något vänster somna så när Ludwig sedan väntade på mig sov jag, så han kom in och väckte mig. Såklart ska då min störiga storebror Lukas reta mig för han tror vi är en grej. Han retade mig och skrek "när är knullkalaset då?". Jag skrek till honom tillbaka och vart as arg men konstigt asså han är så störig. Jag tog argt på mig mina skor och small igen ytterdörren, nästan på Ludwig. Sedan gick jag med bestämde steg till bilen och small även igen den dörren. När Ludwig hade kommit in i bilen och startat den sa han "bra humör du är på då". Det gjorde inte direkt saken bättre och jag vart ännu argare, låt mig tillägga att jag har grov PMS. Jag sprang ut från bilen och sprang sedan direkt till mitt rum gråtandes av ilska och ringde Axel. Han svarade fort som tur är. Jag förklarade allt för honom och han kom så fick jag vara hemma från skolan. Han köpte med sig mc Donalds. Jag och Axel pratade ett tag och vi kom fram till att Ludwig va fett störig men han har sagt t Axel att han gillar mig. Men nej tack d lugnt han är typ skolans största player, den största är Dante Lindhe. Det är Ludwig bästa kompis och även Axels. Vad har han för vönner egentligen, fast dock ser ikte dsnte så dålig ut. Men jaja så kan jag fan inte tänka nu för nu måste jag till skolan. Tills jag inser att jag kommer bli sen så ja pallar ärligt inte så jag sjukanmäler mig bara.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 02 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Min stora kärlek~ Ludwig KronstrandWhere stories live. Discover now